Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia III Kombi (59) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Softail
Skoda Octavia III
Kombi 1.8 TSI 4x4 180KM 132kW
Silnik CJSB, w danych producenta moc 180KM i moment 280Nm. Jednostka cicha, zbiera się jak marzenie. Obawiałem się o wszechobecną famę dotyczącą oleju, ale jak na chwile obecną mogę to włożyć miedzy bajki... Poziom oleju jak na chwile obecną jest stały, i co ciekawe mimo docierania wciąż ma miodowy kolor. Jedyne co mogę napisać na minus to funkcja START-STOP której nie można wyłączyć na stałe... bo o ile w korkach np występujących w w...
3,0
~Michał K.
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Typowo po niemiecku czyli przewidywalnie. Na razie ok ale przebieg jest symboliczny. Pożyjemy zobaczymy. Co do samego silnika to tu jest największy moim zdaniem problem tego auta. Bardzo wąski zakres użytecznych obrotów ( 1500-3000 obr/min) Potężna turbodziura poniżej 1500 obr, brak chęci do jazdy powyżej 3500 obr. Taka charakterystyka zmusza do ciągłego żonglowania biegami. Piątka typowo autostradowa, więc o wyprzedzaniu bez redukcji należy...
5,0
~r.
Skoda Octavia III
Kombi 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW
150 KM wystarcza do swobodnej jazdy, zarówno w mieście, na trasach lokalnych jak i autostradach. Bardzo ładnie przyspiesza, turbodziura jest, ale niewielka, trzeba nauczyć się odpowiednio wysoko trzymać obroty przy zmianie biegów aby jej uniknąć. Elastyczność 120-180 km/h na 6 biegu bardzo fajna, można spokojnie lecieć za BMW czy Audi, z lekkim zdziwieniem oponentów. Oczywiście zawsze ktoś powie że "brakuje" kilku KM, ale tu i tak zrywa...
4,0
~NIE-służbowa Octavia
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Bez AdBlue. Bardzo niskie spalanie, akceptowalny hałas, ale dynamika pozostawia trochę do życzenia. W mieście i na autostradzie w zupełności wystarczy, ale wyprzedzanie na drogach krajowych wymaga już trochę miejsca i redukcji do 3. Brakuje 15-20 KM. Turbodziura wyczuwalna ale niezbyt męcząca. Awaria pompy wody przy 90 tys km, auto przez kilkanascie dni wczesniej dawalo znaki że cos jest nie tak (ubytki płynu) ale nie dopilnowalem i na...
4,0
~Sluzbowa Octavia, czesc 2 po 150 000 km
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Bardzo niskie spalanie, akceptowalny hałas, ale dynamika pozostawia sporo do życzenia. W mieście i na autostradzie w zupełności wystarczy, ale wyprzedzanie na drogach krajowych wymaga już trochę miejsca, silnych nerwów i redukcji do 3. Brakuje 15-20 KM. Turbodziura wyczuwalna ale niezbyt męcząca. Awaria pompy wody przy 90 tys km, auto przez kilkanascie dni wczesniej dawalo znaki że cos jest nie tak (ubytki płynu) ale nie dopilnowalem i na...
5,0
~Zibenu
Skoda Octavia III
Kombi 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW
Ekonomiczny, dynamiczny, fajnie przyspiesza, po przesiadce z 90KM jest mega frajda. Jak na razie nic drogiego mnie nie zaskoczyło. Przy przebiegu 270 tys KM powoli zaczynają odzywać się wtryski, (podają nierówną dawkę paliwa) pewnie niedługo będzie trzeba dać do regeneracji, bo wymiana na nowe w ASO to niestety droga impreza, ale wątpię, że w innych markach jest taniej.
5,0
~Wincent
Skoda Octavia III
Kombi 1.4 TSI 140KM 103kW
Silnik jest niesamowicie dynamiczny i potrafi być też bardzo oszczędny, rozrząd na pasku (bardzo niski koszt wymiany) prosta i trwała jednostka,)bez NOX, PRZEPŁYWOMIERZA, EGR,KLAPEK W KOLEKTORZE, VALVETRONIKA, WYPOSAŻONY W HYDRAULICZNE POPYCHACZE ZAWORÓW ,DUŻY STEROWNIK (NIGDY SIĘ NIE USZKODZI JAK W OPLACH CZY FIATACH ), Zużycie oleju pomijalne (wymieniam co ok 12tyś km)
5,0
~mecek
Skoda Octavia III
Kombi 1.4 TSI 150KM 110kW
najlepszy punkt programu. świetnie się zbiera, niewielka turbodziura, po redukcji do 4 wyprzedza znakomicie. I ta radość przy ściganiu się z niektórymi niemcami klasy premium:) Podobno silnik ten się psuje i bierze olej. ale wersja 150 konna jest na szczęście już dopracowana. na 20.000 km poszedł 1 litr oleju, jest według mnie ok. przy niskiej masie pojazdu osiągi wybitne.
4,0
~Koni
Skoda Octavia III
Kombi 1.4 TSI 150KM 110kW
Silnik naprawdę dynamiczny i elastyczny. Przy tej masie auta ciągnie praktycznie przy każdych obrotach i zapewnia naprawdę przyzwoite osiągi. Podobno VW wyeliminował wszystkie bolączki poprzedniej generacji (czyli 140 KM). Jednak przy takim wyżyłowaniu (150 KM z 1.4 litra) nie liczę na wieloletnią bezproblemową eksploatację - mniej mocy miałem w Mazdzie 6 przy silniku 2.0!
5,0
~grohu
Skoda Octavia III
Kombi 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW
Jesli chodzi o moc to czuć wysoki moment i 150KM, u mnie opony na przedniej osi wytrzymują niecały sezon, a robie rocznie 60 tys km. przy 88 tys km zimny silnik oddaje dziwne dzwięki od strony rozrządu, myslałem, ze to dwu mas, ale jest z drugiej strony, wygląda, na to, ze dzwonią zawory na 1 cylindrze, na ciepłym silniku tego nie ma.
Skoda Octavia III Kombi