Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Touring Sports (34) - Silnik

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysztof
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Silnikowi daję 5/5 mimo pewnych zastrzeżeń. Pamiętajmy, że to tylko niespełna 1400 ccm i 90 KM. Dynamika, biorąc pod uwagę wielkość pojazdu w wersji Touring Sports, jest zadowalająca, ale nie powalająca. Wyprzedzanie na trasie wymaga zwykle redukcji do 4. biegu. Co ciekawe, nie czuć, że auto dużo gorzej się zbiera przy komplecie pasażerów. Swoją charakterystyką silnik ten przypomina benzynę, a nie diesla. Kultura pracy jest rewelacyjna -...
5,0
~Bounty
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Silnik 1.4 d4d ma 90 KM i 205 Nm. Jeśli ktoś jeździ przeważnie sam tak jak ja to mocy na pewno nie zabraknie do sprawnego przemieszczania się. Samochód nieźle przyspiesza na pierwszych 3-4 biegach. W normalnych warunkach drogowych można sprawnie wyprzedzać. Nieco gorzej sprawa wygląda jak samochód jest załadowany np. 4 osoby + bagaż i czar pryska. Wciąż można się sprawnie przemieszczać i nie zamulać ale wyprzedzanie ciężarówek to niepotrzebne...
5,0
~Mr.G
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
1.6bezn. 132km. Silnik bardzo fajny dynamiczny do setki ok 10sec maksymalnie wg licznik rozpędziłem go do 220km/h co wg nawigacji dało jakieś 207km/h (oczywiście na niemieckiej autostradzie). Lubi wysokie obroty, jak chcemy dynamicznie pojechać to redukcja i kręcimy pod czerwone pole. Przy bardzo spokojnej jeździe w stylu Janusz działkowicz roku na trasie Szczecin Gdańsk spalił mi 5,8l. Przy w miarę normalnej szybkiej płynnej jeździe wychodzi...
5,0
~Boguś
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Moc 90 KM i 205 Nm wystarcza do sprawnej jazdy. Do sprawnej jazdy w mieście nic więcej nie trzeba. W trasie do 140-150 km/h też sobie nieźle radzi. Na autostradzie można bez większego wysiłku podróżować z prędkościami rzędu 160 km/h, w kabinie nie jest wyedy przesadnie głośno. Spalanie jest śmieszne, to jedna z największych zalet tego auta. Spokojna jazda w mieście to 5.5l, dynamiczna to max 6.5. W trasie od 4 do 7, ale 7l dotyczy autostrady w...
5,0
~Pawelmor
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Układ hybrydowy działa bardzo sprawnie. Nie czuję się opóźnienia. W zależności od wybranej mapy zapłonu samochód wyraźnie inaczej reaguje na gaz. Poza przyspieszeniami silnik benzynowy pracuje cicho i rowno jest to sprawdzone rozwiązanie toyoty 1.8 benzyna o mocy około 90 km. Jest nie wyrzylowany i licze ze bedzie bardzo trwaly. Silnik elektryczny pozwala na na jazdę do 70 km/h. W praktyce dobrze sprawdź aie do ruszania lub jazdy w korku.
5,0
~Szymon M.
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Dynamiczny i oszczędny. Trochę klekocze jak to diesel, ale to stara konstrukcja, one tak mają. Dynamiką zaskakuje, jak na te 124 koni ładnie przyspiesza, szybko reaguje na pedał gazu. Spalanie nie przeraża, usterek jak na razie nie było. Oleju na 7tys. km nie pobrał wcale. D-4D to już legenda niezawodności. 2.0 to jest dobry silnik do tego pojazdu, uważam, że mniejsze silniki w tym samochodzie to błąd, mogą być niewystarczające.
5,0
~Visitor
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Napęd hybrydowy według moich subiektywnych odczuć i preferencji jest idealny. Zapotrzebowanie na moc jest przekazywane przez dwie przekładnię planetarne sterowne jakimś sensownym algorytmem. Sterowni zależnie od zapotrzebowania na moc dostosowuje obroty silnika benzynowego niedopuszczające do występowanie zwiększonych przeciążeń. Czy ktoś słyszał o pożeraniu oleju przez hybrydy ... No właśnie. Tu jest odpowiedz dlaczego.
4,0
~BundyPL
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
Mocno przeciętny jeśli chodzi o osiągi. Oby wynagrodził bezawaryjnością. Łatwo gaśnie gdy bardziej obciążony - np. jadąc wolno po piasku, błocie. Niemrawo wkręca się na obroty. Przy wyprzedzaniu trzeba bardzo redukować biegi, żeby auto szybko zaczęło nabierać prędkości. Ale jeśli nie wyprzedzamy tylko "jedziemy swoje" to radzi sobie dobrze.
5,0
~Marek
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
miałem już wiele aut, w tym kilka z 1,6 benzyna, ten w klasie 1,6 wygrywa zdecydowanie, jadąc spokojnie cichy i mało pali, jadąc dynamicznie można naprawdę przyzwoicie się rozpędzić jak na te 132 km z wolnossącej jednostki, tylko ze już wtedy spalanie do góry.
5,0
~Maciek
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Optymalna jednostka. Silnik spalinowy pracuje w cyklu Atkinsona, co w połączeniu z silnikiem elektrycznym, daje wymierne oszczędności na stacji paliw. Dynamika jest lepsza, niż się spodziewałem, ale dzieje się to bez emocji.
Toyota Auris II Touring Sports