Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 (20) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Dj
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Auto prowadzi się bardzo dobrze nawet w trudnych warunakcah w trybie AUTO. Zawieszenie jak na SUV-a wypada średnio miękkie to opinia subiektywna ale prowadzenie dla mnie ok. nie ma nadmiernego przechylania na zakrętach a gwałtowne manewry awaryjne nie kończą się "padniętymi Łosiami". Tryby "terenowe" sprawdzone codzienną jazdą po zaśnieżonej nieutwardzonej drodze spisują się fajnie. Czy to kopny śnieg czy to lód czy błotko...
2,0
~Andrzej
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Przy nierównościach typu studzienka kanalizacyjna samochód zmienia delikatnie tor jazdy lub to moje wrażenie, ale bardzo realne. Sztywny, źle wybiera nierówności. Jak sie trafi na jakiś pofałdowany asfalt to podskakuje się jak w jakimś traktorze ( sorki za porównanie, bo podobno teraz traktory to już mistrzostwo świata w porównaniu do tych z przed 20- 30 lat )
5,0
~selektor1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Zawieszenie zestrojone średnio nie za miękkie i nie za twarde. Po długiej trasie nie bolą plecy , auto ma delikatnie pracujący układ kierowniczy . W mieście chociaż jest duży parkuje bez problemu. Po wjeździe na obniżoną studzienkę jest uczucie utraty kontaktu z kołem które wjechało, w innych autach nie miałem takiego odczucia.
5,0
~DeWertus
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Jest ok. Samochód przyjemnie płynie na nierównościach, nie kołysze się przy wchodzeniu w zakręty mimo wysokiej sylwetki. W lekkim terenie spokojnie daje radę a spory prześwit znacząco ogranicza stres że zaraz gdzieś przytrzemy lub się utopimy podczas gwałtownych opadów deszczu.
4,0
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
ogólnie jest ok, odjąłem 1 gwiazdkę, ponieważ kierownica nie odbija całkowicie do pozycji na wprost po skręcie, ponoć tak już jest gdy jest elektryczne wspomaganie, ale jest to irytujące, jesli wszyskie moje poprzednie samochody nie miały z tym problemów.
5,0
~lucak
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Trzyma się bardzo dobrze drogi, czytałem że przechyla się na zakrętach, po prostu trzeba mu zaufać, jest bardzo dobrze. Lekkie wspomaganie więc kwestia gustu kto jak odczuwa kierowanie. Jest precyzyjne.
4,0
~GK
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Twardy jak przystało na japonca, w trybie SPORT lepiej pokonuje zakręty niz w AUTO. Lecz i tak gorzej trzyma sie drogi niz Civic, wysokość autka robi swoje. Podatny na wiatry - jak to suvy.
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu bardzo pozytywnie, kierownica na mniejszych prędkościach pracuje miętko i utwardza się w raz z wzrastaniem prędkości, co nie jest tak oczywiste u konkurencji.
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu bardzo pozytywnie, kierownica na mniejszych prędkościach pracuje miętko i utwardza się w raz z wzrastaniem prędkości, co nie jest tak oczywiste u konkurencji.
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu bardzo pozytywnie, kierownica na mniejszych prędkościach pracuje miętko i utwardza się w raz z wzrastaniem prędkości, co nie jest tak oczywiste u konkurencji.
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting