Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (288) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 188 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Ambro
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI Ecotec Start/Stop 160KM 118kW
Dość głośny ale to może być wina opon z niskim profilem. Dość twardy ale stabilny. Poprzednio jeździłem Mondeo które jest rewelacją co do zawieszenia, a jednak Insignia trzyma się lepiej drogi, może to przyczyna dużej masy auta ? Tak czy inaczej układ jezdny oceniam bardzo wysoko.
Dodane ponad rok temu
4,0
~Niezadowlony użytkownik
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Chyba jedyna dobra strona tego samochodu. Zawieszenie flexride daje nam możliwość z korzystania z opcji tour i sport. Zależnie od naszych preferencji, możemy w samochodzie poczuć sprtowy charakter poprzez sztywne zawieszenie, bądź też jechać w miarę komfortowo.
Dodane 4 lata temu
5,0
~góralik
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Prowadzi się jak nowe. Mam jednak wrażenie ze amortyzatory straciły pare procent ze swojej sprawności ( byś może jestem przewrażliwiony) Wszystkie gumy, końcówki Ok, nie ma się czego czepiać' Poprzeczne nierówności tak samo przenosi do środka jak na początku
Dodane 10 lat temu
5,0
~pawel
Opel Insignia I
Hatchback 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Flex ride - super. Ja korzystam tylko z tour lub sport. Miękko ale stabilnie, albo sport, na serio się usztywnia, na torze nie byłem ale jest takie wrażenie, że spokojnie by sobie poradził z tym zawieszeniem. Jak ktoś lubi czasami docisnąć - polecam, fajna zabawa.
Dodane 11 lat temu
4,0
~andi_40
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Trudno powiedzieć coś złego ale jakoś szczególnie mnie zawieszenie w Insigni też nie zaskoczyło. Biorąc pod uwagę fakt, że auto jeździ 60% swego czasu po autostradzie (taką mam drogę do pracy :)) to trochę za szybko poleciały końcówki drążków po prawej stronie.
Dodane 11 lat temu
5,0
~isia
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Prowadzenie to moim zdaniem największy atut insigni, duża masa auta, którą czuć sprawia że czuje się pewnie, trzyma się w zakrętach, kierownica obraca się dosyć ciężko ale mi to odpowiada, auto prowadzi się rewelacyjnie szczególnie na autostradach.
Dodane ponad rok temu
4,0
~KNa
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Na ciasnych zakrętach czuć ciężar ale ma to też swoje plusy jak szybka jazda autostradowa, nie czuć wiatru bocznego. Mocno szarpie na koleinach ale to raczej wina dość szerokich opon 245/45/18. Auto seryjnie obniżone, troche twarde ale bez przesady.
Dodane 8 lat temu
4,0
~Nopler
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Samochód jest wysoki i średnio szeroki i jest to odczuwalne na zakrętach. Moim zdaniem jest to dyliżans stanowczo stworzony do jazdy po autostradzie i tu sprawdza się nieźle. Samochód dobrze, znacznie lepiej od Octavii, tłumi nierówności.
Dodane 9 lat temu
2,0
~Ja
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
cały czas zapala się stabilizacja trakcji wymieniony do tej pory czujnik abs , i jakieś przewody bo były zgnite ;/ natomiast jeśli chodzi o prowadzenie i trzymanie się drogi to auto jest świetne , pewnie troszkę dają opony 18" 245/45
Dodane 9 lat temu
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Gajdzi
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Jest dobrze, ale szału nie ma. Zawieszenie jest dobrze zestrojone i działa dobrze do 220km/h, później auto zaczyna myszkować i robi się mało pewne. Nie odczułem dyskomfotu z tytułu działania zawieszenia. Duże znaczenie mają tutaj opony.
Dodane 10 lat temu
Opel Insignia I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów