Szukaj

Lista ocen Rover 75 (129) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 141 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~POLICJANT
Rover 75
Sedan 2.5 V6 177KM 130kW
Dosyć sztywne. Trochę męczący na miejskich dziurach. Bardzo podsterowny w miejskim ruchu. Mimo wspomagania trzeba dobrze trzymać kierownicę jeśli zaczynamy przyśpieszać będąc jeszcze w zakręcie. Ponadto jest mało stabilny jadąc po koleinach pozostawionych przez TIRy. Tu trezba bardzo uważać, bo ciągle go znosi bądź to na lewo to na prawo.
4,0
~Michal
Rover 75
Sedan 2.0 CDT 115KM 85kW
75 prowadzi się super. Ale zawieszenie wymaga doglądania. Wciągu 160tys wymieniłem wahacze z czego prawy dwa razy!. Za pierwszym razem kupiłem z allegro jakieś tani i niestety po 30tys musiałem go wymienić ponownie. Wymieniałem jeszcze jakieś duperele. Poprzedni właściciel przy 200tys km podobno zrobił całe zawieszenie.
5,0
~Kistel kistel@orange.pl
Rover 75
Kombi 2.0 CDT 115KM 85kW
Nie jest to sportowe coupe, nie jest to terenowiec, nie jest to dostawczak. Jest to limuzyna i takie właśnie ma zawieszenie. Wybiera dziury i przenosi nas nad nimi bardzo delikatnie. Nic głucho nie stuka, nic nie wali. Auto jest wciąż na orginalnych podzespołach i nic sobie nie robi z polskich dróg a kiometry lecą.
5,0
~RM
Rover 75
Sedan 2.0 V6 150KM 110kW
Doskonały jedynie dla osób ceniących komfort. Nieznośne stanie się dla tych lubiących ostrzej pojeździć. Miękko pokonuje nasze drogi, tylko czasem sygnalizując, że nie unosimy się w powietrzu. Nie polecam felg ze stopów lekkich powyżej 16 cali. Wówczas auto staje się sztywniejsze, ale i bardziej piskliwe w środku
5,0
~Paw
Rover 75
Sedan 2.5 V6 177KM 130kW
Jedno z najlepszych zawieszeń z jakimi sie spotkałem, auto nawet przy szybko pokonywanych zakrętach nie przechyla sie i nie ślizga. Wspomaganie jest świetne ponieważ w mieście działa leciutko, natomiast na trasie szczególnie na zakrętach auto czuje sie w kierownicy i można łatwo nad nim panować. Jazda porównywalna z Citroenem XM.
5,0
~Maruś
Rover 75
Kombi 2.0 CDTi 131KM 96kW
Bardzo wygodny, co przy tej wielkości auta to raczej normalne. Nie ma problemu z ominięciem przeszkody nawet przy dużych prędkościach. Na śliskim, przy włączonej kontroli trakcji lub/i trybie zimowym - naprawdę ciężko to auto wprowadzić w poślizg. Dla mnie szok. Brawo inżynierowie ROVER\\BMW
5,0
~K@rolek
Rover 75
Kombi 2.0 CDTi 131KM 96kW
Nie miałem jeszcze ekstremalnej sytuacji na drodze ale próbowałem autem trochę \"poszaleć\" na wolnej przestrzeni. Nie daje sie łatwo wprowadzić w poślizg a dzięki ASR szybko mozna z niego wyjść. Troszkę sie wychyla ale i to jest nie groźne. Hamulce rewelacja, bardzo dobrze \"wyczuwają\" intencje kierowcy.
4,0
~Klaun_Szyderca
Rover 75
Sedan 2.0 CDT 115KM 85kW
Dobrze wybiera dziury w mieście, zawieszenie komfortowe zapewniające równocześnie dobre trzymanie w zakrętach. Nieco za miękkie przy dużych prędkościach na autostradach. Często trzeba wtedy korygować tor jazdy, ale jeżdżę na 15\'\' kołach. Polecam minimum 16\'\' i szersze opony na sezon letni.
4,0
~over
Rover 75
Kombi 2.0 CDTi 131KM 96kW
Duży ,, stabilny,, samochód Bardziej na długie trasy a nie na drift :) Nie wiem jak spisuje się na polskich drogach ale mieszkam w Niemczech i tu go użytkuje.Jedynie promień skrętu mógłby być lepszy.W mieście na ciasnych parkingach trzeba się ,,nagimnastykować,,
Dziennik kosztów dla Rover 75
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,9
l/100km
12,5
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Jarosław
Rover 75
Kombi 2.0 CDTi 131KM 96kW
Mam auto 2 lata, przejechałem ponad 40 tys. Nic nie stuka, nic nie puka. Nawet końcówek drążków kierownicy jeszcze nie robiłem. Auto mało sportowe :D ale i nie takiego się spodziewałem. Przy ostrzejszej jeździe pasażerowie muszą się mocno trzymać.
Rover 75