Szukaj

Lista ocen Porsche (258)

Pokaż filtry
4,0
~Edek z krainy kredek
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Fajne ciekawe auto, drogie w utrzymaniu ale mimo lat ten Prosiaczek wyglada inczaej niz jego rowiesnicy, Pewnie bujal bym sie dluzej ale trzeba bylo sie go juz pozbyc czas na inne
2,5
~Michal
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Porsche miało być spełnieniem marzeń z dzieciństwa. Fakt Cayenne nie przychodzi jako pierwsze do głowy gdy myślimy o Porsche, ale trzeba było pójść na kompromis- rodzina, podróże i te sprawy, wiadomo. Niestety tego przez co przeszedłem przez pół roku posiadania tego auta nie spodziewałem się w najgorszych koszmarach. Przy okazji drobna (a może i nie) rada dla przyszłych kupujących- jeśli ktoś wam powie że cayenne 3.2 V6 to to samo co Touareg...
3,2
~Belmondo
Porsche Cayenne II
SUV 3.6 V6 300KM 221kW
To Touareg. Nie oszukujmy się, wyglądający dużo atrakcyjniej, ale nadal Touareg i widać to po spasowaniu niektórych plastików, niezawodności pojazdu czy komforcie jazdy. Od podstawowego Touarega odróżnia go jedynie fenomenalny system PSM (lub jak kto woli: Please Save Me) i dużo twardsze zawieszenie w wersji niepneumatycznej. Auto potrafi mieć spory apetyt na paliwo, co odbija się na w miarę częstym tankowaniu (pomimo stulitrowego zbiornika w...
4,6
~marian_j
Porsche Boxster 981
Cabrio 3.4 315KM 232kW
W Porsche zauważyłem bardzo ciekawą i bogatą tendencję różnorodności. Biorąc pod uwagę nawet już tylko sportowe modele Porsche, pomimo dalszych lub bliższych podobieństw, każdy z modeli jest inny . I o ile ta odmienność pomiędzy modelami takimi jak np. Carrera czy Boxster lub Cayman wydawać by się mogła oczywista czy wręcz logiczna to odmienność w obrębie już jednego modelu nawet tej samej generacji wydaje się być imponująca. I nie mówię tu o...
4,9
~marian_j
Porsche 911 997
Coupe 3.8 385KM 283kW
Niezaprzeczalnie jest to ikona motoryzacji i esencja sportowego samochodu. Nie stało się tak bez przyczyny. Porsche tworzy sportowe samochody od 70-ciu lat i powiedzieć, że robi to dobrze, to jak nie powiedzieć nic. Carrera jest znana i rozpoznawalna na całym świecie. Mało tego, jest jednym z najbardziej pożądanych samochodów na planecie. Zainteresowanie tymi maszynami bardzo często zaczyna się od dziecięcych marzeń, które długie lata potem...
4,7
~Krzysztof
Porsche Boxster 987
Cabrio 3.4 S 295KM 217kW
Polowałem na 911, ale finalnie nabyłem Boxster S i ten samochód strasznie pozytywnie mnie zaskoczył. Dodam na wstępie, ze miałem okazje jeździć 911 w bazie carrera typ 997 w manualu wersja coupe. Jako, ze to moje pierwsze Porsche miałem zapewne ten sam dylemat co wiele osób rozpoczynających przygodę z ta marka - kupić starsze 911 czy nowszego Boxster. Wybrałem to drugie i absolutnie nie żałuje. Boxster S, jest wyższa wersja modelu. Cechuje...
4,6
~RacingKorn
Porsche 911 991
Turbo/Turbo S Cabrio 3.8 560KM 412kW
Absolutny potwór, ale kiedy tylko za bardzo naciśniesz pedał Gazu. Moc jest dostarczana od razu, i czuć jej dopływ tak długo aż wzkazowka nie dojdzie do maximum. Brzmienie silnika jest powalające, słuchać strzelanie z wydechu po każdym mocniejszym wciśnięciu gazu. Od niedawana mam wydech akrapovic który tylko spotęgował brzmienie lecz nadal nie jest tak dobrze jak, w Porsche 911 GT3 którym miałem okazję kilka razy jechać. (Silnik)
4,8
~Tylko Macan!
Porsche Macan
SUV 3.0 V6 258KM 190kW
Uwielbiam ten samochód, choć widzę jeszcze wiele miejsc w których można by ten samochód podrasować:) Niemniej oceniam ten samochód jako cudowny:) Poszukiwałem SUV'a i jeżdżąc praktycznie wszystkim co jest na rynku od mniejszych po większe SUVy ten wygrał. To jak się prowadzi to auto to jest niezapomniane uczucie i ciężko się przesiąść nawet na chwilę do innego samochodu.
4,6
~Mistar
Porsche Boxster 986
Cabrio 2.5 Boxer 24V 204KM 150kW
Pod wzgledem całokształtu auto spisuje sie idealnie, spalanie jak najbardziej na plus, części w normie (jesli chodzi o cene) bardzo podobnie golf'a 4 (no, mozna powiedziec ze 20% drożej, ale pod wzgledem kosztów eksploatacji - o wiele bardziej ekonomicznie), wygląd, przyspieszenie, moc, oraz jakość wykonania jak najbardziej warta polecenia. Spalanie w trasie jadąc ekonomicznie jest mega male, mimo ponad 200 koni, silnika 2.5l w trasie...
4,2
~tak ale z mocniejszym silnikiem
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
elementy dobrze spasowane, skora to skora pachnie jak skora wyciera sie jak skora, plastik to mily w fakturze plastk, aluminium to aluminium, jak to auto klasy premium z lat 2000cznych nie to co dzisiesze imitacje materialow. 10 letni pojazd ze sladami zurzycia... daje poczucie odrobiny luksusu, komfortu i prestizu ja na suv-a...niestety tu i tam traci vw-gniotem, ceny nie adekwatne do jakosci produktu. Jezdze juz troche i slyszac pomruk...