Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift IV Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW 2004-2010 (110) - Silnik

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Ali
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Jak na taką pojemność - ciągnie lepiej niż niejeden 1.6; kultura pracy perfekcyjna - stojąc silnik pracuje na granicy słyszalności; w wielu ocenach, szczególnie pism motoryzacyjnych przewija się uwaga o małej elastyczności - moim zdaniem to nieprawda - jezdzilem kilkoma malymi autami, swoimi jak i wybierajac obecne i naprawde np. chwalone za elastycznosc Punto 1.2 czy Yaris to inna bajka - powiem ze srednio zaladowany Swift 60km/h na czworce...
4,0
~Kilvov@interia.pl
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Byłem zdecydowany na wersję 1.5, ale trzeba było na nią czekać ponad 3miesiące, a w salonie powiedzieli, że różnica nie jest duża... 1.3 daje sobie radę w mieście, ale trasa to porażka. 1 do 60kmh, 2 do 80kmh 3 do 130kmh - tutaj przedobrzyli, ten bieg zdecydowanie powinien być krótszy. Za to 5tka powinna wyraźnie dłuższa bo elastyczności to na niej nie ma ani trochę (jakiekolwiek przyspieszenie z pasażerami powyżej 120 wymaga redukcji do 4), a...
4,0
~Damian
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Po przejechaniu prawie 80 tys. km przez 2 lata. muszę przyznać, że ten silnik naprawdę jest trwały i bezproblemowy. Wystarczy dbać o systematyczne wymiany oleju i filtrów i silnik będzie chodził bez zarzutów. Niestety odejmuje jedną gwiazdkę za elastyczność i spalanie. Ten silnik potrafi naprawdę sporę ilości paliwa skonsumować. Co do elastyczności to jest tu trochę słabo jak na takie małe i lekkie auto. Z miejsca dobrze się zbiera jednak...
4,0
~rks
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Niestety silnik nie jest elastyczny, a 5 bieg jest jak w Polonezie ;) Silnik wysokoobrotowy, porządnie przyspiesza dopiero od 4000rpm. Na autostradzie do 140km/h-160km/h, później zaczynają się schody. Przy 4 osobach w aucie 160km/h to raczej max chociaż do 180km/h się kula. Ogólnie pozytywnie, tylko trzeba wiedzieć co ma się pod maska i jak z tego korzystać. Zaznaczyć tylko trzeba, że licznik w Swifcie nie zawyża i jeśli jest 180km/h na...
4,0
~croft
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Silnik typowo japoński - lubi wysokie obroty - i wtedy daje więcej mocy, jak ktoś określił "mały ale wariat". Osobiście nie przepadam za wysoko kręconymi motorami - ale w wypadku Świstaka takie połączenie z napędem 4x4 daje naprawdę dużo radości z jazdy. Do miasta bez zarzutu, w trasie też pozytywnie - nie odstaje od innych a jak trzeba to potrafi pokazać "pazur". Generalnie nico większa pojemność dla tej mocy byłaby chyba lepszym rozwiązaniem.
4,0
~srebrnymk6
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Silniczek budzi się do życia dopiero od 4tys.obr/min. Należy pamiętać o redukcji biegu przy wyprzedzaniu, no chyba, że mamy naprawdę sporo miejsca i czasu.Silnik niezwykle cichy na wolnych obrotach. Nieraz na czerwonym pasażer pytał mnie czy silnik zgasł bo go nie było słychać. Tylko po obrotomierzu wiadomo jest, że działa:-)Przyjemny dźwięk na wyższych obrotach.Fani wysokoobrotowych silników wiedzą o co chodzi:-)Nie trzęsie się , nie rezonuje.
5,0
~raph
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Silnik na niskich obrotach pracuje cichutko (mruczy :)), na wyższych już troszkę głośniej (bardziej sportowo :). Przyśpieszenie jest odczuwalne powyżej 3000 (urok japończyka), ale ogólnie oceniam bardzo dobrze. Po ponad roku jeżdżenia (20000) głównie po mieście zero problemów (nawet przy -15C odpala bez zarzutu). Jak na silnik do takiego miejskiego (i nie tylko) auta bardzo fajny.
4,0
~TomE
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Silnik jest OK, mocy ma ile trzeba, jednak jest malo elastyczny.O przyspieszaniu na 4 i 5 biegu mozna zapomniec, nawet przy wysokich obrotach. Na niskich obrotach malo dynamiczny, nie ma porownania z YarisemI 1.3 (VVT-i). Ogolnie jednak, przy odpowiednim doborze biegow potrafi pokazac lwi pazur. Jest cichy i ma fajny klang przy mocnym przyspieszaniu w okolicach 4tys. obr./min
3,0
~Robez
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Lubi obroty jak to w japońskich autach a to odbija się na zużyciu paliwa, które małe nie jest jak na 1.3. Elastyczność mocno przeciętna, auto wymaga częstego machania drążkiem skrzyni biegów i przy wyprzedzaniu konieczna redukcja. Silnik cichy na postoju przy większych obrotach już niekoniecznie, ale może to kwestia słabego wyciszenia auta.
Dziennik kosztów dla Suzuki Swift IV Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
7,2
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~diablo
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Chciałem kupić silnik 1,5. Po jeździe próbnej zdecydowałem się na 1,3 jest wystarczający to tej masy. To silnik dla osób, które wiedzą do czego służy pedał gazu i nie wpatrują się tylko w chwilowy wskaźnik zużycia paliwa. Kręci się prawie do 7 tyś obrotów, a powyżej 4 tyś budzi się ze snu i przypomina że suzuki produkuje też dobre motocykle.
Suzuki Swift IV Hatchback 5d