Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW 2002-2004 (16) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~1bandzior1@wp.pl
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Cóż - oby nie przechwalić - jak do tej pory wymiana jedynie filtrów i olejów. Opony zimowe musiałem kupić- mój jedyny większy wydatek...a no i xenon wstawiłem bo nie było. Polecam bo widoczność poprawiła się bez porównania, zwłaszcza w jesienne szare i deszczowe wieczory. W BMW był xenon oryginalny, może dlatego mi światła w Saabie brakowało. Teraz jest super. I auto lepiej wygląda no i widać lepiej.
4,0
~Maciej
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Czasami saabiki mają problemy z elektroniką typu centralny zamek, czujnik zapięcia pasów. Właśnie ten temat teraz przerabiam. Dobrze znać dobrego elektronika, bo elektroniki w tym aucie sporo. Instalacja oparta jest na światłowodach, komputer bardzo rozbudowany. Sprzęt audio robiony na wzmacniaczach do których dzwięk dochodzi własnie po swiatłowodach, cyfrowo.
4,0
~robot0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
jak na razie, odpukać, same głupotki (łożysko amortyzatora - koszt z wymiana około 100 zł, akumulator (był w samochodzie od nowości miał prawie 5 lat, czujnik ciśnienia w układzie dolotowym (spowodowane awarią turbiny), ponadto trzeba pilnować kluczyka (pozostawiony długo w stacyjce potrafi rozładować akumulator) i to by było na tyle
4,0
~tomalka_2007
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Drzwi się zablokowały od pasażera i tylko serwis dał rade. Okazało się że czasem odpina się kostka i tyle:-)koszt 170zł. rozbiórka dzrwi i zapięcie kostki:-)Poza tym czasem świeci poziom płynu w chłodnicy pomimio że jest prawidłowy- coś nie tak z czujnikami
2,0
~j.arek
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
jak to saab, niestety te pojazdy nie są bezawaryjne ( zapowiertzający się ukad paliwowy, defekt wyświetlacza, ręcznej regulacji światel w lampach, trzeszczące na mrozie plastiki, ogrzewanie postojowe)
2,0
~Henryk z lasu
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Wentylator nawiewu, regulacja fotela kierowcy, odtwarzacz CD, awaria pompki spryskiwaczy szyb, przetarta skora na kierownicy, wyciek z klimatyzacji na podloge pod nogami pasazera
4,0
~ADAM
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Ja zrobiłem 14 tys km i wymieniłem tylko tuleję wahacza tylnego oraz zawor egr, ktory pada przy przebiegu 160-180tkm w tym silniku (tani nie był!)
5,0
~Cypisek.
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Jak na razie zrobiłem 18 tyś km i większych przygód nie bylo. Zawsze dojechałem na miejsce.
3,0
~michalf1@o2.pl
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Z drobiazgów wymieniłem sparciałą antenkę i strzelający ogranicznik drzwi - GM się tu nie postarał.
4,0
~Irek irekglodowski@gmail.com
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Przerwał się przewód doprowadzający prąd do wzbudzenia alternatora.
Saab 9-3 II SportSedan