Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW 2013-2015 (11) - Całokształt

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Robert
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Posiadam auto ponad rok, przejechałem 20tys. 95% miasto - kupując Auris w hybrydzie moim pierwszym "za" była ekonomia małe spalanie i nie zawiodłem się. Ale teraz po roku użytkowania hybrydę cenie przede wszystkim z to jak jeździ się tym samochodem cisza, płynność, moment obrotowy od zaraz dzięki silnikowi elektrycznemu - jak dla mnie rewelacja. Spalanie: miasto 4,5( jak się bawię w ekonomie) ale trzeba zakładać od 5 do 5,5L/100. Jak...
5,0
~Visitor
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
To już druga hybryda w rodzinie. Aurisem jeździ mi się lepiej niż Prusem. Napęd hybrydowy jest genialny. Dla wyważonego stylu jazdy idealny. Często ten napęd krytykowany jest za głośność przy bucie w podłodze. To połowiczna prawda. Jaki kompakt będzie cichy na odcięciu... W hybrydzie występuje kontrast. Albo jes niemal bezszelestną albo głośniejsza. I ta nagła różnica subiektywnie daje poczucie wycia silnika. Po każdym wyrównaniu prędkości i...
4,0
~Pawelmor
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Wygodny duży bardzo oszczędny samochód rodzinny. Bardzo dużo jeżdżę około 25-30 tys km rocznie głównie po mieście i jestem bardzo zadowolony do tego ten samochód został stworzony do spokojnej jazdy po mieście. 4 gwiazdki dałem za szczegoly które dają się we znaki po dłuższym czasie np. Brak miejsca na telefon albo nieco mało miejsca na nogi z tyłu tempomat dopiero od 50 km/h nawigacja której naprawdę nie warto kupować. Jednak podkreślam ze są...
5,0
~Slavo
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Wersja HSD Premium+Style+Sky+Tech+Navi. Okres użytkowania to niecałe 5 miesięcy, obecny przebieg niecałe 33 tys. Brak problemów mechanicznych. Skrzypienie plastików w bagażniku i...w sumie nic. Z funkcjonalnych rzeczy to mało miejsca przy wsiadaniu do tyłu, wąskie drzwi (auto pracuje na taxi). Spalanie zależne od stylu jazdy, przy pełnym eco-miasto- 3,8(lato) 4,7 (zima), dynamicznie 4,5 (lato) 5,5 (zima). Trasy - zachowując przepisy - mieszane...
3,0
~Slavo
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Ogólnie nie jest źle, jednak spodziewałem się czegoś innego. Jakość jak na cenę to nieadekwatna. Denerwujące drobne usterki i wady. Bardzo niska ładowność! Ekonomicznie było by warto gdyby nie konieczność wymiany baterii już po 130kkm.
5,0
~mariogreg
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Jeździłem tym autem jako zastępczym i wrażenie zrobiło na mnie pozytywne.Gdybym musiał zmienić auto poważnie zastanowiłbym się nad tą hybrydą oczywiście w kombi bo jest większe i ładniejsze według mnie oczywiście:))
4,0
~jamez
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Wrażenie ogólne pozytywne. Awaryjność (a raczej bezawaryjność), kultura pracy całości zasługują na 5. Jeśli chodzi o wnętrze to japończycy nie słynęli z ergonomii... to się odzwierciedla tutaj. Wykonanie bardzo poprawne.
5,0
~Maciek
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Bardzo pozytywne odczucia, zarówno w mieście, jak i w trasie. Auto zachęca do bicia swoich rekordów, ale nie prędkości, lecz oszczędnej jazdy. Nie zbieramy już punktów karnych.
4,0
~TROL
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Auto Presrige / JBL/ Skyview od nowości, zero usterek. Jedyna wada to wyciszenie przy prędkościach autostradowych.
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,50 zł
5,7
l/100km
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~krzysztof
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Auto poprawnie wykonane. Osiągi nie jest to auto do wyścigów raczej do sprawne jjazdy.
Toyota Auris II Touring Sports