AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Skoda
Octavia
II
Kombi Facelifting
2.0 TDI CR DPF 140 KM 103 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013
(11) - Silnik
Na liście zabraknie
4
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Tomek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Nie jest to co prawda 1.9TDi, które ma wszystkie parametry gorsze, ale ...miałem do niego sentyment, jednak silnik pełna kultura. Apetyt na paliwo znikomy. W mieście, w normalnym użytkowaniu do 10km spalanie na poziomie 7,5-8 litrów. W trasie przy 110km/h, to jest 5,5 litra. Na długiej trasie (wyjazdy urlopowe poza PL) przy 150km/h na tempomacie, 5 osób, bagaże spalanie na poziomie 6,8l/100km. Mam porównanie z Renault Megane DCi 110KM, którym...
Dodane
11 lat temu
5,0
~gruby dick
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Bardzo dobry silnik, mega elastyczny, niskie spalanie, zero usterek do 62 tys. przebiegu, cichy, nie bierze ani kropli oleju, nie klekocze, nie jest ani za cichy, ani zbyt głośny. Przy przyspieszaniu na dwójce, trójce czy czwórce większość samochodów zostaje z tyłu, jedynie powyżej 140-150 km/h szósty bieg już na takie wciskanie w fotel nie pozwala. jeździ sie przyjemnie.
Dodane
11 lat temu
5,0
~Tomek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Bardzo porównywalny z konstrukcją 1,9TDI. Nic kompletnie się nie dzieje. Podobnie, jak poprzednik został zrobiony chyba przez Rosjan, bo konstrukcja z serii "nie gniotsa, nie łamiotsa" :-) Potrafi "wziąć" do 0,5 litra oleju pomiędzy przeglądami (co 15 kkm).
Dodane
11 lat temu
5,0
~T.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Ktoś może powiedzieć, że TDi na pompo wtryskach nie może mieć doskonałej kultury pracy. Ja twierdzę inaczej. Słychać miło dźwięk \"klekocika\", a mam świadomość, że jest to jednostka sprawdzona i bardzo dobra. Elastyczność super (od 1500 rpm).
Dodane
13 lat temu
4,0
~Jacek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Wzrost przebiegu oznacza co raz głośniejszą pracę. przy 0 km było całkiem cicho, przy 70 000 jest głośniej a przy 200 000 km identyczne auta brzmią jak dobry stary 1,9 D :)
Dodane
10 lat temu
5,0
~wsz
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
auto obecnie ma przejechane prawie 150000km i poza normalnymi kosztami serwisowymi z autem nic sie nie dzieje słownie ZERO dodatkowych kosztów
Dodane
11 lat temu
5,0
~Paweł
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Jak na ten przebieg jestem pod wrażeniem auto mało awaryjne auto używane dużo w trasach sam zrobiłem ponad 200 tyś
Dodane
4 miesiące temu
4,0
~Johann91
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Mocny silnik 140 KM, auto idealne na autostrady. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia i jestem ciekaw wersji 170KM
Dodane
11 lat temu
5,0
~Filip
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
To jeden z najlepszych silników, wystarczająco mocny i niewiarygodnie oszczędny.
Dodane
5 lat temu
5,0
~T.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Pracuje, jak przy wyjeździe z salonu.
Dodane
10 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Skoda Octavia
Zobacz 115 aut
od ręki
Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013
4,2 (15 ocen)
Sprawdź oferty Skoda Octavia
Wybierz inny silnik
1.2 TSI 105 KM
1.4 MPI 80 KM
1.4 TSI 122 KM
1.6 MPI 102 KM
1.6 MPI Flex Fuel 102 KM
1.6 MPI LPG 102 KM
1.6 TDI CR DPF 105 KM
1.8 TSI 150 KM
1.8 TSI 160 KM
1.9 TDI 105 KM
2.0 TDI CR 110 KM
2.0 TDI CR DPF 110 KM
2.0 TDI CR DPF 140 KM
2.0 TDI CR DPF 170 KM
2.0 TDI PD 140 KM
2.0 TFSI 200 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Skoda Octavia w pigułce
Skoda Octavia
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Skoda Octavia
Dane techniczne
Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013
Raporty zużycia paliwa
Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013
Opinie
Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013
Usterki
Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013
Publikacje
Skoda Octavia
Newsy
Skoda Octavia
Galerie
Skoda Octavia
Nasze pomiary
Skoda Octavia
Filmy
Skoda Octavia
Ogłoszenia
Skoda Octavia
Ceny aut używanych
Skoda Octavia
Dziennik kosztów
Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013
Opinie o instalacjach LPG
Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013
Testy zderzeniowe
Skoda
Aktualnie przeglądasz
Skoda Octavia II Kombi Facelifting
Dane techniczne
104 raporty
zużycia paliwa
917 ogłoszeń
używanych
4 zgłoszone
usterki
80 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Skoda Octavia
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy