Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I Sedan (81) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Gi3r3k
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
To jest zdecydowanie największa wada tego samochodu i jak tylko to przebolejemy, auto zostaje bez wad :) Wszystko zależy od naszego stylu jazdy i nastawienia - jeśli lubimy spokój i wygodę, z okazjonalnym wciśnięciem w gaz, to będziemy usatysfakcjonowani. Wtedy auto zmienia biegi całkiem płynnie, a do wyprzedzania mamy tryb Sport, w którym auto do 130 km/h używa obu silników (łącznie 500 nm momentu obrotowego). Jeśli naszym celem jest...
4,0
~malik0
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Ja kupiłem okazyjnie auto ze ślizgającym się sprzegłem, oczywiście od razu wymienilem komplet sprzegla + dwumasa Valeo taki jak oryginalnie sama wymiana to nic specjalnego prawie jak w manualu. Potem przyuczenie skrzyni biegów oraz sprzęgła i śmiga jak złoto. Do zmiany biegów trzeba się przyzwyczaić. Jak jest sprawna skrzynia MCP i sprzęgło ok -tak jak u mnie, to wcale automatyka nie szarpie zwyczajnie odczuwalna zmiana biegów po prostu jeździ...
5,0
~Voytec
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Doskonała! Automat z możliwością przejścia na sekwencyjną. Automat przełącza bez szarpnięć, bardzo łagodnie, wcześnie wchodzi na wyższe biegi, ma jednak pewne opóźnienia ale można wybaczyć. Jest też opcja sport i tu można "deptać" do odcięcia. Natomiast trzeba się przyzwyczaić do ruszania, gdyż wrzucenie biegu i zdjęcie nogi z hamulca nie spowoduje ruszenia pojazdu, trzeba nacisnąć pedał gazu. I tu konieczna jest duża delikatność w...
5,0
~jarek66
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Jestem fanem skrzyń automatycznych ( nie mylić z zautomatyzowanymi)Tu producent naprawdę się postarał, bo 6-cio biegowy, tradycyjny automat przełącza biegi bardzo delikatne, powiedziałbym profesjonalnie, jak w przypadku aut klasy lux.Prędkość i precyzja zmiany biegów jest zaskakująco dobra. Obsługa w trybie manualnym bez zastrzeżeń, szybko przechodzi w tryb sportowy i powraca równie precyzyjnie w spokojna jazdę.
2,0
~Mike
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Jedyny dwa plusy tej skrzyni to niskie zużycie paliwa i to, że jednak sama zmienia biegi. Druga gwiazdka za łopatki do zmiany przełożeń, które trochę ratują jednak fatalną jej pracę. Gdyby nie elektryczny silnik z tyłu, byłoby jeszcze gorzej. To nie jest automat: to jednosprzęgłowa skrzynia zautomatyzowana. Wolna i nie dająca pewności szybkiego włączenia się do ruchu czy wykonania manewru pod presją czasu.
4,0
~macreksio
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Skrzynia działą bardzo sprawnie, zazwyczaj bez szarpnięć. Ostatni bieg mógły być nieco dłuższy, aby zmniejszyc jeszcze spalanie przy prędkościach autostradowych i wyższych. W sprawnym wyprzedzaniu rzędów samochodów pomaga wyśmienity tryb Sport. Kolejny plus to możliwość hamowania silnikiem za pomocą łopatek przy kierownicy (po czym skrzynia automatycznie wraca do trybu automatycznego - brawo!)
5,0
~Karol
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Manual 6 biegów, wolałbym automat ale nie dlatego, ze ta źle pracuje, tylko dla wygody. Po Japończykach i VW bałem się precyzji pracy skrzyni w Peugeocie ale bezpodstawnie, wszystko działa należycie. Biegi fajnie zestopniowane, przez co przy prędkościach autostradowych mamy niskie spalanie i stosunkowo cicho w aucie.
5,0
~Kangureg
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 VTi 120KM 88kW
Skrzynia MCP której wielu się boi i na początku nie podoba im się jej styl zmieniania biegów jest to skrzynia zautomatyzowana. Moim zdaniem genialna wcale nie przeszkadza a wręcz daje radość z jazdy Posiada łopatki które docenia się po górskich droogach lub przy checia zabawy tym samochodem
3,0
~Ak
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
To słabszy punkt tej wersji, zwłaszcza przy dynamicznej jeździe. Przy jeździe spokojnej i eko spisuje się bardzo dobrze i nie jest w żadnym stopniu uciążliwa, wręcz przeciwnie pracuje przyjemnie i bez zarzutu. Na niskich prędkościach sporadycznie zdarzają się szarpnięcia.
4,0
~rewerz
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Nie można mieć większych zastrzeżeń. Dobrze zestopniowana, biegi wchodzą bez haczenia. W okolicach 2 tysięcy obrotów słychać lekki gwizd, ale mniejszy niż na początku. Drążek biegów mógłby mieć krótsze drogi prowadzenia. Pedał sprzęgła jak na mój gust łapie trochę za późno
Peugeot 508 I Sedan