Szukaj

Lista ocen Seat Leon III (186) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marcin
Seat Leon III
CUPRA 5d 2.0 TSI 280KM 206kW
Świetny. Moc dostępna w każdej chwili. Moment dostępny w każdej chwili. Po prostu połóż młotek na gaz i jazda! I nawet nie bierze oleju, co jak na VAG jest sporym osiągnięciem. No dobra, bierze, ale przez cały rok zużył zaledwie połowę podziałki na bagnecie, więc nie ma potrzeby dolewać miedzy wymianami oleju. No i jak na sportowe auto mógłby lepiej brzmieć. W końcu to tylko cztery cylindry, więc cudów nie będzie, ale i tak robi robotę. Poza...
5,0
~Aleksander
Seat Leon III
Hatchback 1.4 TSI 125KM 92kW
Silnik w serii już nie jest zły, moc w seri wyszła 135KM ;) Mała turbodziura więc na plus, dodam odrazu, że nie bójcie się 1.4 TSI, jest to całkiem inna konstrukcja niż pierwsze 1.4 TSI - Jest przedewszystkim na pasku a nie na wadliwym łańcuchu . Jak wspomniałem mój silnik jest po programie, wyszło 163KM i 290Nm, dodatkowo wsadziłem filtr K&N i zawór upustowy Blow off, dało to finalnie 172 KM i 300Nm co przy wadze 1150KG daje niezły efekt...
5,0
~Jakub
Seat Leon III
Hatchback Facelifting 1.5 EcoTSI 130KM 96kW
Bałem się nowej jednostki jaką jest 1.5 tsi. Chociażby dlatego, że wiele osób na forach narzeka na jego niedopracowanie. Jadnak mie zauważyłem "typowych" dla tego silnika problemów. Po pierwsze dźwięk - nie jest męczący. Lekko basowy w dolnym zakresie obrotowym. Przyjemny i aksamitny w górnym zakrsie. Auto jest w wersji FR, zapewne sportowy tłumik dodaje mu charakteru. Po drugie - silnik jest bardzo elastyczny. Wiadomo ze nie jest to...
5,0
~Adam
Seat Leon III
ST 1.4 TSI 140KM 103kW
Dużo się nasłuchałem i czytałem o starej generacji TSI EA111. Łańcuch rozrządu, napinacze i awaryjność...Jednak w tym modelu siedzi już jego młodszy brat EA211 w którym Niemcy wyciągnęli wnioski. Jest pasek rozrządu (bezobsługowy) brak dwumasy, jedna sprężarka. Co prawda po odpaleniu na zimnym silniku niektórym może przypominać małego dieselka, ale to zupełnie normalna praca wariatora faz rozrządu i pompy wysokiego ciśnienia we wszystkich TSI....
5,0
~Grzegorz
Seat Leon III
ST 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Przed zakupem miałem te szczęście że jeździłem przez 2 miesiące VW Golfem 7 z silnikiem 1.4 140KM i myślałem że to bajka ale te 10KM jest bardzo odczuwalne. Oczywiście że dla ceniących sobie sportowy tryb jazdy te 150 koników to pikuś ale zapewniam Was że ruszając spod świateł miło Was zaskoczy. Wydaje się mnie, że to najlepszy wybór między spalaniem a osiągami. Najniżej zszedłem przy emeryckiej jeździe do 4,5 na dystansie ok 40 km. Ta moc aż...
5,0
~A.K.
Seat Leon III
Hatchback 1.8 TSI 180KM 132kW
Turbodoładowany 1.8 przekonał mnie swoją charakterystyką- abstrahując od danych "papierowych" które obiecują gruszki na wierzbie i maksymalny moment od bodajże 1250RPM- w rzeczywistych warunkach silnik zaczyna "ciągnąć" od granicy 1,7 tysiąca obrotów- i w przeciwieństwie do 1.4 i 1.2TSI- nie traci oddechu po przekroczeniu granicy 4 tysięcy obrotów i nie przestaje go tracić do granicy 6. To jest plus. Ale jeżeli ktoś chce...
5,0
~Bartek
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
Silnik to jest pierwsza rzecz, która ujęła mnie przy jazdach testowych. Niesamowita wręcz elastyczność. Auto ciągnie od samego dołu obrotów równo przez cały zakres. Przy niskich obrotach w normalnym trybie skrzyni, silnik jest bardzo cichutki. Dopiero jak go się wciąga na obroty, zaczyna pokazywać swój pełen zakres decybeli i pazur. To mi akurat bardzo odpowiada. Auto dzięki temu jest bardzo dynamiczne i uniwersalne. Nie trzeba go cały czas...
5,0
~Calme
Seat Leon III
ST 1.4 TSI 125KM 92kW
Dla mnie jest ekstra. Niby tylko 125km (na hamowni ponad 145km), ale przyśpiesza na każdym biegu, nie ma żadnych problemów z wyprzedzaniem nawet na autostradzie, ze 150 km/h zbiera się naprawdę ładnie. No i to spalanie, jeżdżę do pracy co dzień 35 kilometrów w jedną stronę z czego jakieś 10% trasy po mieście, z ustawionym tempomatem 90-100 km/h i z 4 dorosłymi mężczyznami w samochodzie spalanie wynosi około 5.5 litra. Jeżdżąc samemu taką samą...
5,0
~Bartek
Seat Leon III
ST Facelifting 1.2 TSI 110KM 81kW
Silnik to chyba największe zaskoczenie. Na początku podszedłem bardzo sceptycznie do propozycji pracownika salonu (nigdy nie jeździłem benzyną turbo), żeby rozważyć taki mały silniczek do takiego samochodu. Pan przekonał mnie jednak do jazdy próbnej z takim napędem a następnie porównaniem z silnikiem 1,4 TSI (125KM). Różnica w cenie w dniu zakupu wynosiła 3700 zł. Po przejechaniu się jednym i drugim uznałem, że ewentualna (naprawdę słabo...
4,0
~Dedis
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 290KM 213kW
PLUSY: To że mocny to oczywiste. Potrafi być ekonomiczny, o czym później. Ładnie się zbiera z niskich obrotów - bardzo dobra elastyczność. przy zwykłej, dyamicznej jeździe DSG rzadko musi go wkręcać ponad 3tys rpm. Nie łapie zadyszki aż do końca obrotomierza (co jest typowe w nowych turbo-benzynach), chłodnica oleju trzyma temperaturę w ryzach - nie udało mi się go jeszcze zgrzać ponad 105stC, cichy, ale słychać wyraźnie turbinę co jest miłe....
Seat Leon III