Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift III (163) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 140 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~paruch paruch@go2.pl
Suzuki Swift III
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Nie jest idealna. Pracuje głośno, bardzo żadko, ale czasem haczy. Do tego przełożenia są nieprzyzwoicie długie. Wprawdzie wpływa to na niskie spalanie, ale wad jest więcej jak zalet. M. in. oznacza to słabą elastyczność na IV i V biegu, konieczność redukcji przy każdym wyprzedzaniu i niską prędkość maksymalną - IV kończy się bowiem razem z wysokim momentem przy 5800 obr/min i 180km/h a na baaaardzo długim V biegu auto juz nie przyspiesza
4,0
~130rapid@wp.pl
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Trzy pierwsze biegi krótkie, dają świetne przyspieszenia. Dwa najwyższe to szosowe nadbiegi (5. bieg przy 3000 obr/min to prawie 100 km/h!). Na zimno synchronizatory zgrzytają, wsteczny wchodzi niekiedy dopiero za trzecim razem. Po rozgrzaniu biegi wchodzą bardzo lekko. Czasem haczy 2. lub 5. bieg. Sprzęgłu brakuje progresywności, za to siła nacisku na pedał jest tak mała, jakby linka była zerwana!
4,0
~130rapid
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Na trasie biegi 3-4-5 wchodzą genialnie. Można przesuwać dźwignię najmniejszym palcem! Zestopniowanie bez zarztu, w typowo japońskim stylu - trzy pierwsze biegi do szybkiego rozpędzenia, dwa najwyższe do cichej i ekonomicznej jazdy na trasie. Byłoby idealnie, gdyby nie synchronizator 2. biegu, który nie lubi szybkiej ręki (wtedy zgrzyta) i wsteczny, niekiedy wchodzący za 2-3 razą.
2,0
~automobile@o2.pl
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Przy 8.500 km pojawiło się wycie skrzyni biegów a spod pedału sprzęgła słychać dziwne odgłosy podczas jazdy. Dwukrotnie naprawiana w serwisie Suzuki, lecz bez pozytywnych skutków. "Fachowcy" z serwisu w Warszawie twierdzą, że dźwięk ten w pewnej prędkości pojazdu nie można uznać za niepoprawny. Jest to dźwięk wynikający z luzu międzyzębnego przekładni głównej(???)
4,0
~Wienio
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
123 - krótkie biegi do sprawnego rozpędzania, 4 bieg do oganiania prędkości maksymalnej, 5 - nadbieg, do spokojnej, ekonomicznej jazdy. Biegi na drążku dość blisko siebie. Dziwny jest też skok do przodu krótki, do tyłu długi. Jedyny minus to hałas na 5 biegu, najbardziej słyszalny w okolicy 2 tys obrotów.
4,0
~Pis joł!
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Jak wyżej. Fajne, krótkie przełożenia, do miasta cud na cudy, leżę na ziemi zalewając się śliną gdy pomyślę o jej orgazmogennym zestopniowaniu. W trasie niekoniecznie. Jadąc autostradą w okolicach 120, 130km/h spalanie przebija z wrzaskiem kolejne poziomy absurdu.
4,0
~hd99
Suzuki Swift III
Sedan 1.0 i 53KM 39kW
Działa dobrze, chociaż od początku użytkowania trzy razy zacieła się na wstecznym, ale dało się samemu to wyszarpać, więc bez strachu. Naprawili na gwarancji to - wymiana wybieraka zmiany biegów oraz wodzika biegu wstecznego i 5. (To była jedyna usterka jak dotąd!)
3,0
~Artur
Suzuki Swift III
Sedan 1.3 i 16V 86KM 63kW
biegi wchodzą idealni, nawet wsteczny zachowuje się przyzwoicie, ale przy 50 000 km wysypały się łożyska stożkowe i skrzynia stała się nieznośnie hałaśliwa, po oględzinach tych łożysk doszedłem do wniosku, że nie ma to jak japońskie łożyska produkowane na Węgrzech
4,0
~ZwyklySzaryMati
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Tu zbytnio nie ma do czego się przyczepić. Jako, że to 1.0 to zawrotnych prędkości i tak nie rozwiniemy. 100km/h = 3000rpm. 140km/h = 4000rpm. Więcej nie jechałem bo strach. Miałem problem z precyzją skrzyni, ale po wymianie sprzęgła działa bardzo dobrze.
4,0
~artrur@vp.pl
Suzuki Swift III
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
bardzo "długa piątka" - przy 114 km/h silnik ma 3000 brotów więć teoretycznie przy 6500 obr mógłby pojechać 237,5 km/h. Wyprzedzanie wymaga redukcji biegu. Ddążek przy wrzycaniu "piątki" "leci" dalego do przodu, aż "ręki brakuje" .
Suzuki Swift III