Szukaj

Lista ocen Pontiac Trans Sport I (57) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 65 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Porter
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Tragedia. Długo by pisać, Z najlepszych, nie działające w deszczu wycieraczki tzw zimne luty. Fatalna jakość przednich świateł. Przepalające się bezpieczniki. Najlepsze było gdy podczas wyprzedzania auto zgasło i cisza. Brak zapłonu. 13 mechaników obradowało, koniec końców sam sprawdziłem bezpieczniki, jeden spalony, wymiana i auto jedzie dalej. Awaryjny alternator.
4,0
~esdarek@interia.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
z opowiadan uzytkownikow wynika,ze czesto lamie sie manetka kierunkowskazow. jest w niej tez obsluga tempomatu wiec wymiana na uzywana to ok 100zl. b. czesto urywa sie klamka tylnej klapy(to moim zdaniem wada fabryczna). ja rozwiazalem ten problem montujac elektryczne otwieranie klapy.psuja sie czujniki cisnienia oleju. puszczaja uszczelki dekla glowicy.
4,0
~norA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Ze względu na PL drogi przednie sworznie, końcówki drążków i tuleje wahacza (aż 4 szt. w przednim) - wszystko dostępne w rozsądnych cenach. Kable zapłonowe porządne made in USA 100 pln, świece standardowe ceny - jedynie cewki oraz bezrozdzielaczowy moduł zapłonowy mogą być ciężej dostępne (trzeba ściągać z Ameryki).
2,0
~polexjack
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
To auto ma obliczoną żywotność każdej części; ilość otwarć klamki, maski, przekręcenia danej gałki...itp. Jeśli nic się nie urwało to tak będzie dalej, ale jak urwało się jedno, to w krótkim czasie zaczną się urywać pozostałe \"dinksy\". Tak było u mnie: przez 4 lata dosłownie nic, a jak się zaczęło ....to wszystko po kolei.
4,0
~satis@neostrada.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Daleko europejskim fabrykom samochodów do Ameryki . NIE PRZESIĄDE SIĘ NA EUROPEJSKIE AUTO --CHYBA ŻE MNIE PRZYCIŚNIE . Tylko skrzypienie z drobiazgów ale to choroba General Motors . Ceny części są tanie !!! Sprawdzcie sami ile jest ogłoszeń z częściami . Kupisz wszystko co chcesz !!!!!!
4,0
~zz_top
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Przy takim przebiegu (300tys.) padają drobiazgi wokół silnika - pompa wody, alternator, itp... Części bardzo tanie, więc nie ma biedy. Niestety konstrukcja (upchnięcie silnika pod maską) wyklucza większość samodzielnych napraw - np. świec samemu praktycznie nie da rady zmienić :-)
3,0
~QUBIC
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
same małe sprawy, no i jak pisałem czasem coś poważniejszego jak pompa, ale spokojnie - to ma 13 lat. Jest w porówniau do mondeo z 2003 - niezawodnym autkiem. wymieniłem np : sonde lambda, świece, przewody, teraz siniczek krokowy, zimering, same takie drobne sprawy.
3,0
~wioleta.jakubowska@nszzp-ksp.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Drobiazgi łączą się zazwyczaj w łańcuszek, który kończy się dużą ilością zer przy płaceniu.!!!!!!. Te drobne usterki składają się często na zniechęcenie użytkowników samochodów amerykanskich!!! Nie zauważymy tych mankamenów u konkurencji JAPOŃSKIEJ (wiem bo też posiadam).
5,0
~Daniel0
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Same pierdoly. Urwana kratka nawiewu przez dzieci poprzedniego wlasciciela, brak kierunkow poprzesz uszkodzona blaszke, ktora laczy dzwignie z mechanizmem. Spadla linka do otwierania maski.
Dziennik kosztów dla Pontiac Trans Sport I
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~info@globalsourcing.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
przepalające się żaróweczki w konsolce radia i klimatyzacji (niestety nie wymienialne. często padają mikrowłączniki i przekaźniki, sczególnie nawiewu i klimatyzacji. czujniki ABS często się psują.
Pontiac Trans Sport I