Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting (20) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Zegarmistrz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Kultura pracy zwłaszcza przy zimnym silniku nie jest najwyższa, ale po rozgrzaniu jest już OK tym bardziej że auto jest dobrze wyciszone. Mam wrażenie, że Opel delikatnie poprawił te aspekty w porównaniu do przedlifta. Przy prędkościach szosowych osiągi są wystarczające. Spora masa jednak troszkę odbija się w takich warunkach na dynamice. Silnik można kręcić dość wysoko jak na diesla. Inaczej rzecz przedstawia się na autostradzie - zwłaszcza...
3,0
~aprox99
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI Ecotec 136KM 100kW
Silnik 136 KM jest wystarczający,mało pali i jest cichy .Gdyby nie problemy z łańcuchem rozrządu albo jego napinaczem to dałbym wyższą ocenę.Przy rozruchu po dłuźszym postoju brzęczy i hałasuje bo napinacz traci ciśnienie oleju i przez pierwsze sekundy jest głośny.W trasie na autostradzie jest niesłyszalny ,wiatr i toczenie kół są głośniejsze.Łańcuch rozrządu zainstalowan po stronie skrzyni biegówczyli każda wymiana łańcucha to zrzucenie...
3,0
~bidzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Niska kultura pracy, wysokie spalanie, podwyższony stopień skomplikowania ze względu na 2 turbosprężarki. Znane problemy z uszczelniaczem przewodu smoka w misce olejowej - chociaż w moim egzemplarzu nie wystąpiły (dużo jazdy po autostradach, rzadko konieczne wypalanie DPF, a więc mniej paliwa przedostającego się do oleju). Na plus elastyczność, na upartego po autostradach można jeździć praktycznie jak automatem, szósty bieg pozwala jechać...
5,0
~Dariusz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Do tej pory nic się nie wydarzyło. Pracuje równo i cichutko. Jedyne kiedy go słucha to na początku na zimnym silniku. W trakcie jazdy po mieście czy na trasie praktycznie go nie słuchać. Na 6 na autostradzie 150 km/h elegancko i tyle mi wystarczy.. później wcale nie jest dużo gorzej. No i spalanie mam na poziomie 6.5l na 100km.. czego chcieć więcej.
4,0
~Simon
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Wystarczający do sprawnego przemieszczania, na autostradzie super szybki i dosyć cichy, do wyprzedzania nawet przy pełnym obciążeniu też się nadaje. Można to robić sprawnie, ale z głową bo zapasu mocy nie ma. W mieście raczej muł. Mało elastyczny na pierwszych trzech biegach. Od 4 do 6 biegu jeździ bardzo sprawnie.
4,0
~florek
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Za słaby do tej wagi auta wg mnie. Jedyna usterka to awaria pompy wtryskowej podczas serwisu po 60000, wymieniona na gwarancjii. Poza tym po prostu działa
3,0
~Nopler
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Niezłe spalanie na poziomie 5.8 litra, fatalne przyspieszenie, bardzo głośny, chyba niezła jakość bo nie woła o żadne interwencje póki co.
4,0
~Andrzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Mocny i elastyczny - niestety przez 100 000 dwie poważne awarie w układzie powietrza (intercooler i przewody) skutkujące wejściem w tryb awaryjny.
3,0
~Piotrek
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Powyżej 25 C bardzo słabo reaguje na gaz. Sprawdzałem na oleju Dexos i Millers Premium. Poniżej 1500 obr./min. gigantyczna turbo dziura.
5,0
~Tomasz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Bez zarzutów ,bardzo elastryczny bardzo dobrze współgra z automatem.
Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting