Szukaj

Lista ocen Opel Vectra C Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW 2002-2005 (34) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Zawiedziony miłośnik Vectry C
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
Najgorzej jest w wersji GTS: jej zawieszenie (obniżone i utwardzone) połączone z oryginalnymi 17'' kołami jest tak twarde, że "plomby wypadają". Nie macie pojęcia jak przeklinam tego idiotę, który wymyślił studzienki kanalizacyjne w asfalcie. Jeżdżąc Fordem Escortem to mi nie przeszkadza. Zawieszenie GTS nadaje się tylko na tor wyścigowy, ale to znowu nie z tym silnikiem. Poza tym do przedniego zawieszenia nie mam uwag, ale...
5,0
~Michał
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
To jest mocna strona tego auta. Prowadzi się naprawdę dobrze i pewnie. Podobno zawieszenie lubi sprawiać kłopoty i to się sprawdza w moim przypadku. Jak do tej pory (zrobiłem 15000 km) mam do wymiany tuleję przedniego wahacza (tuleja 150 PLN + robocizna 100 PLN). Poza tym efekty dźwiękowe towarzyszą pokonywaniu progów zwalniających, ale ich źródłem kazano mi się nie przejmować. No i jeszcze geometrię musiałem ustawić na obu osiach po zakupie...
4,0
~qwerty
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
Zawieszenie zdecydowanie ZA TWARDE GTS. W trasie to może nie przeszkadza, wręcz samochód trzyma się świetnie drogi na zakrętach ale w mieście na łaciatych, koleistych, nierównych, dziurawych drogach jest fatalnie, zero komfortu, brzuch boli. Ja zmieniłem na sprężyny od sedana i jest lepiej, samochód podniósł się do góry o 2,5 cm.
4,0
~A vectra
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
Vectra gts. to twardo zawieszone auto,dobrze trzyma sie drogi ale na dziurach i poprzecznych nierownosciach nie jest to C5 ;) Trzeba pilbowac tylnego zawieszenia bo lubi tracic geometrie,warto co pól roku podjechac na stacje i to sprawdzic.
5,0
~Rado
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
Szczerze jak na tamte lata moim zdaniem w porządku. Raz dwa można się tym kolosem obrócić. Ponoć trzeba częściej geometrię robić bo tył się rozjeżdża ale ja jak raz ustawiłałem geometrię na początku to dramatu nie było. Dobrze się prowadziło auto.
3,0
~Grzegorz
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
Prowadzenie idealne ,miełem wersje gts na 17 245/45 jak na taka szerokosc to naprawde mało latał po drodzę. Niestety w zimę strasznie pływał tył, oczywiscie zawieszenie było sprawne, zero luzów. Nie polecam wersji gts, bardzo twarde, szybko ida wahacze .
4,0
~cinnek
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
Po zakupie przy przebiegu 155 000,0km trzeba było wymienić wszystkie amortyzatory i sprężyny, oraz tulejki bananów. Wymieniane części ,,GM" były prawdopodobnie oryginalne. Pozostała cześć zawieszenia była ok.
4,0
~Kozionek
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
no to chyba nigdy nie była mocna strona Vectry. Choć wydaje się że GTS ma pochylenie kul w większym negatywie, co sprawia że jest względnie normalnie:D ale przy szerokiej oponie, ja mam 215 i jest miło:D
4,0
~Kozionek
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
no to chyba nigdy nie była mocna strona Vectry. Choć wydaje się że GTS ma pochylenie kul w większym negatywie, co sprawia że jest względnie normalnie:D ale przy szerokiej oponie, ja mam 215 i jest miło:D
Dziennik kosztów dla Opel Vectra C Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
8,8
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~longmen123
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
Układ jezdy super. Auto doskonale trzyma się drogi. Wchodząc ostrzej w zakręt nigdy ni doświadczyłem problemów ze sterowalnością. Dodatkowo ESP na śniegu naprawdę sprawuje się znakomicie
Opel Vectra C Hatchback