Szukaj

Lista ocen Nissan Pulsar (23) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~ED123
Nissan Pulsar
Hatchback 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Falują obroty na biegu jałowym. Tzn. Na zimnym silniku potrafią osiągać poziom 850, po czym, gdy silnik się rozgrzeje podnosza6 się do 1000. Po jakimś czasie znów spadną do 850 a następnie wzrosną. Nie pamiętam ile razy byłem w ASO. Za każdym razem inne wytłumaczenie, że to taki urok silnika, że to specjalny system wspomagający ruszenie itp. Wymienili nawet czujnik sprzęgła twierdząc, że to jest powód, później że trzeba wymienić kolejny...
1,0
~Seba
Nissan Pulsar
Hatchback 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Jak wyżej: branie oleju (mimo, że akcje serwisowe były robione, ale raczej takie mało logiczne - zmiana softu, żeby opóźnić otwarcie zaworów). Plus awaria zaworów przy 150 tysiącach km podczas jazdy po ekspresówce i konieczność zrobienia remontu, powodują, że z fajnego autka robi się auto wobec którego trzeba być ostrożnym. Przyznać tez trzeba, że komora silnika jest szczelnie silnikiem wypełniona, przez co np. wymiana paska osprzętu jest...
4,0
~howser
Nissan Pulsar
Hatchback 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Silnik cichy, oszczędny. Lepiej sprawdza się w dłuższej trasie niż w mieście - przy ruszaniu spod świateł jest mało dynamiczny. Przy jeździe "wg. komputera" możemy zapomnieć o jakimkolwiek wyprzedzaniu. Komputer sugeruje zmiany biegów przy 1700 obrotów, przy czym moc w silniku pojawia się ok. 2300. W zamian za to - przy jeździe wg. komputera można nawet w mieście zejść do spalania w okolicach 5l/100km. Powyżej 2300 obrotów z Nissana...
1,0
~minowol
Nissan Pulsar
Hatchback 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Po 3 latach pojawiła się denerwująca usterka, przy przyspieszaniu było słychać coś w rodzaju klekotania i co ciekawe nie zawsze miało to miejsce. Wymieniony rozrząd nic nie zmienił. Od dwóch lat silnik bierze olej, w granicach 0,5l na 1000km. Generalnie jednostka bardzo nieudana, można w sieci znaleźć dużo opinii o pobieraniu oleju.
4,0
~Kubik84
Nissan Pulsar
Hatchback 1.5 dCi 110KM 81kW
Jednostka w sam raz do tego auta. 110km i 260 Nm wystarcza. Efekt turbodziury jest widoczny ale sie do tego przyzwyczaić. W poprzednim aucie na najwyzszym biegu przy 3 tys obr. mialem 100km/h. Tu przy 3tys obr. jadę 150:). Na minus praca w zimie i wrazliwość na słabe paliwo. W zimie przy minusie potrafi płatać figle.
5,0
~xavius8
Nissan Pulsar
Hatchback 1.5 dCi 110KM 81kW
Silnik jest fenomenalny. Cichy i bardzo ekonomiczny. Do typowej jazdy nadaje się znakomicie. W dłuższe trasy przy dużym obciążeniu przydałoby się się nieco więcej koni, ale właściwie niezależnie ile ich jest to zawsze za mało :)
5,0
~M
Nissan Pulsar
Hatchback 1.5 dCi 110KM 81kW
Silnik diesla jest niemożliwie oszczędny. Spalanie na poziomie 3.3l/100 km to marzenie każdego młodego kierowcy. Motor pracuje cicho nawet przy wysokich prędkościach
4,0
~Jarek
Nissan Pulsar
Hatchback 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Troszkę spala oleju ok 2l na 15000 tys. i generalnie do 2 tys. obrotów nie ma czym jechać, troszkę pomaga wymiana filtra powietrza na wkładkę sportową K&N
4,0
~ArtB
Nissan Pulsar
Hatchback 1.5 dCi 110KM 81kW
Jeździ naprawdę nieźle. Chętnie się wkręca na obroty, a potem jedzie dość oszczędnie. Typowa poprawność. Nawet na autostradzie nie zabije nas spalaniem.
Dziennik kosztów dla Nissan Pulsar
Średni koszt przejechania 100 km
28,50 zł
4,7
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Twerk
Nissan Pulsar
Hatchback 1.6 DIG-T 190KM 140kW
zaskakująco mocny - 1.6 190 KM. A mimo to ekonomiczny. Na testowanym odcinku bez szaleństw spalił zaskakująco mało.
Nissan Pulsar