Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013 (14)

Pokaż filtry
4,9
~T.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Moja ocena po 2 latach eksploatacji ciągle widnieje. Teraz jest 6 lat i ...bez zmian. Wymieniłem po raz pierwszy (i jedyny) hamulce z przodu (klocki, tarcze) przy 120kkm, a tylne klocki (tarcze nadal orginal) przy 150kkm. Prócz tego tuleje wahaczy przód (jakieś grosze) no i dekiel pokrywy, gdyż uszczelka zaczęła przepuszczać olej do turbiny, a niestety nie jest to element "rozkładany" i można zamówić tylko w ASO (koszt ok. 700 PLN)....
4,9
~Tomek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
2,0 TDI 140 KM, DSG, silnik nie CR i bez DPFu! Auto bardzo wygodne, duże, z minimalnym spalaniem i kompletnie bezawaryjne! Pierwszy "większy" finansowo przegląd przy 135kkm, kiedy to wymieniono tarcze i klocki przód oraz klocki tył (tarcze tył są oryginalne od nowości!) DSG spisuje się rewelacyjnie, ale olej w skrzyni wymieniam co 30 kkm a nie co 60 kkm, jak zaleca producent.
5,0
~Tomek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Poprawka! To jest opinia o Skodzie Octavii 2.0TDi DSG z 2009r. bez CR i DPF! Miałem możliwość wyboru, więc wziąłem na pompo wtryskiwaczach i bez DPFu. No i i jestem przeszczęśliwym człowiekiem. Po przebiegu 150kkm nie robione nic, poza eksploatacją. Pierwszy raz hamulce wymieniłem przy 135kkm i jeszcze z tyłu zostały oryginalne tarcze! Auto wygodne, przestronne, bezawaryjne.
4,5
~T.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Dla mnie super. Niektórzy się śmieją, że mam tańszą podróbkę dobrego, niemieckiego auta. Niech się śmieją, ale mam auto niezawodne, w maksymalnej opcji, gdzie wszystko działa, nic się nie psuje i jest trwałe. Przykładem mogą być hamulce, których jeszcze ...nie wymieniałem. Zawieszenie sztywne, jakby samochód był nowy. Nic nie puka, nie stuka, a po naszych drogach przejeździł 90% przebiegu.
4,5
~gruby dick
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Ogólnie warte polecenia auto, ale drugi raz bym go nie kupił w manualnej skrzyni biegów, do tego samochodu koniecznie wybierzcie dsg.
4,5
~Filip
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Taki samochód bardzo użytkowy. Wystarczający, idiotoodporny. Ten samochód nie jest dla fanów motoryzacji. To samochód użytkowy, przemyślany, dobrze skalkulowany, trwały, tani w utrzymaniu. Ma wszystko czego chce człowiek by jeździć z punktu A do B. Warto dopłacić do dobrej wersji wyposażenia, bo wraz z wersją zmieniają się często materiały z których wykonane jest wnętrze. Ambiete było chyba najtańszą wersją, mi się trafiła Elegance, to auto o...
4,2
~Johann91
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Bardzo pakowne kombi wykonane z dobrej jakości materiałów.
4,2
~Jacek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Wzrost przebiegu oznacza co raz głośniejszą pracę. przy 0 km było całkiem cicho, przy 70 000 jest głośniej a przy 200 000 km identyczne auta brzmią jak dobry stary 1,9 D :) (Silnik)
4,9
~wsz
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
auto obecnie ma przejechane prawie 150000km i poza normalnymi kosztami serwisowymi z autem nic sie nie dzieje słownie ZERO dodatkowych kosztów (Silnik)
2,3
~<)
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
NIE POLECAM to kiepskie auto mam je od 2009r i zero zadowolenia.
Skoda Octavia II Kombi Facelifting