Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 (31) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Szczęsliwy posiadacz C-HR
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Kabina słabo wyciszona przy większych prędkościach!!! Komfortowo jest tylko po mieście.Okazuje się że problem wycia silnika przez skrzynię CVT jest najmniejszy, bo pojawia sie tylko przy gwałtownym przyspieszaniu. Gorzej jest z hałasem od kól i szumem opływającego powietrza. Jak to w Japońskich autach bywa. Drzwi i dach przeciętnie wyciszone slychać nadjeżdzające samochody Ogólnie nawet na postaju przy zamknietych drzwiach i szybach, słychać...
2,0
~Dawid
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód głośny. Myślałem, że się przyzwyczaję tak jak to piszą inni użytkownicy. Nie ma się co oszukiwać, każda próba dynamicznej jazdy kończy się wyciem silnika. Na autostradzie do 120 jest znośnie, powyżej huk powietrza zabija przyjemność z jazdy. Nie wiem ile kosztuje lepsze wyciszenie ale naprawdę zapłaciłbym więcej za dodatkowe wygłuszenie kabiny. Nawet zacząłem przeglądać ogłoszenia firm zajmujących się wygłuszaniem pojazdów.
4,0
~Kris
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mogłoby być trochę ciszej przy wyższych prędkościach, ale tragedii nie ma - nie jest to samochód stworzony do okupowania lewego pasa na autostradzie - w tej kwestii na pewno lepiej sprawdzi się niemiecka konkurencja. Przy prędkościach do 120 km/h bez zastrzeżeń.
2,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Jest to chyba najsłabsza strona auta. W mieście jest ok. Na trasie jest dość głośno. Ale nie jest tragicznie. Po prostu trzeba się tym przejechać i samemu ocenić. Po lifcie poprawiono wyciszenie więc powinno byc lepiej.
2,0
~miha1
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Bardzo słabe lub brak wyciszenia w tym samochodzie to już granda. W autach o kilkanaście tysięcy tańszych ten problem jest lepiej lub gorzej rozwiązany a CH-R brak jakiegokolwiek rozwiązania
3,0
~q3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Stanowczo mogło by być lepiej, w obie strony - wszystkie hałasy z zewnątrz słychać w kabinie, rozmowę przez zestaw głośnomówiący słychać perfekcyjnie na zewnątrz.
1,0
~KLIENT
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
ODGŁOSY NIE DO WYTRZYMANIA BARDZO SŁABO WYCISZONE PODWOZIE, W KABINA PRZY PRĘDKOŚCI 110 JUŻ RADIA NIE SŁYCHAĆ , PONADTO SŁYCHAĆ WYCIE SILNIKA
5,0
~Marcin
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Dobre wyciszenie + jazda w trybie elektrycznym gwarantują spokój w kabinie. Przy przyspieszaniu słychać wycie silnika.
4,0
~Doktor7
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Do 120 jest super... a jazda na samym silniku elektrycznym jest bez szelestna (pomijając opory powietrza oraz szum opon).

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~darek
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
w trasie powyżej 120 km głośno nie wiem gdzie większy problem w wyciszeniu , skrzyni czy silniku chyba wszystko na raz
Toyota C-HR I Crossover