Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 (22) - Silnik

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Roman
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Typowy wolnossący japoński silnik. Trwały, pancerny a tu dodatkowo nie wysilony. Pracuje ładnie i nie mam do niego żadnych uwag. Po odmowie (!) wcześniejszej wymiany oleju w ASO przy 12 tys olej teraz zmieniam sam co 10 tys. Jeżdżę na syntetycznym 5w30. Na podbijanie gwarancji baterii będę chyba jeździł do Warszawy. Silnik elektryczny i bateria bez zarzutu, nie było z nimi do tej pory problemu. Cały zestaw hybrydowy jest przyjazny i dobrze...
5,0
~WiesiekW
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Z początku wydawało mi się, że jakieś mulaste to auto, ale to dlatego, że przez pierwsze setki próbujesz poznać, na czy polega hybryda, jak oszczędzać, jak jechać ekonomicznie, no i jest wtedy "mulasto". Ale po przełączeniu w tryb POWER, pedał gazu jest czulszy na nacisk. Jedocześnie auto zachowuje się trochę jakby było spuszczone z kagańca. Wiele opinii określa przełączenie trybu ECO/NORMAL/POWER na zmianę kosmetyczną - nie zgadzam się z tą...
5,0
~Mateusz
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Silnik fajnie chodzi, bo ustawia się na najwydajniejsze obroty a nadmiar/niedomiar do obecnego zapotrzebowania w moc oddaje/uzupełnia silnikiem elektrycznym. Przez co przy niskich prędkościach silnik chodzi czasem na wyższych obrotach (odczuwalne powiedzmy 2000-2500 obrotów), a przy przyspieszaniu wchodzi na wysokie obroty co winnym aucie skończyłoby się po chwili piskiem opon, a dźwięk jest ciągle ten sam aż do puszczenia gazu. Trzeba się...
5,0
~Tabaza
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W przypadku hybrydy raczej "układ napędowy" niż silnik. Spalinowy niewysilony, prosty i mam nadzieję niezawodny. Wspomagany dwoma silnikami elektrycznymi. (Co ma się zużyć w elektrycznym silniku??) W sumie układ daje radę, szczególnie jeśli ktoś nie ma aspiracji wyścigowych. Nawet spokojne przyspieszanie przy ruszaniu jest dość dynamiczne a układ napędowy nie traci "oddechu" w trakcie zmiany przełożeń, BO ICH NIE MA. Przyspieszanie w trakcie...
5,0
~piotr_szczęśniak
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Dzięki dwóch silnikom jest dynamiczny mimo braku turbo. Wyprzedzanie nie sprawia problemu, zwłaszcza w trybie power, w którym samochód naprawdę zmienia swoją charakterystykę i wrażliwość na dotknięcie pedału gazu. Kolejnym plusem jest możliwość relatywnie taniego montażu LPG. Zwiększanie prędkości jest liniowe co moim zdaniem jest plus, gdyż od samego początku do końca rozpędzamy się całkiem żwawo.
5,0
~Rafał Poznań
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Silnik bardzo cichy, bezwibracyjny i bezobsługowy. Brak alternatora, rozrusznika, sprzęgła, pasków klinowych. Poznanie systemu hybrydowego pozwala na poruszanie się z prędkością do 70 km/h na silniku elektrycznym (tryb automatyczny - tryb domyślny). Co ciekawe, w trybie EV (dedykowany do jazdy tylko elektrycznej) elektryczny silnik trakcyjny pracuje tylko do 50 km/h.
5,0
~Miś
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Silnik prosty konstrukcyjnie, wymagający tylko wymiany oleju co 15tys km, filtra powietrza i świec co 90tys km, wszystko na wierzchu, proste nawet do samodzielnej wymiany, rozrząd na trwalym łańcuchu. Silnik wystarczająco dynamiczny w połączeniu z elektrycznym a przy tym bardzo ekonomiczny, średnie spalanie w ciągu całego roku to 5,7l/100km.
3,0
~Nie kupie więcej toyoty.
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Silnik do miasta ok 5 litrow, pod warunkiem wolnej jazdy. Jak chcesz jeździć dynamiczniej silnik wyje co jest męczące. Tak do 100km/h daje rady powyżej zaczyna się dramat. Na trase nie polecam. Lepiej nie wyprzedzać. W zime spalanie o 1-2 litry większe .
4,0
~Konrad
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Silnik hybrydowy doskonale radzi sobie w codziennych korkach oraz spokojnej podróży. Nie jest demonem autostrad i przy prędkościach > 130 kmh ma dynamikę jak większość aut, obecność silnika elektrycznego nie ma wówczas znaczenia.
5,0
~Tomek_T
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W zupełności wystarcza do napędzenia samochodu. W trybie elektrycznym jest bardzo cicho. Miejmy nadzieję, że brak skomplikowanych podzespołów odwdzięczy się długą żywotnością i niskim kosztem serwisu.
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting