Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis III (239) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 175 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~koala
Toyota Avensis III
Wagon 2.2 D-4D 150KM 110kW
Samochód wyciszyłem matami w profesjonalnej firmie. Drzwi, podłoga razem z grodzią pomiędzy silnikiem a kabiną, bagażnik, nadkola. W aucie jest dużo ciszej. Generalnie kiedyś przy np 160-170kmh było głośno. Trzeba było mówić mocno podniesionym głosem. Obecnie po wygłuszeniu przy 170 kmh jest głośność jak wcześniej przy 100-110kmh czyli jest dobrze. Przy prędkościach 100kmh i niższych w aucie jest cicho. Oczywiście słychać silnik i opony ale to...
5,0
~toyociarz z warszawy
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Bardzo cicho w porównaniu do Avensis 1,8 z 2004 tam dodatkowo hałasował warkotliwy silnik, tutaj znacznie bardziej cichy silnik 2,0 z nieporównywalnie większą kultura pracy, lepsze materiały tłumiące w tym lepsze wyciszenie komory silnika ale także kabiny pasażerskiej. Najciszej jest podczas jazdy szosowej na szóstce, na pozostałych biegach słychać lekki szum silnika gdy wkręca się na obroty - ale jest to tylko szum a nie warkot jak w Avensis...
5,0
~Marek
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Samochód jest dobrze wyciszony. Nawet przy wyższych obrotach podczas przyspieszania (mówię o 3000 w górę) nie jest źle. Przy wyższych prędkościach też jest ok. Silnik jest wówczas w miarę cichy, nie wyje. Nie ma żadnych szumów czy gwizdów. Podwozie i nadkola wygłuszone przyzwoicie, jazda po wodzie i kałużach nie dostarcza negatywnych wrażeń (np. w mondeo - cały czas piszę o najnowszym modelu - jak pierwszy raz wjechałem w kałużę myślałem, że...
4,0
~Piotr M.N.
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Do 120/h cisza wystarczająca. Powyżej robi się głośniej, i co dziwne - powyżej 130 już jest głośność stabilna. Nie jechałem szybciej niż 170/h, ale szczerze mówiąc, gdybym nie patrzył na drogę, nie wiedziałbym, że jadę tak szybko. Przy dużym wietrze słychać wyraźne szumy powietrza. Silnik słychać tylko w czasie jazdy "wytężonej", w czasie wyprzedzania przyjemnie burczy. Na wybojach słychać stuki zawieszenia (patrz wyżej).
4,0
~Sławomir
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Tu wielu użytkowników narzeka. Nie do końca się z nimi zgadzam. Przesiadłem się z mazdy 6 GH i tam było głośno. W Avensisie jest dużo ciszej. Przy ustabilizowanej prędkości skrzynia CVT zjeżdża z obrotami silnika w okolice 2000 obrotów/min., więc silnika prawie nie słychać. Słychać natomiast szum wiatru i opon. Jeśli jenak będziemy się porównywać do BMW i Audi, to faktycznie Avensis może się okazać głośnym autem.
5,0
~ave2018
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
To nieźle wyciszone auto. Jeśli zaczynamy się dynamicznie poruszać - czyli cisnąć po 5,6 tys. na obrotomierz to oczywiście słychać silnik (ale nie jest to dźwięk niemiły dla ucha). Zazwyczaj jednak poruszam się cicho i spokojnie - szczególnie w wersji sedan (na jeździe testowej w kombi było delikatnie głośniej z tyłu- takie odniosłem wrażenie) - jednak w obu wersjach było bardzo dobre wyciszenie.
4,0
~miskoala
Toyota Avensis III
Wagon 2.2 D-4D 150KM 110kW
Jak za dlugo jezdzi sie autem to nawet najcichszy samochod z czasem robi sie za glosny. Wyciszylem samochod, drzwi plus podloga i przegroda silnika. W aucie jest duzo ciszej. Jezdzac ponad 130km/h dochodzil halas tak jakby z przednich slupkow. Wystarczy uszczelnic silikonem uszczelki przy malym trojkacie (szybka) w przednich drzwiach od zewnatrz i wewnatrz i halas zniknie.
5,0
~Beetle
Toyota Avensis III
Wagon 2.0 D-4D 126KM 93kW
Nigdy nie jeździłem półtoratonowym dieslem w którym przy 180 kmh przyciszałbym radio ponieważ dziecko śpi. W środku robi się nieprzyjemnie jedynie kiedy silnik pracuje na zbyt niskich obrotach na dany bieg - powstaje wtedy głuchy, basowy nieprzyjemny powrót. Co do trasy to polecam zainwestować w dobre i ciche opony bo to głównie je będziecie słyszeć. Brawo Toyota.
3,0
~Edward
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Nadwozie bardzo dobrze wyciszone do 140 km/h brak odłgosów opływającego powietrza. Podwozie, nadkola brak wyciszenia. Silnik słyszalny tylko podczas przyspieszania na wyższych obrotach. Podczas normalnej jazdy brak odgłosów pracy silnika. Zawieszenie przesadnie głośne. Ogólnie słychać tylko szum od opon i głośne zawieszenie na nierównościach.
5,0
~Trevor
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Scharakteryzowałbym to tak - w tej konfiguracji silnika i skrzyni biegów przy dynamicznej jeździe samochód jest dość głośny co może przeszkadzać, natomiast przy jeździe normalnej spokojnej niemal bezszelestny. Reasumując - jest bardzo dobrze wyciszony, jednakże silnik ze skrzynią powodują głośność przy dynamicznej jeździe.
Toyota Avensis III