Szukaj

Lista ocen Peugeot 308 I Hatchback 5d (81) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 91 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Qbha
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Moim zdaniem w tej kategorii jest to kompletna katastrofa. Najsłabszy samochód w swojej klasie. Auto jest strasznie podsterowne. Na każdym zakręcie wychyla się na zewnątrz łuku. W połączeniu z wręcz beznadziejnym – kluchowatym układem kierowniczym strach jeździć na łukach przy większych prędkościach. Nie znam samochodów gdzie przy prędkości 130-140km/h można wykonywać delikatne ruchy kierownicy bez przełożenia na tor jazdy. Przestarzała...
4,0
~Ekhangel
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Trudno mi się obiektywnie wyrazić, bo jeżdżę na ekstrawaganckich (salonowych) felgach 18", przez co też wielkość prześwitu dąży w moim egzemplarzu do zera. Czuć na tyłku każdą najmniejszą dziurkę, mimo że zawieszenie według wyciągów z szarpaków podobno "jak w nowym aucie". Ale - pewnie w dużej mierze dzięki tym kołom - auto prowadzi się pewnie i stabilnie. Przy przebiegu 180 kkm coś tam chrupie w zawieszeniu. Nie wiem czy to coś było...
4,0
~Piciniak
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
HM czytając poprzedni wpis wiem co autor miała na myśli. potwierdzam myszkowanie auta, dodam wadliwe działanie progresji wspomagania. Potworna podatność na wiatr, trudność utrzymania kierunku na wprost na gładkim... Ogólnie lipa.. Ale.. to była usterka przekładni kierowniczej. Wymieniono na gwarancji po kilku tysiącach kilometrów. Ten samochód po wymianie przekładni jedzie jak po szynach. ( koła 16 . Proponuję aby poprzednik zrobił to samo....
3,0
~Patryk
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 THP 150KM 110kW
Auto prowadzi się komfortowo, ale nie tak pewnie jak powinno - na zakrętach nim buja, a przy prędkościach w przedziale 110-160km/h ma też niestety tendencję do „myszkowania”. Największym jednak mankamentem jest zawieszenie, które sprawia wrażenie tandety i nie należy do wzorów trwałości. Amortyzatory są głośne i nawet na niewielkich progach zwalniających, czy poprzecznych nierównościach, za bardzo dobijają - zupełnie jakby ktoś przejeżdżał...
3,0
~Palady
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 THP 150KM 110kW
Trzeba uważać na zakrętach. Samochód znacznie się wychyla na boki jakby miał 2 metry wysokości i ma tendencję do podsterowności. Przy małych prędkościach po mocniejszym wciśnięciu pedału gazu kierownica prawie że nie wraca na swoje miejsce samodzielnie(czyli nadsterowność), Według mnie to spora wada. Wygląd tarcz hamulcowych szczególnie na tylnej osi mnie zastanawia mianowicie są całe w rowkach. Wszystkie elementy układu hamulcowego sa jeszcze...
4,0
~arnie
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Prowadzi sie jak gokart. zawias z 307 zostal lekko utwardzobny i obnizony i efekt sa widoczne/odczuwalne niemal golym okiem ;-) Ale daje tylko "dobrze", a nie "doskonale" ze wzgl na stuki jakie dochodza z tylnego zawiasu. Fakt, to nie do konca wina auta, a naszych drog, bo stuki te sa slyszalne tylko w trakcie jazdy po nierownosciach poprzecznych, ale np 206-ka nie byla na nie az tak wrazliwa.
2,0
~Marcin Bednarz
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Zawieszenie zbyt twarde, irytujące stuki przy poprzecznych nierównościach (auto mam z wypożyczone z salonu Peugeot i nie wiem co się z nim działo wcześniej, a może po prostu jestem przewrażliwiony lub trafił się taki egzemplarz). Pomimo bardzo dobrej przyczepności i bardzo dobrej pewności prowadzenia komfort jazdy na polskich drogach pozostawia wiele do życzenia - po prostu model nie na nasze drogi.
4,0
~lucjan
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Mam mieszane uczucia. Z jednej strony jak na auto o tej masie i wysokości auto prowadzi się bardzo dobrze. Posiada spore rezerwy i w zakrętach można pojechać naprawdę szybko, ale... komfort resorowania w porównaniu z safranką to katastrofa. Ale safranka była klasą samą dla siebie. Jedno jest pewne, jeżeli droga jest nierówna na pewno to poczujecie.
3,0
~Entuzjasta
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Znacząco lepiej niż w 307, ale niestety ogólnie przeciętnie. Samochód na krajowych drogach, zwłaszcza na poprzecznych nierównościach jest dość głośny i mało komfortowy. Znakomicie i bardzo bezpiecznie się natomiast prowadzi na zakrętach i przyzwoitych drogach.
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 I Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,0
l/100km
9,5
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Jaru
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Za bardzo sztywny jak na nasze drogi. Świetnie układa się na zakrętach,ale na dziurach strasznie puka zawieszenie. Francuskie auta słynące z konfortowego zawieszenia skończyły się na 206. Teraz zaczynają się od 407. Jest to jedyna rzecz, która rozczarowała mnie w tym samochodzie.
Peugeot 308 I Hatchback 5d