Szukaj

Lista ocen Opel Tigra I (99) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 139 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bobis
Opel Tigra I
Coupe 1.6 16V 106KM 78kW
Ja uwazam ze to jest to. Nie wiem co sie ludzia nie podoba. Jest twardo, dobrze sie trzyma w ciasnych zakretach. PRZEPIS NA SILNE EMOCJE: w ostry łuk(ok. 90stopni) wchodzi sie z pedałem w podłodze następnie od razu na wejściu gwałtownie odpuszczamy i od razu wbijamy pedał ponownie i mozemy cieszyc sie piekna nadsterownoscia w aucie z przednim napedem(najlepiej robic to na 2 biegu predkość moze dojśc wtedy do okolo 80 km/h). W przypadku gdy...
4,0
~blast@netg.pl
Opel Tigra I
Coupe 1.6 16V 106KM 78kW
Mozna nauczyc sie jezdzic ekonomicznie i bezpiecznie... I mozna tez nauczyc sie typowych nerwowych zachowań auta przy szybkiej jezdzie. Bardzo ale to bardzo niebezpiecznie ucieka tył auta nawet przy malej predkosci na mokrej nawierzchni, nawet na szerokich oponach. Ta nerwowość i nieprzywidywalność, poślizgi dały mi ogromna radosc z jazdy.
4,0
~pafka
Opel Tigra I
Coupe 1.6 16V 106KM 78kW
Układ jezdny jest bardzo precyzyjny, auto jedzie dokładnie tam gdzie chce kierowca... pod warunkiem, że droga jest równa. Twarde zawieszenie na nierównej drodze zachowuje się niepewnie, auto podskakuje, za to na dobrej nawierzchni, jazda Tigrą to sama przyjemność, a zakręty to jest to co tygryski lubią najbardziej...
3,0
~EWA
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
To jest główny powód dlaczego pozbyłam się tego samochodu. Jest taki twardy że się po naszych drogach jeździć nie da :) Na koleinach samochód jeździ FATALNIE potrafi z rąk kierownice wyrwać... Autem się naprawdę przyjemnie jeździ się tylko na równych jak stół drogach a o takie w naszym kraju bardzo trudno :)
4,0
~pafka
Opel Tigra I
Coupe 1.6 16V 106KM 78kW
W mojej Tigrze zawieszenie jest zmienione na sportowe. Największym tego minusem jest - delikatnie mówiąc - niski komfort podróżowania po naszych dziurawych drogach. Za to na lepszej nawierzchni, na krętych drogach, jazda Tigrą to czysta przyjemność.
5,0
~Marcel
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
uklad jezdny doskonale wytrzymuje trud polskich dróg, warto zauważyc że wiekszość pojazdów posiada koła o razmiarach 15-17"/185-205/65-50 co ma duży wpływ na komfort podróżowania i prowadzenia sie auta.Mimo to samochód zachowuje sie dobrze i pewnie na drodze.
5,0
~Vinman
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Jak dla mnie doskonały - dość twardy, prosta konstrukcja a co za tym idzie trwała i tania w eksploatacji. Właściwie nie występują inne usterki oprócz naturalnego \"zużycia materiału\" elementów gumowo-metalowych.
3,0
~Gnesor
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
moglobyc lepiej, ale w koncu to po trochu sportowy wóz, i cieszy mnie ze super trzyma sie drogi, milem golfa i balem sie jak najechalem na dziurke i zaczelo kiwac, tutaj nie ma obaw, ale trzeba uwazaz na duże dziury:)
3,0
~vanadium mail vanadium@poczta.fm
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
przy ostrzejszyb wejsciu w zakret piszcza opony i jest pod sterowny ucieka przod leczy gdy tyl wpadnie na zwir zarzuca tylem na zakretach moze wina opon bo jezdze od poczatku na zimowych nie wiem
5,0
~jasiuu86
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
wedlug mnie wpozadku wspomaganie w standardzie nie jakis nowoczesny ulad ale wystarcza, samochod doskonale sie trzyma drogi.. nie trzeba zwalniac na zakretach.. hamulce rowniez bardzo dobre i mocne
Opel Tigra I