Szukaj

Lista ocen Seat Altea (191) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 110 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kra
Seat Altea
XL 1.6 Mpi 102KM 75kW
znow 5- Auto jest absolutnie fenomenalne na wszelakiej drodze, dowolnym zakrecie i przy jakiejkolwiek pogodzie! Szczegolnie zakrety pokonuje z gracja motyla (tak wysokie auto!) Jednak po przekroczeniu 140 km/h zaczynaja sie problemy - auto odbija na nierownosciach autostrady i zachowuje sie jak zaglowka. Kazdy podmuch wiatru lub wyjechanie zza TIRa to przemieszczenie auta o jakies 0,5m. Troche irytujace i niekiedy straszne. PS Raz przy...
4,0
~MEDU S.A.
Seat Altea
XL 1.4 TSI 125KM 92kW
Zachowany kompromis: bezpieczeństwo i przyczepność kontra komfort. Pewne zachowanie na drodze. Żadnych problemów, żadnych usterek. Charakterystyka lekko twardawa. Nie każdy taką lubi, ale zapewnia przyczepność na drodze. Dość powiedzieć, że jazda z prędkością 170-180 km/h przy bezwietrznej pogodzie nie stanowi problemu. Tylko przy wietrznej pogodzie, a to często zdarza się na A-1 za Łodzią w kierunku na Toruń, podmuchy zmuszają do zmniejszenia...
4,0
~P941
Seat Altea
Freetrack 2.0 TDI 170KM 125kW
jedno słowo: HALDEX. Największa zaleta i wada tego układu to fakt że użytkownik nie ma mocy sprawczej by ingerować w poczynania tego układu. Jedyne co da się zrobić to wyłączyć ESP. Auto zachowuje się jak przednio napędówka do puki nie wyprowadzimy go z równowagi, albo nie będziemy zbyt dynamicznie wykorzystywać jego potencjału. Mimo wyglądu obróconej wanny położonej na wózku udającym terenówkę zawieszenie jest bardzo sztywne i nie gibie się...
2,0
~PTR
Seat Altea
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
Zawieszenie i układ kierowiczy bardzo dobre do puki nie zatrzną przy nim majstrować mechanicy, przy moim przebiegu, wymieniono już trzy łożyska kół, wszystkie drążki kierownicze, dwa razy gumy od trążków stapilizatora i o zgrozo przekładnię kierowniczą. Elektryczne wspomaganie zespolone wraz ze starownikiem z przekładnią mechaniczną - pada przekaźnik, cały element do wymiany - porażka dlatego tylko dwa punkty, choć auto prowadzi się bardzo...
4,0
~kurant
Seat Altea
Standard 2.0 TDI 140KM 103kW
twardo, ale w miarę precyzyjnie. Mimo to jest esp bo pomimo ze zawieszenie sztywne to auto wysokie i jednak takie sobie jeśli chodzi o szybka jazde w zakrętach. Nie jest to pod tym względem mój faworyt więc jeździ żona. Za to dla pań fajne wspomaganie bo przy małych prędkościach kierownica chodzi tak lekko że się przestraszyłem że sa luzy. Wraz ze wzrostem prędkości układ robi sie bardziej precyzyjny
4,0
~Paeoslka
Seat Altea
XL 1.9 TDI 105KM 77kW
Z początku elegancko wybierało wszelkie niedoskonałości. Niestety wystaje mi się ze zawieszenie zbyt miękkie na zakrętach czuć przechył samochodu. Przy wyższych prędkościach niepewnie czuć powiem boczny wiatru. Każdorazowy wyjazd z tunelu lub zza tira powodowało przechylanie nadwozia. Myslalem nawet o usztywnieniu zawieszenia. Wspomaganie kierownicy niestety zbyt lekkie.
5,0
~Cross
Seat Altea
XL 1.2 TSI 105KM 77kW
Doskonale wybiera poprzeczne nierówności. W końcu polskie drogi nie powodują u mnie poluzowania licznych plomb w zębach. No cóż zawieszenie jest na razie nowe, więc wszystko okaże się po przejechaniu 50 kk. Wspomaganie kierownicy jest wyraźnie selektywne i pracuje bez zarzutu. Póki co nie było okazji wykorzystać wszystkich systemów bezpieczeństwa i oby tak pozostało...
5,0
~Jaco W-wa
Seat Altea
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
Układ jezdny REWELACYJNY! na krętej, ale płaskiej drodze, niewiele aut może mu dorównać kroku... a próbowałem się już z wieloma autami. Idą równo do pierwszego zakrętu ale już na drugim "kolesie mają pełne gacie";) i ostro hamują, a ja poprosty jadę. Auto zachowuje się jak przyklejone, nie spotkałem podobnego auta... napewno niema sobie równych w swojej klasie...
5,0
~jakub_chudziński
Seat Altea
Freetrack 2.0 TSI 211KM 155kW
Auto prowadzi się niesamowicie pewnie, nie podpiera się lusterkami w zakrętach. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny, a zarazem chodzący bardzo leciutko. Zawieszenie dość twarde, zdecydowanie twardsze niż przykładowo w Passacie przedostatniej generacji, ale daje to właśnie przewagę w jeździe po bardziej krętych drogach i lepiej czuje się kontakt z podłożem.
4,0
~dabek1985
Seat Altea
Standard 1.9 TDI 105KM 77kW
Trochę za miękki i samochód na zakrętach trochę przechyla. Może to winna wysokiego środka ciężkości ale i tak za bardzo. Obecnie mam mercedesa B-klasy podobny środek ciężkości a znacznie lepsze prowadzenie. Wytrzymałość zawieszenie bardzo dobrze przez 3 lata NIC nie wymieniane (samochód nie użytkowany w Polsce)
Seat Altea