Szukaj

Lista ocen Subaru Impreza II Kombi (22) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wbprus2@op.pl
Subaru Impreza II
Kombi 2.5 AWD 300KM 221kW
to najlepszy silnik swiata=bo boxer=jak w Porche=Dlatego go wybralem!W moim- jak w kazdym subaru (oprocz WRX )- jest standardowo DOHC 2,5l 2w USA. Moj nie ma 300KM ale nie ma tu takiej opcji ze 173KM=dlatego wybralem 2,5l.Mialem kilka boxerow motocykli ( hondy) i kiedys w POprzedniej komunie VW Kafer- wiec znam te silniki z ich niezniszczalnej zywotnosci - praktycznie bez limitu( przy zachowaniu wlasciweego maintenence- ktorego...
5,0
~Andrzej
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Silnik bokser 2.0 125 KM radzi sobie nieźle z lekką konstrukcją auta.W niektórych sytuacjach na drodze (wyprzedzanie)przydało by się ze min 30 kucyków więcej, jednak kręcąc wysoko silnik można jeżdzić całkiem dynamicznie.Silnik płynnie i ochoczo wkręca się na obroty przy tym wydaje NAJPIĘKNIEJSZY ODGŁOS na świecie (myślę że każdy gdzieś na ulicy słyszał przemykającą IMPREZĘ :)Dodatkowy atut boksera to niskie położenie środka ciężkości co ma...
5,0
~Paweu
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 160KM 118kW
Silnik po przejechaniu blisko 200tys. nie bierze nawet grama oleju. Na niskich obrotach może wydawać się nieco ospały, ale wystarczy go trochę 'rozbujać'. Do zwykłej jazdy na codzień wystarczy ze sporym naddatkiem. Auto jest szybsze od większości na drodze, szczególnie na śliskim i mokrym. W zimie właściwie nie ma sobie równych (4x4 + reduktor)
3,0
~Cezor
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Wolnossący, mało problemowy. Brakuje mocy, a do 3tys. kompletny muł. Jeśli zmieniasz olej i pamiętasz o cyklach zaworowych to posłuży. Lubi gaz. Brzmi obłędnie, a kultura pracy zaskakuje. Pojawiają się niestety wycieki przy motorze powyżej 200k km., jednak wszystko jest do ogarnięcia. Czujnik spalania stukowego trzeba zmieniać co 2 miesiące.
5,0
~Piotr
Subaru Impreza II
Kombi 1.5 i 105KM 77kW
Spalanie mogłoby być niższe, aczkolwiek jak na 1.5 ma mocy wszędzie wystarczająco i wkręca się niesamowicie wysoko jak na auto tej klasy. Do 7 tysięcy obrotów auto ma moc i brzmi - jak na boxera przystało - bardzo dobrze. Niezawodny, a nawet jeśli coś się stanie to dostęp do problemowych części na prawdę niezły.
2,0
~Pawel
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Psuje się wszystko, m in wysokie napięcie, autko szarpalo wymieniłem świece kable cewke na oryginał, pojezdzilem pół roku i znów to samo szarpanie. Wtryski gazu wysiadly, regulacja zaworów co najmniej raz na rok obowiązuje
4,0
~jet-transport
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 WRX 16V 218KM 160kW
Nie ma dla mnie bardziej charaktarnego silnika niż boxer. Jadowity i poezja dla uszu, mam przelotowy tłumik ale jak by się dało chciałbym go jeszcze bardziej słyszeć. Poza tym słychać w jego pracy te niepozorne 220 koników.
5,0
~Eryk
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Silnik ozywa gdy obroty przekrocza 3000 wtedy do glosu dochodzi turbo, ktore powoduje ze auto nieprzecietnie zaczyna wpychac czlowieka w fotel, a odglos z silnika to czysta muzyka - po co sluchac radia?
5,0
~kadacze
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Całkowity brak wibracji dzięki Boxerowi. Po klekocącym dieselu w Omedze rewelacja, gdyby nie to że jest założona ekstra końcówka wydechu nie wiedziałbym że \"chodzi\"
4,0
~Szymekkk
Subaru Impreza II
Kombi 1.5 i 105KM 77kW
Wiadomo, że wyścigówka to nie jest, ale do spokojnej, normalnej jazdy silnik jest wystarczający. Przy wyższych obrotach wydobywa się wspaniały dźwięk boxera.
Subaru Impreza II Kombi