Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (277) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 176 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Filip
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Zawieszenie pojazdu jest twarde, co można odczuć w szczególności przejeżdżając przez progi zwalniające. Pozostała niemiecka konkurencja jest lepsza. Standardowe koła w wersji Cosmo to 245/45 R18, które zapewniają bardzo dobre właściwości trakcyjne, choć na mokrej nawierzchni przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi obrócić kołami na drugim biegu. :) Jest jeszcze jeden temat, który warto poruszyć w tej kategorii, a mianowicie...hamulce......
5,0
~Zegarmistrz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Jedna z największych zalet tego auta. Dobre połączenie komfortu z dynamiką prowadzenia. Jeżdżąc po Polskich miastach i drogami krajowymi właściwie cały czas mam włączoną funkcję "tour" przy kórej nierówności są doskonale filtrowane przez zawieszenie. Koła 18' 245 latem, lub 235 zimą z pewnością nie pogarszają komfortu, a pozytywnie wpływają na stabilność i przyczepność. Bardzo dobre utrzymywanie jazdy na wprost. Kolejne...
2,0
~Gazor0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Prowadzenie auta, dla mnie katastrofa. Przy predkosciach powyżej 100km/godz trzeba go ciagle kontrowac, pilnować. Nie jedzie sam. Ja mówię ze 'myszkuje'. Porażka. Nabylem go w 2011r, więc czekając na niego (ponad rok, z leasingu) przez rok jeździłem zastepczymi: nowym Passatem, nowa Mazda 6, nowe Mondeo - aż w końcu dostałem Insignie, jak nią pojechałem, byłem przerażony- tak zle się prowadziła!!! Te poprzednie auta szły jak po szynach, a...
4,0
~Matin
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Auto prowadzi się jak przyklejone do drogi, ale ma to pewnie związek z ogromną masą (zważone 1943kg w moim przypadku). Układ kierowniczy jest mało bezpośredni, ale dość precyzyjny, auto jest zwinne i zwrotne jak na takie gabaryty. Na duży plus również ogromna różnica pomiędzy trybem zwykłym, a OPC. To nie jest tak, jak SPORT w innych autach, tutaj w trybie OPC samochód robi się jak taczka, skacze na każdym wyboju, ale dzięki temu jeszcze...
5,0
~Tomek
Opel Insignia I
Sedan Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Prowadzi się pewnie, pozwala na dynamiczne pokonywanie zakrętów. Polecam wersję z flexride, charakterystyka zawieszenia zmienia się zauważalnie. Przy bardzo szybkim pokonywaniu zakrętów odnoszę wrażenie, że auto "ostrzega" zanim zerwie się przyczepność, systemy bezpieczeństwa w tym przypadku działają poprawnie chroniąc przed niekontrolowanym poślizgiem i redukują obroty silnika. Jedyne, co moim zdaniem działa trochę nadgorliwie, to ESP przy...
5,0
~JD
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Przyczepność bardzo dobra na suchej i mokrej nawierzchni (zawieszenie FlexRide, felgi 19 cali, seryjne opony Eagle F1 245/40/19), komunikacja układu kierowniczego z kierowcą jest wystarczająca. Prowadzenie w trybie sport jest precyzyjne i adekwatne do prędkości. Dużym minusem są nietrwałe tuleje przednich wahaczy - zużyte powodują drgania na kierownicy w zakresie 110-140 km/h. Na szczęście da się je łatwo wymienić na wzmocnione. Poza tym...
5,0
~Orion66
Opel Insignia I
Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Bez zastrzeżeń. Myślałem że będzie twardsza całe szczęście nie jest. A nasze polskie drogi to dramat na dramacie. Ostatnio niestety jechałem koło wyszkowa pod warszawą. Jest tam taka droga (główna!) gdzie leżało masę skawalonego asfaltu czy coś. Oczywiście wszystko wirowało w powietrzu jak przejechał jakikolwiek samochód (a natężenie jest ogromne). Obok mnie przejechały 2 tiry i spod kół sypnęły mi po całym samochodzie w/w dziadostwem....
5,0
~barwas1573
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Prowadzenie to jest bajka, samochód trzyma się drogi jak przyklejony. Posiadając 3 tryby jazdy możemy dostosować do własnych upodobań. SPORT- zawieszenie robi się naprawdę twarde i każda nierówność przenosi się na nasz kręgosłup ale nie ważne jaki zakręt zawsze siedzi nisko i nie ma mowy o przechyle nadwozia. NORMALNY - zawieszenie delikatnie miększe jednak standardowy tryb dalej powoduje że samochód jest za twardy jak na polskie drogi...
5,0
~Użytkownik
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Mam do wyboru 3 tryby: normalny, sportowy i podróżny. Normalny jest... normalny, do codziennej jazdy po mieście, nie musimy nic wciskać, jest ustawiony fabrycznie. Wciskamy Tour i możemy płynąć spokojnie po autostradzie lub drogach bocznych, zawieszenie robi się bardziej leniwe jak i cały samochód. Wciskając Sport, zegary podświetlają się na czerwono i czujemy nominał monety po której przejedziemy (to też zasługa 18 cali obutych w profil 45)....
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,8
l/100km
10,3
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Myniek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Auto dość dobrze trzyma się drogi, ale komfort jazdy jak powyżej - wóz drabiniasty. Rozwiązanie zawieszenia wzięte wprost z czołu Tygrys lub Panthera. Teraz wiem co przeżywali niemieccy czołgiści... Ktoś tu pisał, że Citroen buja i nie trzyma się drogi. Ta osoba widziała zapewne Citroena tylko na reklamie. Zapewniam, że drogi trzyma się lepiej niż to \"cudo\" / Insignia, a komfort jak u mamy na kolanach. Żal wychodzić z auta. Dodatkowo (mam...
Opel Insignia I