Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift VI Hatchback (20) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Sagitt_94
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Jestem zadowolony, auto jest nadspodziewanie żwawe. Wolnossący silnik benzynowy K12C o pojemności 1242 cm2, o nie tak znowu małej mocy 90 KM, pozwala na dynamiczną, płynną jazdę w mieście, oferując zarazem niskie spalanie, wysoką elastyczność i (jak na razie) bezawaryjne działanie. Można znaleźć informacje, że inżynierowie Suzuki zastosowali w nim technologię pochodzącą z silników swoich motocykli – pewnie w tym leży przyczyna dużej...
5,0
~Kuba
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Silnik pracuje równo bez jakichkolwiek wibracji, w miarę cicho do 3500 obrotów, powyżej już głośno daje o sobie znać. Naprawdę jak na 90 koników plus niska masa własna to połączenie daje dobre rezultaty. Mimo iż nie posiada turbiny to na pierwszych trzech biegach jeździ jak uturbiony. Na czwórce dopiero czuć że to wolnossacy silnik, jakoś przyspiesza ale już bez wciskania w fotel. Piąty bieg służy do utrzymywania stałej prędkości na płaskim...
5,0
~quadalcanal1
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
nie czuć że to trzylindrowe, mam porównanie do Captura tce 0,9 oraz do Yaris 1.0. nie chce te modele za darmo... swift z turbina i mocy 111KM przy masie 865 kg naprawde daje przyjemnosc z jazdy, nie chce juz wolnossaka. zaczyna ciągnąć od 1800 obrotów, spalanie w miejskim cyklu obwodnicą do pracy ok 5,5l a na trasie przy spokojnej trasie tylko 4,8l
5,0
~youreks
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Jest to jednostka idealna do tego samochodu. Kultura pracy jest niezwykła, a spalanie na poziomie 4.0 litra w trasie, było osiągnięte z trzema osobami i bagażnikiem pełnym drewna. Poza tym dzięki niskiej masie dynamika jest dość dobra, choć na autostradzie samochód jedzie jak każde auto miejskie.
4,0
~Onkel Pyjter
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Moc 90 KM nie powala, lepszy jest silnik z turbiną. Ale to oznacza 10 tys zł więcej. W miarę sprawne wyprzedzanie możliwe jest tylko na dwójce lub trójce. Za to ten silniczek spala 4,2 litra i nieźle sobie radzi z jazdą poniżej 2000 obr/min. Na dojazdy do pracy nie trzeba nic więcej.
5,0
~roman.kuty
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Trzycylindrowiec ale porównaniu do: Peugeota, Yaris, Renault, drga najmniej a często wcale. Nawet czterocylindrowy Colt (78 000km przebiegu) już drga bardziej. Z turbiną i podkręconą mocą do 134 KM całkiem szybko jeździ (ok 8,2 sek do 100 km).
5,0
~Hamerling
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Dinozaur. Wolnossący 1.2, 4 cylindry, 90 KM. Do pełni osiągów trzeba mocno kręcić, ale już przy 2-3 tysiącach jest przyzwoicie. Bardzo cichy, gładko pracujący, w zasadzie bezszelestny do 3500 obrotów, dopiero powyżej go słychać. Bardzo przyjemny dźwięk.
5,0
~DasBoot
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Wolnossący 1,2 90 KM. To oznacza, że trzeba kręcić powyżej 4000 żeby mieć coś pod pedałem, ale na niskich obrotach nie zamula i też ma wystarczająco momentu do swobodnej jazdy. Bardzo elastyczny, jak na mały silnik bez turbo.
5,0
~Robert
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Klasyczny, trochę staromodny wolnossak. Bardzo cichy, dynamiczny (nie trzeba kręcić, żeby jechał, ciągnie całkiem przyzwoicie już od ok. 2500 rpm, ale pełnię możliwości pokazuje od 4000 w górę. Jest bardzo OK.
Dziennik kosztów dla Suzuki Swift VI Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~quadalcanal1
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
przy masie 865 kg 111 KM to daje naprawdę b żwawe autko, zwłaszcza przy dobrym zawieszeniu, nie boję się górskich zakrętów a mam porównanie bo poprzednie auto to bmw e90. silnik ciągnie do ok 1800 obr.
Suzuki Swift VI Hatchback