Szukaj

Lista ocen Nissan Primera II Sedan (157) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 157 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~jarekp_1986@wp.pl
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Najmocniejsza strona tego auta. Na szybkich zakrętach tylko minimalne przechyły nadwozia i ogólne poczucie bezpieczeństwa podczas jazdy. Na trase zawieszenie jest indealne natomiast na miejskich ulicach niekiedy dokucz jego dość duża twardośći sztywność , ma się wrażenie że auto podsakuje ale mimo tego to naprawde śwetny kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem. Do tego zawieszenie pracuje naprawde cicho nie ma żadnych stuków może to tylko...
5,0
~Janusz
Nissan Primera II
Sedan 2.0 16V 150KM 110kW
Zastosowanie belki skrętnej w P11 było cofnięciem się w rozwoju. P10 miała zawieszenie wielowahaczowe z tyłu przez co lepiej się kleiła i składała w zakrętach. Podsumowując układ jezdny w P11 można stwierdzić, że jest on zrobiony wzorowo. Zakręty można brać spokojnie z prędkością 90-100 km/h - warunek dobre opony, a nie 15-sto letnie zużyte gumy, które przecież są jeszcze dobre, bo mają ponad 5mm bieżnika. Wersje GT posiadają 2 lub 3...
4,0
~Robert
Nissan Primera II
Sedan 2.0 TD 90KM 66kW
Niestety nie na polskie drogi:(, auto juz po kilku tygodniach jazdy w polsce miało powybijane końcówki dróżków stablizatorów i niestety uszkodził mi sie lewy wahacz, części dość drogie i lepiej inwestowac w oryginały bo poprostu więcej wytrzymują, ale jesli wyskoczymy na jakąś w miare dobrą droge primera pokazuje ze jezdziemy autem klasy wyższej, świetnie tłumi nierówności, czuc prace tylnej belki skrętnej, i rewelacyjnego zestrojenia...
4,0
~Kuba
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Bardzo pewnie się prowadzi - idzie jak po sznurku. Doskonale się trzyma drogi. Szybkie zakręty to nie problem przy odrobinie wprawy. Minusem jest trochę delikatne przednie zawieszenie. Stosunkowo szybko wyrabiają się tuleje górnych wahaczy, co powoduje niemiłe dla ucha stukanie na większych nierównościach. Trzeba uważać na mocnych zwrotach, to auto nie należy do najzwrotniejszych. Zawracając trzeba \"brać ulicę\" co najmniej na dwa razy.
5,0
~rudy_jr
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
komfortowo-dobrze wybiera nierownosci i nie przechyla sie na zakretach za mocno- jedzie jak po szynach. cicho( jak na swoj wiek...ale jezdzilem lepiej wyciszonymi). nasze drogi sredio co roku powoduja potrzebe wymiany tuleji w whachaczach( nie sa drogie ale to denerwuje) jezdzac z duzym obciazeniem w bagazniku po dolach szybko mozna urwac mocowanie amorka z tylu-wymiana prosta ale czesc 80zł kosztuje...
4,0
~Jacek
Nissan Primera II
Sedan 2.0 TD 90KM 66kW
Znakomicie trzyma się drogi. Nic nie puka i nie stuka. Dobre zrównoważenie między komfortową miękkością, a stabilną sztywnością. Prowadzi się lekko i pewnie. Promień skrętu mógłby być mniejszy, bo na ciasnych parkingach trudno "się wpasować". Po kupieniu miał lekką tendencję do lekkiego "ściągania" na prawo, ale po ustawieniu geometrii kół jedzie prościutko i nie zbacza z linii prostej.
4,0
~Kundzi
Nissan Primera II
Sedan 2.0 16V 115KM 85kW
Primcie swietnie sie prowadzi, ale jak na moj gust jest troche za miekka. Wszystko zalezy od stylu jazdy. Mimo to trzyma sie pewnie w zakretach i jak kazde auto FWD jest troche podsterowne. Najlepiej luki pokonywac na lekkim gazie, wtedy przod jest posluszny i nie ma ochoty nigdzie uciekac. Komfort jazdy poprawia niezalezne zawieszenie. Amorki gazowe.
4,0
~slaw
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 90KM 66kW
trochę twarde zawieszenie ale za to w zakrętach mało ktore auto tak pewnie się prowadzi,tylnie zawieszenie mało komfortowe,proste, poza wymianą amortyzatorow spreżyn i poduszek nic nie robione.Przod wiadomo słaby punkt gorne wachacze,przy ponad 600000km przebiegu ukręcona lewa połoś,przeguby wytrzymały niemal 400000km,reszta w normie.
4,0
~Artur, petronius4@wp.pl
Nissan Primera II
Sedan 2.0 16V 130KM 96kW
Układ jezdny jest zestrojony dosc sztywno - przedkłada sie to na dobre własnosci trakcyjne auta, pewne zachowanie podczas szybkich manewrow kierownica, brak pod- i nadsterownosci; chociaz komfort resorowania i tłumienia nierownosci jest mniejszy. Dla mnie jest to zaleta, poniewaz preferuje auta z segemtu D o sportowych własnosciach.
5,0
~Martin Black
Nissan Primera II
Sedan 1.8 16V 114KM 84kW
Auto to typowa limuzyna - mięciutko, cichutko. To nie niemieckie szroty typu vw albo audi - takie taczki z gruzem. Jeżdzę w pracy vw - tragedia - po dniu pracy do lekarza na kręgosłup. Podobnie było w hondzie - niby sportowa, sztywno zestrojona - i co z tego - polskie drogi są jak gruzowisko.
Nissan Primera II Sedan