Szukaj

Lista ocen Peugeot 3008 I Crossover (50) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marshall1
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Prawie maks, a to dlatego, że obecnie mam 3008 w hybrydzie po lifcie. Hybryda ma wzmocnione zawieszenie, gdyż jest o 200 kg cięższa, zatem jedzie, jak przyklejona do drogi. W przypadku tego automatu czuć było, że auto się nieco kładzie na bok na zakrętach. Mam porównanie, wiem jak jest w hybrydzie i tutaj niestety jest gorzej. Ocena i tak wysoka, bo zawieszenie jest praktycznie bezawaryjne. Ten model przy przebiegach 200k km nie wymaga żadnych...
5,0
~Marshall1
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Auto dobrze trzyma się drogi mimo, że jest dość wysokie i wydawałoby się, że będą przechyły. W samochodzie zastosowano japoński system Dynamic Roll Control, który się sprawdza. Jeden minus - nie jest to typowy francuz - auto jest bardziej twarde i na poprzecznych nierównościach słychać zawieszenie - trzeba się do tego przyzwyczaić. Po przesiadce z miękkiego scenika trochę mi to przeszkadzało, ale trzeba pamiętać, że 3008 ma mocny silnik -...
4,0
~pug
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 120KM 88kW
zawieszenie jest prymitywne i nie odbiega od tego, co spotkac mozna w innych pegeotach z pseudomcpersonem z przodu. plusy: niska awaryjnosc i tanie naprawy, minus: to nie jest limuzyna. podsumowujac: czuc fakturę drogi, ale dziury sa tlumione dobrze. niemniej buda jest wysoka i buja na wiejskich nierownosciach.
5,0
~Maciek3008
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDI 109KM 80kW
Sprężysty średnio twardy, nie nurkuje przy ostrym hamowaniu i nie przechyla się na ostro pokonywanych zakrętach. Przy wymuszanych przeze mnie poślizgach ostro wkracza ESP . Mam jeszcze Grip Control, który naprawdę pomaga np. na śniegu. Mieszkam w górzystym rejonie i nie zawiodłem się jeszcze.
5,0
~Jurek
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDI 109KM 80kW
Jak narazie perfekt. Grip control świetnie sie spisuje. Przy szklance na drodze sprawdziłem slad na śniegu. To prawda układ ten idealnie rozdaje moc na obydwa koła. W ciezkim terenie (głeboki śnieg plus lód) poradził sobie doskonale ( niestety nie jest to 4x4)
4,0
~Waldek
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDI 109KM 80kW
Zawieszenie sprężyste. Trochę głośne moim zdaniem gdyby kołyska do której jest przykrecana zawieszenie była na tulejach metalowo gumowych przykrecana do kabiny było by cicho tył to standart belka włączona nic się nie dzieje. Auto dobrze trzyma się drogi
4,0
~Marek
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDI 109KM 80kW
Przez cały okres użytkowania miałem wrażenie zbyt dużego czucia drogi. Auto prowadzi się przewidywalnie, jednak jest wrażliwe na podmuchy boczne. Układ kierowniczy bardzo dokładnie informuje o rodzaju drogi i przekazuje te informacje na kierownicę.
5,0
~nowy fan francuzów
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDi FAP 115KM 85kW
w odniesieniu do foki to trochę mu brakuje gdyż jest wysoki i ma z tyłu belkę nie wielowachacz, ale jest miło. Faktycznie jest twardszy od większośći francuzów, ale wygodny, na razie testowany na autosradach - wrażliwy na wiatr boczny od ok. 130 km/h,
4,0
~brutus
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 120KM 88kW
Duże koła mają swoje zalety , dobrze połyka dziury, wydaje się że na szybko pokonywanym łuku może uciec tył na kolejny pas. Ponad 10 miesięcy i nie widziałem interwencji ESP w poprzednim Seacie Toledo III co chwilę widziałem kontrolkę ESP.
Dziennik kosztów dla Peugeot 3008 I Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,8
l/100km
8,1
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Starszak
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDi FAP 115KM 85kW
komfotowy a jedniocześnie pewny na zakrętach- auto miomo wysokości nie wychyla się jak np. w sceniku III którym też jeżdziłęm. Trwałe- poza jedną gałką drążka kierowniczegio (miała niewielki luz) do tej pory nie wymaga żadnych napraw.
Peugeot 3008 I Crossover