Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 (33) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Dawid
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
To chyba jedna z większych wad tego samochodu. Sztuczne poczucie obcowania ze skrzynią biegów. Wyje a nie jedzie. Oczywiście jeśli ktoś miał wcześniej samochód 60kM to dla niego dramatu nie będzie. Mogli wstawić normalną automatyczną dwusprzęgłową. Samochód nie jest lekki więc kilka koni więcej by się przydało.
5,0
~q3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Skrzynia sterowana siłą nacisku na pedał gazu. Wymaga przyzwyczajenia. Trzy tryby pracy - eco, normalny i sport. W zależności od trybu zmienia się czas reakcji na gaz i tempo w jakim silnik wejdzie na wyższe obroty.
5,0
~Doktor7
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Specyficzna, ale jeśli się "nauczy" ją obsługiwać za pomocą podała gazu, potrafi się odwdzięczyć, jest wtedy cicho i przyjemnie (o sportowej jeździe raczej niema mowy).
4,0
~RafalWawa
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
To dziwny twór (skrzynia eCVT), ale można się przyzwyczaić do braku korelacji prędkości obrotowej silnika z prędkością pojazdu i przyspieszeniem. Sama praca skrzyni bez zastrzeżeń
2,0
~miha1
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Nieprawdopodobnie głośna na autostradzie i przy każdym wciśnięciu pedału przyspieszenia. Od takiej skrzyni oczekiwałem dużo, dużo więcej
5,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Tutaj nie ma typowej skrzynie biegów a jest układ planetarny. Jest to bezawaryjne rozwiązanie. Nie mogę mu nic zarzucić.
5,0
~grazz@gazeta.pl
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
dziwna jest jej bezstopniowość lecz po chwili wydaje się wyśmienitym rozwiązaniem samochód równo ciągnie do 120 km/h
5,0
~Kris
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mnie osobiście charakterystyka e-cvt odpowiada, jeśli ktoś lubi jak mu szarpie, albo muli przy ruszaniu niech inwestuje w dsg.
3,0
~maciej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Skrzynia bezstopniowa, trzeba liczyć się z tym że pracuje inaczej niż w zwykłym aucie.
5,0
~Luk z WRO
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Bezstopniowy automat w tej hybrydzie to bajka, jedziemy płynnie naprawdę bardzo płynnie.
Toyota C-HR I Crossover