Szukaj

Lista ocen Suzuki Jimny III (46) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Omerta
Suzuki Jimny III
Standard Facelifting 1.3 VVT 4WD 85KM 63kW
Silnik ma bardzo słabe przyspieszenie, wątpliwe czy to auto rozpędzi sie do 100 km w deklarowanym czasie 14,1 sekundy.W porównaniu z Peugeotem 307 1,6 hdi czy Partnerem z tym samym silnikiem to rozpędzanie Jimny trwa całe wieki ale byłem tego świadom kupując to auto.Silnik nie jest ani cichy ani głośny , powiem nawet że normalny jednak słabo przśpiesza i jest wyjatkowo nieekonomiczny.Samochód pali 7 litrów przy wylaczonej klimie w zimie gdy...
4,0
~Michał
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 16V 4WD 80KM 59kW
Jak jest zimny, to pracuje dość głośno-znajomi pytali nie raz czy mam diesla. Motor rozgrzewa się błyskawicznie. Chłodzenie idealne-nigdy go nie zagrzałem, nawet nie zdarzyło się, by temperatura lekko podskoczyła. Silnik pracuje na wysokich obrotach, w terenie zdarzało mi się kręcić go prawie do czerwonego pola. Na gazie chodzi płynnie, spalanie zostało bez zmian, w terenie delikatnie wyczuwalna różnica mocy na LPG.
4,0
~husky
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 VVT 85KM 63kW
Silnik, choć niedużej pojemności, radzi sobie z samochodem całkiem dobrze - jest cichy we wnętrzu i pomimo, iż jest konstrukcją wysokoobrotową (moment obrotowy przy 4400 obr./min.) ciągnie już de facto od 2000 obr.; konstrukcja sprawdzona od lat, układ chłodzenia z wentylatorem na sprzęgle wiskotycznym. Niewielka pojemność układu olejenia powoduje nieduże koszty serwisowe.
4,0
~wektor1
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 VVT 85KM 63kW
Moc wystarczająca, elastyczność mogłaby być lepsza, choć i tak jest lepsza niż w starszych wersjach bez VVT, oby nie kosztem niezawodności (szczęściem Japończycy potrafią produkować skomplikowane, a mimo to bezproblemowe konstrukcje). Stosunkowo cichy. Bezobsługowy napęd rozrządu. Umiarkowane zużycie paliwa.
5,0
~gauldoth
Suzuki Jimny III
Standard 1.5 TD 86KM 63kW
Wszystko bez najmierniejszych zarzutów. Dodatkowym atutem jest to, że wszystko jest względnie łatwo dostępne co ułatwia wymiany oleju i filtrów. Całkiem przyzwoity moment i to przy niskich obrotach. Z drugiej strony co miałoby się zepsuć w prawie nie jeżdżonym aucie.
4,0
~Kavuka
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 VVT 85KM 63kW
Silniczek bardzo dobry ze wzgledu na prace. W srodku samochodu w ogole go nie slychac. Nie dochodzi do doskonalej oceny, poniewaz 1.3 na taka mase samochodu to zdecydowanie za malo, tym bardziej z polaczeniem z automatyczna skrzynia biegu.
4,0
~#sim.#
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 16V 80KM 59kW
Wszyscy marudzą że za słaby, ale to jest mały samochód w teren, większa moc mogłaby zrobić NAM krzywdę:) Prędkość maksymalna jak w instrukcji - ok 140 km/h. Stosunkowo (jak na pojemność 1.3) duży moment obrotowy sprawia miłą niespodziankę.:)
4,0
~Maciek
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 16V 4WD 80KM 59kW
Nowoczesna konstrukcja silnika aluminiowego ze zmiennymi fazami rozrządu. 85 km dobrze radzi sobie z tym autkiem, chodź 110 NM to za mało w terenie. Kultura pracy wysoka (cichy). Elastyczność przeciętna. Jimny tylko z dieslem 1.5 DDiS !
5,0
~Jan P
Suzuki Jimny III
Standard 1.5 TD 86KM 63kW
Czytalem wiele opini o 1,3 i raczej porazka - dlatego zsecydowalem sie na diesla - i wybor okazal sie doskonaly - auto chodzi wspaniale zarowno na trasie jak i w terenie. Szczerolnie w terenie idzie jak traktor (i nie chodzilo mi o dzwieki)
4,0
~er
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 16V 4WD 80KM 59kW
trochę mało elastyczny, słaby przy niskich obrotach. Ideałem byłby mało wysilony,chętnie wolnossący diesel. Oferowany diesel całkowicie nie do przyjęcia- francuski.nafaszerowany elektroniką i 85 KM z 1,5 l- to nie może się udać.
Suzuki Jimny III