Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 (20) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Dawid
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Samochód jest bardzo oszczędny przy spokojnej jeździe. W zasadzie tylko koszt przeglądów w ASO jest przeciętny. Okresowe serwisowanie aut japońskich nie należy do najtańszych, ale odwzajemnia się bezawaryjnością. Stara, dobra szkoła serwisu - obowiązkowa wymiana oleju po "dotarciu" i co 15.000 km wróży długą i bezproblemową eksploatację.
4,0
~Beny...
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Na razie leje paliwo, nie wiem jak będzie dalej ale po to kupiłem suzuki by mieć spokój kilka lat. Gwarancja podstawowa 3 lata a co będzie w przyszłości zobaczymy. Plus za brak elektrycznego hamulca postojowego ten element zawiódł w mojej służbówce na ruchliwym skrzyżowaniu we Wrocławiu i był stresik...
4,0
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Na razie trudno to ocenić. Samochód ma w sumie dość prostą konstrukcję co daje nadzieję na akceptowalne koszty. Z drugiej strony mała popularność zmniejsza dostęp do tanich zamienników i szerokiej oferty serwisowej. Przeglądy co 15 tys.
5,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Pali naprawdę akceptowalnie. Potrafi spalić nawet 7l jeżdżąc po drogach wiejskich niedaleko Krakowa. Silnik jest wrażliwy na obciążenie, bo jadąc w dwie osoby zużył w trasie 5,5l a jadąc w czwórkę spalanie skoczyło o 1 litr.
5,0
~kamil_glowinsk
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Paliwo ile kosztuje kazdy wie, przy 90 na godzine pali tyle co nic , nie moge narzekac w tej materii , ceny w ASO za przeglady tez nie sa wygorowane ( od 300 do 1000 zloty) w zaleznosci od ilosci kilometrow.
5,0
~Tomasz
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Świeże jeszcze auto, więc po za paliwem żadnych kosztów. Spokojna ekonomiczna jazda bez tempomatu, 2 osoby- 5l. Myślę, że przy takiej masie pojazdu to naprawdę dobry wynik.
4,0
~Maciej
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Z początku komputer mi pokazywał ok. 10l/100km no a potem to spalanie trochę spadło. po pierwszym tankowaniu średnie spalanie wyniosło 8,35l natomiast przy drugim 7,8 l.
5,0
~Osoba fizyczna
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Naprawdę trudno wymagać czegoś więcej. Przy napędzie mieszanym (Auto / Snow) z automatyczną skrzynią biegów, przy mieszanej jeździe (miasto / trasa), spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.
5,0
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Przy oszczędnej i spokojniej jeździe drogą międzymiastową, komputer zszedł do 5,4 litra/100km. W mieście średnio około 7,4 litra.
5,0
~Marcin
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
zwykłe drogi i bardzo spokojna jazda w miescie 5,4 l/100 km - autostrada Austria, Włochy 6,3 l/100 km
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting