Szukaj

Lista ocen Opel Vivaro A Van z pojedynczą kabiną L1 (38) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~ANEMAR2@OP.PL
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L1 1.9 TD 100KM 74kW
I TU JEST BAJKA-POMPA WODY ZACZĘŁA WYC PO 40 TYS. KM,PO NASTEPNYCH PARU TYS. UMARŁY SWIECE ZAROWE NA OBIEGU PŁYNU CHŁODZĄCEGO (WEBASTO............PHI)-PRZY AKTUALNYM PRZEBIEGU-CZYLI 180 TYS WTRYSKIWACZE NADAJA SIE DO REGENERACJI 390 ZŁ ZA SZTUKE!!!!!!-CAŁY CZAS LAŁEM DIESLA VPOWERA-CZYLI TAKIE MAMY SUPER PALIWO NA RENOMOWANYCH STACJACH!!!!!!!!!!-DLA PODPOWIEDZI DLA INNYCH -OBIAWIA SIE TO SIEZKIM ROZRUCHEM PRZY ZIMNYM SILNIKU (GONIENIE...
1,0
~Ryszard W.
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L1 1.9 TD 100KM 74kW
To nie jest auto dla ludzi posiadających własny biznes. Poprostu Vivaro i Trafiki są za miękkie pod każdym względem. Naprawdę nie polecam. W dwuch autach wymienione 2 skrzynie biegów. W jednym wymienione wtryskiwacze (sprawdzone,używane 2000zł.) drugi zaczyna gasnąć podczas jazdy na biegu, dzieje się to coraz częściej, także niebawem wymiana wtryskiwaczy i kolejne 2000zł. pęknie. Nikt mi nie powie że leję złe paliwo, bo tankuję tylko na...
2,0
~Paraelement.pl
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L1 2.5 CDTI 146KM 107kW
komputer kazał mi zmieniać olej na początku po 13 tys km, potem już po 3-4 tys. Problem chyba został rozwiązany po wgraniu nowego oprogramowania, ale i tak źle to odczułem. W dodatku serwis Autopol w Warszawie delikatnie mówiąc lekcewarzył mnie mówiąc, że za często uruchamiam samochód. Teraz (dwa tygodnie po gwarancji) coś się zepsuło w elektronice silnika i wyświetla się błąd, również wahacz jest do wymiany.
3,0
~Eugeniusz Lipiecki
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L1 2.5 CDTI 146KM 107kW
Chałas od skrzyni biegów psuje mi całą przyjemność z jazdy. Świadomość, że będę musiał zabulić za naprawę po 43.000 przebiegu jest nie do zniesienia, tym bardziej, że kupiłem OPLA VIVARO, który był zdecydowanie droższy od swojego odpowiednika RENAULT TRAFIC o prawie 10.000 zł. więc liczyłem na jego lepszą trwałość i jakość.
1,0
~Wiciu
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L1 1.9 TD 100KM 74kW
NIestety jak na auto które ma zarabiać lepiej zamkąć interes. Koszty utrzymania zjedzą każdego. Zawieszenie przy każdych 60tyś coś do zrobienia. Turbina regenerowana. Wtryski wymienione. Skrzynia wymieniana, szykuje się druga wymiana (albo uda mi się sprzedać zanim padnie).
5,0
~Rafał
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L1 2.5 CDTI 146KM 107kW
Nic tylko leję dobre paliwko i jadę + oczywiście okresowe wymiany części eksploatacyjnych. Chociaż w tym modelu siadają skrzynie (szwagier miał skrzynie do wymiany, podobno nie naprawialne, a używana sprawna skrzynia 3 tys zł)
4,0
~Demboll
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L1 2.5 CDTI 146KM 107kW
po 6ciu latach (200tys) padło sprzęgło-3500zl za wszystko. Kupiłem go z padniętą turbiną (miał 5 lat/185tyskm)-1500zl. Oprócz tego wymieniam tylko elementy eksploatacyjne typu końcówki drążków itp
5,0
~Mario
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L1 1.9 TD 100KM 74kW
Super ! Żadnych poważnych usterek przez ponad 6-lat uzytkowania. Nigdy nie zawiódł choć latał w trasach po ponad 4000km. Samochód kupiony jako nowy w salonie, serwisowany może dlatego taka niezawodność.
1,0
~zdołowany posiadacz
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L1 1.9 TD 100KM 74kW
odradzam kupno tego samochodu przez ostani rok wymieniłem cały układ kierowniczy TURBINA padła zwaór EGR no i najlepsze przy przebiegu 188000km silnik zdech a konkretnie urwał się korbowód
4,0
~berybrinx
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L1 1.9 TD 100KM 74kW
po 200tys km awaria wysprzęglika . pierwsza poważniejsza awaria. przy około 250 tys km awaria przepływomierza. W jednym z aut wymiana listwy wtryskowej przy około 300 tys km
Opel Vivaro A Van z pojedynczą kabiną L1