Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Pajero Pinin (32) - Całokształt

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wiesiek
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Auto proste i dobre.Kto lubi teren ma w nim przyjaciela.Kto szuka ideału proszę kupić wóz za 300.000 euro.Nie jest to "terenówka do teatru" jak Honda CRV lub Toyota RAV4.Sam wygląd mówi że jest to auto sportowo-terenowe i tak się też zachowuje.Wielkim nieporozumieniem jest kupienie Pinina aby zadziwić sąsiadów czy kolegów z pracy.Ci co szukają pełnego komfortu nigdy nie będą jeżdzić przecież w teren. NAJWAŻNIEJSZĄ jednak sprawą jest to że w...
4,0
~Masa
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 GDI 120KM 88kW
Bardzo zgrabne i fajne autko. Samochód mam już 2 lata i śmiało moge powiedzieć że warto było. Początkowo podchodziłem do Pinina jak pies do jeża ale nie potrzebnie się bałem. Auto jest mega niepozorne i w terenie może zawstydzić niejedną "rasową " terenówkę. Dzięki reduktorowi jazda w terenie jest spokojna i pnin pokonuje rozmaite przeszkody bez wysiłku, bez obawy że spalimy sprzęgło
4,0
~satelles@wp.pl
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Mam go od niedawna. Nie mogę "dogadać" się ze sprzęgłem,lub może skrzynią, albo być może przyzwyczajenia z poprzedniego auta sprawiają, że samochód przy włączaniu kolejnych biegów wyraźnie szarpie. Pedał sprzęgła ma jak na moje przyzwyczajenia zbyt mały zakres w którym sprzęgło jest w pozycji "biorącej". Czy to wada sprzęgła, czy mój brak wprawy okaże się w przyszłości - byle nie po upływie gwarancji.
5,0
~satelles@wp.pl
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Po przejechaniu 5 tys. km muszę stwierdzić, że moje uwagi co do skrzyni biegów lub sprzęgła, były właściwie uwagami dotyczącymi mnie, a nie samochodu. Wyzbywszy się przyzwyczajeń z jazdy poprzednim autem,nie mam podstaw do żadnych uwag. Tak sprzęgło jak i skrzynia biegów działają precyzyjnie. Autko jest na medal!
4,0
~hameriz@ko.onet.pl
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
auto, ktore warte jest swojej ceny. Wyposazenie standardowe w 2 poduszki i komputer pokladowy jest dla kupujacego milym akcentem. Szkoda tylko, ze producent zmusza klienta do zakupu bardzo drogiego firmowego radia (1200zł), Radia innych firm nie integruja sie z komputerem pokladowym.
5,0
~Grzegorz
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 2.0 GDI 16V 129KM 95kW
Piszą głupoty ze 2.0 pali 18l ja fakt miałem 1.8 stały 4×4 ale jeździłem z głową i paliłem 8l na 100 , myślę że spoko jak na te gabaryty i napęd na 4. Pinin to mój konik miałem crv, glk , rav 4 , ale pinin był najlepszy teraz kupuje 2.0 oczywiscie pinina
4,0
~Majka
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Mimo powyższych uwag oceniam go nieżle.Bardzo dobrze sprawdza się w terenie,ale niezly także na trasie,chyba,ze ktoś jest maniakiem b.szybkiej jazdy.Jest bardzo zwrotny,a jego gabaryty pozwalają na łatwe parkowanie w zatloczonym centrum Warszawy.
5,0
~Wiech
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Auto bardzo wdzięczne w codziennej eksploatacji w mieście i poza nim. Spalanie w przypadku LPG na przyzwoitym poziomie 10-11 l , Stały napęd na cztery koła prosty w użytkowaniu i wdzięczny w każdych warunkach pogodowych.
4,0
~Edwin
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
wszystko super, tylko buda słaba... Jak się kupi, trzeba monitorować podwozie non stop, i zabezpieczać na bieżąco, bo autko super, bardzo uniwersalne i po mieście i daje radę w terenie (nie ekstremalnym oczywiście)
4,0
~Paweu
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Generalnie auto warte polecenia, proste i niezawodne. Świetnie sprawdza się na mieście, w terenie wlezie niemal wszędzie, a i na trasie da radę - choć zdecydowanie nie do tego zostało stworzone.
Mitsubishi Pajero Pinin