Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW od 2010 (13) - Silnik

Pokaż filtry
4,0
~Łukasz
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
W porównaniu do mojego poprzedniego wozu - niebo a ziemia, choć oczywiście 85 kucy wyścigówki z fabuli nie robi... Ważne, że samochód chętnie wchodzi na obroty, nie zamula i pozwala w miarę bezpiecznie wyprzedzać inne pojazdy. Na duży plus średnie spalanie (pomiędzy 5.7 a 6.3, 80% trasa).
4,0
~Daniel
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Po małym silniku nie ma co się spodziewać cudów - elastyczność adekwatna do mocy. Jak to przy 16V, żeby szybko jechał trzeba go wysoko kręcić. Jeden z lepszych silników pod LPG - nie czuję żadnej różnicy pomiędzy jazdą na benzynie i gazie (wyjątkiem są deszczowe i wilgotne dni, ale to standard przy LPG).
4,0
~Pilot
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Świadomie wybrałem 1.4 16V - to wersja wolnossąca, więc mogę mieć pretensje do siebie, że ma tyle mocy ile ma...Absolutnie nie ma tragedii, ale mogłoby być lepiej. Chociaż zaskakuje pozytywnie, niby 85 KM, ale daje sobie radę również w trasie.
3,0
~oss
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Trojka z plusem, a moze czworka z minusem. Przy wyprzedzaniu konieczna redukcja, ale mozna sie przyzwyczaic. Lubi wysokie obroty, więc przy wyprzedzaniu potrzebna czasem i trójka. Potrzeba było trochę czasu, by się przyzwyczaić po JTD.
4,0
~qba
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Troszkę mało mocy i niezbyt cichy. Ale pracuje bardzo dzielnie nawet przy całkowicie załadowanym aucie. W miarę postępu kilometrów poprawiło się spalanie i obecnie w mieście jest poniżej 7 litrów.
5,0
~wojgalic
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Nie ma szału jeśli chodzi o osiągi, nie jest najcichszy, ale bezawaryjny. Nic, żadnego problemu do tej pory. Te silniki lubią olej, raz w roku 0,5 litra można dolać.
3,0
~Arille
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Silnik bardzo ekonomiczny i chętnie przyjmuje gaz, ale zdecydowanie za słaby, a przez to trzeba go wysoko kręcić, co przekłada się na hałas.
5,0
~Wojtek
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Prosty silnik, tani w eksploatacji, z hydrauliczną regulacją luzów zaworowych - idealny do LPG
5,0
~Piotr
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Silnik jest bardzo zrywny po wkręceniu na obroty. Na autostradę jest wystarczającą jednostką.
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
6,2
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~kondzio
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
lubi wysokie obroty ale i spalanie rośnie do jazdy normalnej starczy
Skoda Fabia II Kombi Facelifting