Szukaj

Lista ocen Opel Astra K (14)

Pokaż filtry
4,9
~Markus155
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.6 CDTI 110KM 81kW
Świetny samochód. Pierwszym wrażeniem po przesiadce z Renault Laguna II było poczucie ciasności w kabinie, ale minęło ono po pierwszych kilometrach ustępując uczuciu przytulności wnętrza. Doskonałe właściwości jezdne. Astra prowadzi się jak po sznurku. Mam wrażenie, że przewyższa w tym aspekcie mojego dotychczasowego lidera - Alfę Romeo GT. Miałem obawy, że moc 110KM będzie mocno ograniczać przyjemność z jazdy, ale... Albo się zestarzałem,...
5,0
~Marcin
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.6 CDTI 110KM 81kW
Kupiliśmy ten samochód w styczniu, nieco ponad pół roku temu. Żonie od razu się spodobał, miała nim jeździć. Jak się okazało, ku mojej uciesze, przesiadła się na inny, a ja jestem szczęśliwym kierowcą Opla Astry K 1.6 CDTI 110 KM. Autkiem jeździ mi sie bardzo dobrze, fajnie przyspiesza, mało pali. Wnętrze bardzo fjanie zrobiony, nie ma tyle plastiku, co w innych. Skrzynia 6-ka bardzo oszczędna. Z uwagi na niskie spalanie pojechaliśmy Asterką...
3,4
~Maciek
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 CDTI 110KM 81kW
Dostałem to auto jako służbowe. Samochód przyzwoity, ale doskwierało mi w nim mnóstwo nieprzemyślanych szczegółów.
4,1
~Łukasz M.
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 CDTI 110KM 81kW
Użytkuje Astrę jako samochód służbowy. I do tego nadaje się idealnie. Mocny silnik, duży bagażnik, przyjemność obsługi, nie daje dużych powodów do narzekań. Lubię w nim elastyczność silnika, podłokietnik, dobrze działający bluetooth, miłą skrzynie biegów i widoczność. Denerwuje mnie roleta bagażnika, czujniki parkowania działające z opóźnieniem, niewygodne fotele i zbyt miękkie zawieszenie i system start/stop. Pali trochę za dużo. Średnie z...
4,2
~REXDAN
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 CDTI 110KM 81kW
Solidny samochód. Duzy bagaznik, dobrze się prowadzi, Niewygodne siedzenie kierowcy. Dynamiczny silnik.
4,7
~IronM
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 CDTI 110KM 81kW
Silnik ogólnie jest bardzo ekonomiczny i nie brakuje mu dynamiki. Trochę się martwłem przed zakupem że będzie za słaby (poprzednio miałem Audi 1.9TDi 131KM) ale nic z tych rzeczy. Zbiera się dobrze. Ma jednak jedno ogromna wadę - odgłos zapalenia. Takie głośne "Trrrrryyyyykkkk" jakby jakieś zębatki przeskakiwały. Nie dzieje się tak zawsze, przeważnie na zimnym silniku ale niekiedy to aż wstyd jak ktoś to słyszy. Serwis twierdzi że... (Silnik)
3,6
~Jerry
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 CDTI 110KM 81kW
Nigdy więcej opla. Pierwsza sprawa to wadliwy napinacz łańcucha rozrządu który nie napina odpowiednio łańcucha przy odpalaniu co w dłuższej perspektywie powoduje rozciągnięcie łańcucha. Oczywiście opel na gwarancji dokładał uszczelkę pod napinacz , akcji serwisowej nie zrobił dla aut po gwarancji . Dołożenie takiej uszczelki to koszt z robocizną około 2 tys, wymiana kompletnego rozrządu to 6 tys zł i nie mówię o ASO. Kolejna sprawa to brak...
2,7
~maciej
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 CDTI 110KM 81kW
Przeciętny kompakt bez charakteru, pozbawiony jakichś poważnych wad ale też bez pozytywnych niespodzianek.Trochę się broni system audio który jest intuicyjny i szybko łączy się z telefonem.Niska kultura silnika i koszmarne siedzenie dla kierowcy.Gdyby nie to że jest służbowy nigdy bym nie zwrócił na niego uwagi - bryła kombi jest po prostu brzydka z tym "doklejonym" tyłem.Jako auto prywatne nie polecam.
4,9
~Astra Wrocław
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.6 CDTI 110KM 81kW
Normalny kompakt bez fajerwerków, komfort i ergonomia zbliżona do Golfa, dużo tańszy w zakupie niż przereklamowana Skoda (ok. 15 tys. PLN z tym samym wyposażeniem) ale przynajmniej boczki w drzwiach wyłożone materiałem, przyjemnie oprzeć rękę na uchwycie drzwi
Dziennik kosztów dla Opel Astra K
Średni koszt przejechania 100 km
33,33 zł
5,9
l/100km
7,7
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,6
~FFd
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.6 CDTI 110KM 81kW
Samochód ogólnie ładny, super się prowadzi, ma dynamiczny silnik i na tym koniec. Silnik pod względem awaryjności to porażka. 80 000 km - wymiana czujnika DPF i za chwilę cały DPF, 87 000km - awaria pompy oleju. Ciągle tylko tryb awaryjny, ograniczenie mocy silnika, check engin, itd... Znajomy przy przebiegu 120 000 musiał wymieniać kompletny rozrząd (a tu jest łańcuch). Dla kogo to jest samochód? dla tych co mają dużo pieniędzy i...
Opel Astra K