Szukaj

Lista ocen Opel Omega B Kombi (205) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 191 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Michał
Opel Omega B
Kombi 2.0 DTI 16V 101KM 74kW
Psuje się sporo: pompa wtryskowa, cieknący silnik, cieknący most, podpora wału, elektryka szwankuje czasami włącza się lampka w środku i nie można jej wyłączyć. Mocowania lustra w reflektorach -mały plastikowy uchwyt wykonany z badziewnego plastiku który się kruszy, efektem jest opadnięcie lustra i brak możliwości regulacji reflektora. Uciążliwe w przypadku ksenonów gdzie komputer diagnozuje usterkę i reflektory świecą 5m przed autem. Nigdzie...
1,0
~Gumiś
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Oj, gdyby nie te usterki, trzymałbym ją, ale ze względu nie zawodność pcham ją czym prędzej. Naprawiałem w niej już dosłownie wszystko. W sierpniu 2010 kupiłem nowy silnik (150.000km, automat), bo poprzedni padł (przy 200.000km, manual). W kwietniu 2011 \"nowy\" silnik nadawał się już do generalnego remontu. Poluzował się napinacz paska rozrządu i dostały zawory. Kupiłem ten samochód w 2009 roku za ponad 8.000 PLN, włożyłem w jego naprawę już...
2,0
~Andrzej Jędrzejewski
Opel Omega B
Kombi 3.0 i V6 211KM 155kW
Ciężko w tej kategorii jednoznacznie oceniać Omegę, bo pomijając silnik, poważne usterki praktycznie się w tym aucie nie zdarzają (oczywiście, pod warunkiem normalnej eksploatacji i wymiany na czas elementów, które tego wymagają). Ale oceniam konkretną wersję (MV6) z konkretnym silnikiem, który lubi się od czasu do czasu zepsuć, a jak się zepsuje, to \"armagedon\". Tu nawet wymienienie przewodów wysokiego napięcia jest problemem a robienie...
3,0
~Andrzej Jędrzejewskithank you
Opel Omega B
Kombi 3.0 i V6 211KM 155kW
Silnik to katastrofa pod każdym względem. Wiecznie coś cieknie, dużo pali, jego konstrukcja jest chyba najgłupszą w historii motoryzacji. Tu wszystko jest zrobione wbrew zdrowemu rozsądkowi. Cewka umieszczona z tyłu silnika w miejscu niedostępnym z żadnej strony. Wymiana świec i przewodów to jakaś masakra. Trzeba zdemontować podszybie żeby jakoś wcisnąć ręce i po omacku próbować zdejmować/zakładać przewody. Tego silnika w zasadzie nie da się...
4,0
~Kamel
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Po kupnie samochodu właściciel zapewniał, że silnik \"igła\". Zauważyłem, że po pewnym czasie ubywa mi płynu do chłodnicy myślałem, że to wina małe dziurki w chłodnicy którą udało się załatać. Na trasie do Niemiec zaczęło mi ubywać płynu więc dolewałem wody, żeby tylko dojechać i to był błąd lepiej było zainwestować w lawetę niż w nowy silnik :( Okazało się że pękła tuleja i silnik do wymiany bo w Niemczech się nie bawią w takie naprawy. Teraz...
1,0
~EddekFZ
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
No i tutaj niestety zadnego dobrego slowa powiedziec nie moge. Auto mam 17 meisiecy, zrobilem w tym czasie 13 tys km, glownie w trasach i bilans jest taki: przednia szyba, 2x naprawa chlodnicy, czujniki spalania stukowego (x2), polozenia walkow rozrzadu, polozenia walu kurbowego. Do tego naprawa wiazki elektrycznej silnika (x2), wymiana lozysk na tylnej osi... Ogolnei cos kolo 3000-3500PLN, przestalem liczyc dokladnie gdzies w polowie. Taka...
2,0
~marekzuchowicz@interia.pl
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Po kupnie okazało sie że:kolektor wydechowy pęknięty,spawałem ale i tak kupiłem nowy(2razy koszt niestety)Amorki wymienione wszystkie 4,cieknie przekładnia kierownicza,po kilku tygodniach zapaliła sie kontrolka cisnienia oleju :wymiana pompy,Niestety 16zaworówki biorą olej ,ciężko sie przyzwyczaic jeśli sie jeżdziło autem 8zaworowym które nie brało oleju.OPEL PODAJE NORMĘ BRANIA OLEJU NA 7,5l na 10000 km.Tak to prawda!!!.Moja bierze 2l na...
4,0
~xilb
Opel Omega B
Kombi 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Poważne usterki rzadko, raz mnie zawiódł (choć nie tak totalnie bo dojechał o własnych siłach do warsztatu i tam na placu "zmarł", to się nazywa fart - zepsuł się alternator i kończył się prąd - ale 20 km przejechał na tym co było w akumulatorze), sprzęgło padło po 200 tys ale to przytrafia się i innych samochodom często nawet wcześniej, poza tym amortyzatory, hamulce (komplet 4 tarcze i 4klocki) - generalnie jak na masę samochodu i przebieg...
3,0
~Paweł
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Te poważniejsze są rzadkie jednak gdy juz się pojawią... Kolorowo nie jest a na pewno drogo. Dotyczy to tylko silnika i skrzyni. Skrzynia nigdy mnie nie zawiodła jednak znam koszty jej naprawy. Liczymy w tysiącach. Silnik przez te 7 lat rozbierany był 2 razy z czego jeden z mojej winy. Jest on delikatny, dlatego pisałem wcześniej że bardzo ważne jest by pilnować wymian oleju. NIE zalewać MINERALNYM! Nie wyłączać 5 sekund po zatrzymaniu gdy...
Dziennik kosztów dla Opel Omega B Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
9,0
l/100km
9,9
l/100km
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Pele
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Z poważnych usterek to: pompa paliwa, awaria czujnika położenia wału korbowego, uszkodzony dyferencjał w moście, zawór nagrzewnicy, pęknięty przewód hamulcowy. To sporo jak na 2 lata/30 tys km w czasie których jeżdżę tym autem. Na szczęście części są raczej tanie a z naprawą większości poradziłem sobie samemu lub z pomocą kolegi posiadającego kanał. Auto nigdy mnie nie zawiodło, zawsze odpaliło i dojechało do celu. Nigdy nie musiało być...
Opel Omega B Kombi