Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 (28) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzystof
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Jak właczymy wszystkie systemy bezpieczeństwa itd. ogrzewanie kierownicy siedzenia. W pierwszych 3 minutach do 5 minut na zimnym silniku spalanie duże nawet 8l ale zmienia się to z każdą kolejna minutą po nagrzaniu układu. Po przejechaniu 10 km spada nawet do 4l zimą -17. To naprawdę dobry wynik. Mam przejechane 784km i srednie spalanie jest na poziomie 6,1l z tym ze większość tras to trasy 4-5km do pracy, zimny silnik układ zimny co powoduje...
2,0
~lukas
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
kupowałem hybrydę skuszony reklamami jakie to cuda wianki oferują . Realia pokazują co innego. Miasto przy mało dynamicznej jeździe(znaczy się zero przyspieszenia i wqrzeni kierowcy z tylu ) potrafi zejść poniżej 5l/100km , przy jeździe normalnej przynajmniej 6-7l/100 , a jak zechce ktoś jechać tym cudem po autostradzie to niech sobie opracuje mape stacji benzynowych gdyż zbiornik paliwa przy użyciu tempomatu ustawionego na 140 czasem...
4,0
~Dawid
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Jest dobrze dopóki nie wyjedziemy na autostradę. Przy 130 km/h według gps (okazuje się, że mój licznik zawyża o 8km/h) samochód pali niemalże 9l/100km. W mieście 6-6,5 l. Samochód średnio pali mi 6,9l/100km. Nie oszczędzam jeżdżąc jak większość właścicieli aut hybrydowych ale tez nie szaleję za kółkiem. Nie po to kupiłem hybrydę aby spowalniać ruch w stolicy.
5,0
~maciej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód bardzo tani w utrzymaniu. Nie ma rozrządu, turbiny, wtrysków, dwunasty, sprzęgła i innych elementów eksploatacyjnych podlegających wymianie. To jest największa zaleta hybrydowego układu Toyoty. Bateria jest bezawaryjna.
5,0
~Luk z WRO
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Ubezpieczenie w PZU full pakiet z max zniżkami to 4500zł czyli nie ma tragedii, chociaż niektórzy by powiedzieli, że kosmos, spalanie na poziomie 5l w mieście, czyli mało. Przeglądy jeszcze nie wiem, pirwszy będzie w grudniu.
3,0
~miha1
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Zupełnie co innego reklamy, zupełnie co innego dane producenta a rzeczywistość sama się reżyseruje. Miało być tak pięknie a jest jak zawsze. Nie udaje mi się zejść poniżej 5,6 l/100 km a nogi nie mam wcale ciężkiej
1,0
~KLIENT
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
SPALANIE NA POZIOMIE DEKLAROWANEJ PRZEZ PRODUCENTA 3,8 L/100 TO ŻART ALE BYĆ MOŻE MOŻLIWE PRZY PRĘDKOŚCI DO 20 KM/H SAMOCHÓD PALI 6L /100 I WIĘCEJ BO OSZCZĘDZAM NA KLIMIE I OGRZEWANI
5,0
~q3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Spalanie 5-8l/100. Niestety formularz spalania nie pozwala wpisać prawdziwych danych (w tym samochodzie minimalne spalanie na długiej trasie jest zazwyczaj wyższe niż w mieście)
5,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Praktycznie bezkosztowo. Hamulce wytrzymały ok 120 000 km. Robię tylko podstawowy serwis, bo nic innego nie wymaga naprawy/wymiany.

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~darek
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
przeglady niby co 30000 ale w Polsce oczekiwane jest jeszcze przegląd co 15000 wyciąganie pieniędzy za wymianę oleju
Toyota C-HR I Crossover