AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
9-3
II
SportSedan
1.9 TiDS 150 KM 110 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
(19) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Na liście zabraknie
15
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Navigator-3000
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Poprzedni wlasciciel wymienial dwumase,kompresor klimy,mial problemy z DPF. Ja usunalem kompleksowo,klapy wirowe,EGR,DPF,nowy program i jest super nic nie dymi. Zatarla mi sie pompa wodna,zerwal sie pasek rozrzadu i silnik do naprawy,po wymianie dzwigienek,pompy,rolek i paska autko dalej smiga (bez sciagania glowicy).Turbo juz lekko slyszlne ale wciaz fabryczne (320tys km).Naprawilem autko i jestem zadowolony.
Dodane
10 lat temu
4,0
~Arkadiusz Sawicki
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
hmm dpf sie zapchal wiec go usunalem auto zyskalo na mocy i zawor egr zostal wyczyszczony i poza tym ok olej wymieniam co 15000 tys i oczywiscie filtry , tankuje dobre paliwo i czasem diesel gold jak narazie nic sie nie dzieje z silnikiem chodzi bardzo dobrzeszybkie zwinne autkoooo
Dodane
9 lat temu
5,0
~Roslina
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Podobno trzeba uważać na skrzynie automatyczne, do 2006 roku miały wadę fabryczną. Ja na razie nie narzekam. Wymieniam olej co 30-45 tys km i jeżdżę. Podobno też zawieszają się łopatki w kolektorach, ale podobno, bo tego też nie zauważyłem.
Dodane
11 lat temu
3,0
~Snowyy
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Niestety w moim egzemplarzu padła dwa razy chłodnica EGR, część dosyć droga i nie za prosta w wymianie. Musiałem także wymienić metalową magistralę idącą z przodu silnika, co również nie należy do najprostszych robót.
Dodane
ponad rok temu
5,0
~Kamil
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Wymieniony zawór EGR i koło dwumasowe, robione zawieszenie. Na kole dwumasowym by się jeszcze pojeździło ale już hałasowało więc nieco traciło się na komforcie. Jak na ponad 230 tys. km to myślę, że jest bardzo dobrze.
Dodane
13 lat temu
4,0
~memphis
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
padl alternator ale da sie go regenerowac- podobno to czesta usterka w tym modelu a tak to zero usterek
Dodane
14 lat temu
3,0
~lukas1976
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Poza kołem dwumasowym (72000), to teraz skrzynia biegów przy(103000)
Dodane
12 lat temu
4,0
~Kooem
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Po 100000 km wymieniono zawór EGR, alternator i koło dwumasowe.
Dodane
15 lat temu
5,0
~Mikołaj
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Do tej pory nie miałem żadnych poważnych awarii.
Dodane
4 lata temu
Usterki
Saab 9-3 II
Liczba wpisów:
32
Saab 9-3 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
brak reakcji przycisków na kierownicy
szarpanie silnika / zanikanie iskry zapłonu
szarpanie silnika / zanikanie iskry zapłonu
Zobacz więcej
usterek
2,0
~Bartek
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Padło turbo, wtryski, kolektor dolotowy (klapy)
Dodane
7 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
4,1 (34 oceny)
Wybierz inny silnik
1.8 122 KM
1.8t 150 KM
1.8t BioPower 175 KM
1.9 TiD 120 KM
1.9 TiDS 150 KM
1.9 TTiD PF 130 KM
1.9 TTiD PF 160 KM
1.9 TTiD PF 180 KM
2.0 T BioPower 200 KM
2.0 Turbo 210 KM
2.0 Turbo 220 KM
2.0 Turbo BioPower 210 KM
2.0t 150 KM
2.0t 163 KM
2.0t 175 KM
2.0t BioPower 175 KM
2.0t BioPower 200 KM
2.2 TiD 125 KM
2.8 i V6 24V 255 KM
2.8 i V6 24V 280 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 9-3 w pigułce
Saab 9-3
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 9-3
Dane techniczne
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Opinie
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Usterki
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Publikacje
Saab 9-3
Newsy
Saab 9-3
Galerie
Saab 9-3
Nasze pomiary
Saab 9-3
Filmy
Saab 9-3
Ogłoszenia
Saab 9-3
Ceny aut używanych
Saab 9-3
Dziennik kosztów
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Opinie o instalacjach LPG
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 9-3 II SportSedan
Dane techniczne
292 raporty
zużycia paliwa
10 ogłoszeń
używanych
26 zgłoszonych
usterek
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy