Szukaj

Lista ocen Toyota Carina V Kombi (59) - Silnik

Na liście zabraknie 38 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Michał, majkel22@wp.pl kom. 606962231
Toyota Carina V
Kombi 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Pomimo dużego przebiegu silnik pracuje b. dobrze choć nie rewelacyjnie. Jak jest zimny trochę ciężko pali ale potem to już bajka! 107 KM czyć doskonale! Auto jest dynamiczne i szybko wchodzi w obroty. jak na e wagę myślę, że jest wystarczająca moć choć tej nigdy za wiele... :) Używam oleju syntetycznego mobil1 i steirdzam, że od wymiany do wymiany (10 tyś km) nie potrzeba go dolewać! Odczuwam nieznaczny spadek mocy na LPG ale to chyba...
5,0
~Bartek
Toyota Carina V
Kombi 1.8 i 16V 107KM 79kW
Silnik chodzi dość cicho ale nie za cicho dla osób które chcą go posłuchać  Elastyczność na wysokim poziomie 50km/h i 4/5 nie robi na nim wrażenia. Jak się chcę efektywnie przyspieszyć warto skorzystać redukcji wtedy auto przełącza się z „trybu ekonomicznego” i ciągnie do przodu. Ja miałem wersje z gazem BRC z BLOS II gen. – auto miało troszkę mniej siły na nim ale chodziło bez zarzutów
5,0
~Grzegorz
Toyota Carina V
Kombi 2.0 TD 83KM 61kW
Solidny przebieg a mimo to chodzi bez problemu, zapala na raz nawet przy -20 stopni w zimę. Lekkie wycieki są ale sądzę, że wynika to z wieku silnika. Nie ma za dużej mocy ale na spokojna jazdę w sam raz. W rym roku (sierpień 2016) byłem nim we Włoszech jechałem przez Alpy, żadnych problemów.
3,0
~Bart
Toyota Carina V
Kombi 1.8 i 16V 107KM 79kW
W Carinie kombi taki słaby silnik to nieporozumienie. Jeżeli jadę sam i bez większego bagażu to jest jeszcze w miarę ale przy czwórce pasażerów to wyprzedzanie to prawdziwa męczarnia, trzeba się narobić i strasznie żyłować silnik, który jest totalnie pozbawiony elastyczności.
4,0
~Juliusz
Toyota Carina V
Kombi 2.0 D 73KM 54kW
silnik diesla bez turbiny nie jest szybki ale nie mogę powiedzieć, że to \"muł\", znacznie bardziej elastyczny niż silniki konkurecji o podobnych parametrach, uważam że to jeden z nabardziej niezawodnych silników w historii motoryzacji,
5,0
~artur08ys@wp.pl
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
133KM 183nm przy masie 1185kg potrafi zostawic w tyle na swiatlach 150konna nowa fure z salonu a wszystko to dzieki unijnym normom bezpieczenstwa< a bezpieczenstwo to dodatkowe kilogramy>warto wiedziec ze 100kg roznicy przy tym samym silniku to 1 s. w plecy
5,0
~Paweł
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Świetna elastyczność silniczka,na trasie nie ma znaczenia czy wyprzedzasz na 4 czy 5 wystarczy nacisnąć pedał gazu i wyprzedzać. Przy utrzymaniu odpowiednich obrotów (od 3 tys wzwyż)wkręca się momentalnie i wymiata niesamowicie. Jak dla mnie super
5,0
~Calidris
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Silnik w sam raz do tego auta. Dobrze wyprzedza się na 3 biegu, choć kopa dostaje dopiero po przekroczeniu 4000-4500 obr. Przyspieszenie fabryczne 9,5 do 100km bo jak na swe gabaryty stosunkowo lekkie auto to jest - 1160kg z klimą.
4,0
~kielt
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
silniczek pięknie brzmi jak v6, szczególnie jak mocniej dodaje się gazu. jest bardzo elastyczny od 1600obr/min przyśpiesza a miałem passata 115km tdi więc wiem co mówie. nie ma szans na przyspieszeniu ale elastyka super.
Dziennik kosztów dla Toyota Carina V Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
71,50 zł
6,5
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Zedd
Toyota Carina V
Kombi 1.8 i 16V 107KM 79kW
Cicha, równa praca. Dobre osiągi, dobre przyspieszenie nawet na 5 biegu. Szału nie ma ale jak się chce czuć \"sportowe\" wrażenia to chyba trzeba zmienić model na Celicę.
Toyota Carina V Kombi