Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis I Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW 1999-2002 (27) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Blondyn
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
1. 310tys - sprzęgło - komplet z dwumasem - 3000zł 2. 318tys - turbosprężarka - regeneracja + czyszczenie wydechu i dolotu - 2000zł 3. 322tys - Uszczelniacze zaworowe - 1300zł 4. 327tys Zaworki SCV - 1100zł 5. 333tys Regeneracja pompy wtryskowej - 1000zł 6. 335tys - 5 bieg powoli kończył żywot - wymiana skrzynki na używkę - 1500zł Łącznie 9900 przez 5,5 roku Nie mam pretensji do auta, gdyż ma swoje lata a i realny przebieg jest ponad...
4,0
~Piotr
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Kołki mocujące roletę bagażnika do tylnego uchwytu często przestają być integralną częścią samochodu. Serwis autoryzowany nie może? nie chce? nie potrafi? naprawić tak skomplikowanej usterki. Oferują kompletną roletę i to bynajmniej nie za grosze. To po prostu bolesna kpina z klientów. Ale rozumiem, że dziewczyny odbierające telefon w serwisie i podające kawę trzeba z czegoś utrzymać...
3,0
~Marcin.
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Z poważnych usterek jak powyżej, pompa wtryskowa - do 8 tyś zł, zawory ciśnienia - dwa do 1400 zł, koło zamachowe z kompletem sprzęgła - około 2000 zł, maglownica - 1100 zł, niestety tylko regenerowana, w aso kosztuje około 5000 zł. Zawieszenia natomiast jest pancerne, jedynie drążki kierownicze do regularnej wymiany. Również proszę zwracać uwagę na bieżnik opon - zbieżność kół.
5,0
~sl
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Brak poważnych. To w końcu Toyota. Czekam na nie:) Najczęściej chyba daje o sobie znać koło dwu-masowe. Nowe kosztuje 2 000. Można je zastąpić (mała moc i moment) jedno-masowym za 1 000 złotych. Regularny serwis i zakup dobrego egzemplarza skutkuje brakiem poważnych przygód. Serwisowanie jest tanie a dostępność części dobra.
4,0
~Mirunio1@wp.pl
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Niestety to auto jest seryjnie wyposażone w niemieckie podzespoły i to jest wada tego auta!!mam na myśli rozrusznik Boscha-totalne badziewie.Wysiadł bendiks po 137.000. Nie wiedziałem że toyota montuje niemieckie cześci.mam nadzieje ze to ostatnia niespodzianka.
1,0
~laooo
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
przejechałem tym samochodem tylko 20.000 a w warsztacie byłem częściej niż na dłuższych wyjazdach. W sumie naprawy kosztowały już 5000zł. po określonym przebiegu jest tym samochodzie tyle rzeczy, które mogą się zepsuć, że najlepiej jest go zezłomować
5,0
~adam.wieczorek@vp.pl
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Wymiana koła dwumasowego, ale wtych samochodach jak i w wielu innych dieslach można to nazwać częścią eksploatacyjną, a wymiana jest średnio co 150-200tyskm, koszt z robocizną na oryginalnych częściach 2200zł, przy okazji można wymienić sprzęgło 600zł.
3,0
~pabloron
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Dwumas. Absolutna tragedia. W moim egzemplarzu zmuszony byłem wymienić piastę, która wg mechanika maiała jakąś wadę fabryczną (?!) No i te ceny części! Niemniej da się żyć. Wystarczy dbać to można śmiało tankować i jeździć.
4,0
~Andrzej
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
przy dużych przebiegach lub złej eksploatacji - naprawy droższe od napraw aut niemieckich Brak podróbek ,nowe części takie jak pompa wspomagania czy wtryskiwacze tylko oryginał, naszczęście są firmy które regenerują
Dziennik kosztów dla Toyota Avensis I Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~szakallo
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Wychodzi rdza w kilku miejscach, no i standardowe wymiany w tych modelach to koło dwumasowe i sprzęgło po 200tys km za ok 2,5tys złotych Centralny zamek wariował w zimę samochód podobno niektórym nawet się sam otwierał
Toyota Avensis I Kombi