Szukaj

Lista ocen Opel Astra H Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW 2004-2013 (72) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 117 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mike
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Niestety, w moim egzemplarzu trafił się problem z kolektorem ssącym i klapkami. Przerażająca diagnoza (wymiana kolektora), która pociągnęła za sobą olbrzymi koszt liczony już niestety w kwotach czterocyfrowych. Bardzo niemiła niespodzianka po 3 miesiącach użytkowania. Na szczęście - poza tym już nic innego z groźnych spraw przez niemal 2 lata. Zachęcam jednak do sprawdzenia stanu kolektora przed kupnem (o ile jest taka możliwość), bo jest to...
1,0
~A. K.
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
mam auto od nowosci - od 6 miesięcy . w tym czasie wymieniono rozrząd (wada fabryczna ) przeskakiwał łąńcuch na zębatce, świsty przy uszczelahc okna od strony kierowcy, uszkodzony czip w kluczyku (auto odjechało na lawecie), zresetował sie komputer (auto odjechało na lawecie), urwało sie mocowanie w lampce podsufitowej pzry lusterku, ściągało samochód na prawą stronę
3,0
~Wojtek Ka
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Po bodajże 2 miesiącach wysiadł autoalarm - nie wysyłał do centralnego zamka sygnału otwarcia rygli. Tu było użeranie się z ASO. Równolegle do tego pojawiły się problemy niedomykania zamka jednych z drzwi (lewe tylne). To oczywiście była wina ASO, bo to był zamek dokładany do łysego samochodu. Wiele wizyt w ASO niestety :/ szkoda gadać.
3,0
~Tomasz Ł
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
uciekający płyn chłodniczy, zapach spalin w zbiorniczku wyrównawczym, ergo przedmuch do układu chłodzenia przy 180000km - ale kiedyś to się stać musiało. nieprzewidywalny immobiliser - nie raz próbowałem odpalić auto bez skutku (migające auto z kluczykiem na desce rozdzielczej), po 5-10 próbach się udawało.
5,0
~heniu
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Mam ją 15 dni, przejechałem dopiero 311km narazie super, ale wcześniej miałem Corsę, chodziła jak burza. 23.09.2010 przejchałem juz ponad 11.000 km-auto sprqwuje sie wyśmienicie, pali przy normaljej jeździe 6,1, a przy oszczędnej zszedłem nawet do 5.8litra benzyny/100km i to przy kołach 205/55R16
5,0
~Jakub
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Od produkcji samochodu brak jakichkolwiek poważnych usterek. Oprócz wymiany takich rzeczy jak akumulator, hamulce, płyny eksploatacyjne, filtry nie trzeba w ogóle inwestować w samochód. Rozrząd wymieniony przy 93 tys. kilometrów, poza tym brak jakichkolwiek wizyt u mechanika.
5,0
~dudulec1
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Problemami w astrze są kabelki przy drzwiach, które lubią się łamać i przecierać i trzeba je wymieniać co generuje trochę kosztów. Dodatkowo uszkodzony kabel sprawił, ze powstało zwarcie i przypaliło się radio. Kosztów dużych nie bylo, ale troszkę strachu i dymu z wentylacji już tak.
2,0
~MIM
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Zastanawiam się czy nie należałoby napisać bardzo źle. Od skończenia 2 lat psuje się wszystko: elektronika, mechanika, wykończenie wnętrza itd. Syf totalny albo mam pecha. Na osłodę dodam, że zawsze dojechałem o własnych siłach do warsztatu.
3,0
~marek
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
po 78000 zatarł się prawy hamulec co spowadowało pęknięcie tłoczka i spalenie tarczy, koszt niebotyczny, teraz mam 83000 i padł mechanizm wycieraczek przednich, oczywiście jak to u Opla koszty straszne
Dziennik kosztów dla Opel Astra H Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,2
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Cezary
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Wymienili mi w ramach gwarancji radio na nowe (wartość radia - 2600zł). Czasami samo się włączało podczas postoju auta. Poprawiono zamek centralny (nie otwierał i nie zamykał z pilota szyb przednich).
Opel Astra H Hatchback 5d