Szukaj

Lista ocen Skoda Superb III Liftback (85) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wojtek
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TDI 190KM 140kW
Jest ok, ale brakuje do oczekiwań. Na tle Skody, Ford Mondeo wypada lepiej. Lepiej tłumił dziury, uskoki, zawieszenie w fordzie pracowało bezszelestnie w stosunku do Superba. Jeśli chodzi o zachowanie na drodze w sensie trzymania się drogi - jest dobrze. Mam poczucie stabilności. Gorzej przy pofalowaniu nawierzchni, czy płynnych nierównościach. Skodą buja jak karetą w porównaniu z Mondeo, którego nic nie wyprowadzało z pionowej stabilności....
5,0
~KR
Skoda Superb III
Liftback 1.8 TSI 180KM 132kW
Bez zastrzeżeń. Układ kierowniczy jest precyzyjny, auto jest stabilne w zakrętach, wspomaganie kierownicy do manewrowania jest wystarczające, przy szybszej jeździe dobrze czuć na kierownicy co się dzieje z kołami, jest ok. Zawieszenie średnio twarde (u mnie brak DCC) ale dobrze radzi sobie z nierównościami, samochód ma duży rozstaw osi i kół co na pewno pomaga w odczuciu stabilności na wybojach. Jazda na 18" felgach również nie jest uciążliwa...
5,0
~Adamb9
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TDI 190KM 140kW
Auto dobrze się prowadzi. Kierownica lekko chodzi, szczególnie przy niskich prędkościach, co jest bardzo wygodne podczas manewrów. Adaptacyjne zawieszenie DCC daje mocno zauważalne efekty. Do wyboru mamy 3 tryby: 1) Comfort - samochód płynie, zawieszenie jest bardzo miękkie 2) Sport - moim zdaniem aż za twarde, ale na równych drogach może się sprawdzić 3) Normal - coś pomiędzy dwoma pierwszymi, ale zdecydowanie bliżej mu do trybu Comfort.
5,0
~gregor
Skoda Superb III
Liftback 1.8 TSI 180KM 132kW
Jak w samochodach VAG. Bardzo dobrze. Jedna sprawa. Ja wybrałem celowo felgi 16" tylko i wyłącznie na stan dróg jakimi się poruszam (najbardziej chyba dziurawe w kraju). Plus tego rozwiązania to w miarę wygodne pokonywanie tychże dziur - minus - przy większych prędkościach szybkie zakręty, no się autko wygina. Jak ktoś chce poszaleć na wirażach to polecam 18". Hamulce super, bez porównania do konkurencji którą testowałem.
5,0
~qubokurek
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TSI 280KM 206kW
Mam adaptacyjne zawieszenie, więc zakres regulacji jest dosyć szeroki. Na co dzień jeżdżę w trybie normal. Tryb sport polecam na autostrady, wówczas przy prędkościach 200+ auto nadal świetnie trzyma się drogi. Tryb comfort jak dla mnie za bardzo buja, zwłaszcza na poprzecznych nierównościach. Na dużą pochwałę zasługują hamulce! Napęd 4x4 przy takiej mocy to podstawa - za to również duży plus!
4,0
~G
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TDI 190KM 140kW
Mam regulowane ustawienie zawieszenia, w czasie jazdy można dostosować twardość zawieszenia do nawierzchni drogi. Nie jest więc ani zbyt miękkie ani twarde, jest takie jak potrzeba. Po przejechaniu 80 tys km nie było potrzeby niczego wymieniać, więc jest w porządku. Głośna praca tylnych hamulców oraz nierównomierne zużycie tarcz tylnych hamulców opisałem niżej.
5,0
~cinderella
Skoda Superb III
Liftback 1.8 TSI 180KM 132kW
Czytałem utyskiwania innych w tym zakresie. Nie wiem czego oczekują ale ja każdego dnia jeżdżę po kocich łbach i nie narzekam ani na hałas ani na stuki itp. Problem miałem na początku ale (tu niespodzianka) okazało się, że w salonie nie zdjęto blokad transportowych na amortyzatorach. Może inni też z nimi jeżdżą i nie są tego świadomi?
4,0
~Wojtek
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TDI 190KM 140kW
Tu niezmiennie. Ustępuje Fordowi Mondeo, który był moim poprzednim autem. Skoda trzyma się drogi bardzo dobrze na zakrętach. Jednak na pionowych uskokach, dziurach zachowuje się nieco jak dyliżans, huśtając trochę pasażerów. Mondeo było stabilne pod tym względem i po komfortowym wjeździe w nierówności wracało do razu do pierwotnego poziomu.
5,0
~Kingoflife
Skoda Superb III
Liftback 1.8 TSI 180KM 132kW
Mam zawieszenie ze zmienną charakterystyką (DCC). Polecam na 200%. Na miejskich dziurawych drogach, "Comfort" sprawdza się wyśmienicie. Dziur i nierówności w ogóle nie czuć. Na trasie gdy się człowiek spieszy "Sport" jest super. Pewnie w zakrętach nawet przy dużych prędkościach. Na normal-u prawie w ogóle nie jeżdżę.
4,0
~Jacek
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TSI 220KM 162kW
Prowadzenie jest ok, zawieszenie hałasuje - w dużej części wyeliminowałem ten problem dodając wygłuszenie podłogi samochodu i nadkoli. Polecam DCC - w ustawieniu Comfort przyjemnie tłumi nierówności, ustawienie Sport jest w sumie mało potrzebne bo i tak tym autem nie jedzie się po torze a na nierównej drodze zaczyna podskakiwać.
Skoda Superb III Liftback