Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting (47) - Silnik

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Jak na pustą bańkę duże zaskoczenie. Silnik dobrze sobie radzi zarówno w mieście jak i na dalsze trasy. Kierując się wskazaniami eko - komputera co do zmian biegów to wydaje mi się, że zbyt wcześnie nakazuje zmianę.
4,0
~auber
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Szczerze mówiąc myślałem że 140 KM z turbodoładowaniem w tak lekkim samochodzie będzie dawało rade,niestety zawiodłem się,ale pewnie to przez automat który w/g mnie nie daje rady,pewnie w manualu jest lepiej.
5,0
~Beny...
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Jeździłem wieloma autami z silnikiem 1.4 turbo od niemieckich po włoskie i proszę wierzyć ten jest najlepszy. Posiadam fiata 500x z podobnym motorem osiągi gorsze i spalanie o litr z hakiem większe.
4,0
~Grzesiek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Przesiadłem się z diesla 1,6 HDi 110 KM.Na początku widać delikatną różnicę w przyspieszeniu, ale tak naprawdę silnik 1,0 naprawdę daję sobie radę. Nie żałuję zakupu tej jednostki
5,0
~Sprocket
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Najmocniejszy punkt samochodu, mocny, zrywny, świetnie się kreci do czerwonego pola, przy okazji spalając bardzo umiarkowane ilości benzyny
5,0
~Xeem
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Przy masie auta naprawdę nie ma się czego wstydzić. Dobrze się zbiera, zwłaszcza w trybie SPORT (wersja Allgrip) który naprawdę robi robotę.
5,0
~StaszekElektryk
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Silnik 1.4 + napęd AllGrip to świetne połączenie robiące ogromną robotę w trudnych warunkach, na nieutwardzonych drogach i na śliskiej nawierzchni
5,0
~Jędrzej
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Bardzo dobra dynamika jak na 1,0. Mógłby nieco mniej spalać (zimą po przejechaniu 7 tys. w jeździe bardziej miejskiej) średnio 6,6 l/100 km.
5,0
~selektor1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Silnik idealny do tego auta , świetnie przyspiesza i mało pali podczas spokojnej jazdy. Jeżeli trzeba wyprzedzić 2 tiry nie ma problemu .
5,0
~Adam
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Dobra dynamika . Przyspieszenie przeciętne 11 sek. wg producenta jednakże turbina na niższych biegach daje niesamowitą przyjemność z jazdy.
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting