Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII Hatchback (199) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 203 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~el popo
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Gdy kupowałem Toyotę miała 11 lat. Na jeździe próbnej na cichym placyku zapytałem właściciela, czy silnik już pracuje ;) Jednak jeśli próbujemy wyprzedzać, czy dobrze przyspieszyć, auto bez dwóch zdań będzie głośne. Z tym, że nieprzyjemne buczenie pojawia się dopiero wtedy, gdy kręcenie silnika na wyższe obroty nie ma już sensu. Jeśli chodzi o szum powietrza i wygłuszenie dźwięków z zewnątrz jest przeciętnie.
4,0
~anetakw
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0D D-4D 90KM 66kW
do 100/h można śmigać przy otwartych szybkach, choć już wtedy nie jest cixho, powyżej lepiej zamknąć...silnik mógłby być cichszy, turbina też ... lekko świszczy gdy się załącza, można się przyzwyczaić... potem to nawet się podoba że słychać kiedy się załącza...ogólnie auto w miarę dobrze wyciszone swobodnie można rozmawiać
4,0
~machu84
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Wyciszenie... jadąc na autostradzie można spokojnie rozmawiać do prędkości 160 - 170 km/h powyżej są już za duże szumy powietrza. W mieście bardzo cicho chodzi zawieszenie na nierównościach, torach, przejazdach, koleinach poprzecznych. Z drugiej strony jak wkręci się silnik powyżej 4 500 obr słychać go i to bardzo przyjemnie
3,0
~Margita
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Przy małych prędkościach jest bardzo cichutko, stojąc na światłach praktycznie nie słychac silnika, przy dużych prędkościach robi się głośno, poczatkowo wydawało mi się to nieznośne, ale się już przyzwyczaiłam, no i zawsze mam pod ręką dobrą muzykę, by trochę odsapnąc od ryku silnika.
3,0
~pszemek40@poczta.onet.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Do 3 tysięcy obrotów, bez klimy, z zamkniętymi oknami, po płaskim, bez załadunku nic nie słychać (no prawie nic). Ale to co pisłąem to koniunkcja, wiec jeżeli czegoś zabraknie (np. włączona klima) zaczyna się orkiestra. Finał jest taki (pisałem powyżej) że radio można sobie darować i tak nic nie słychać.
4,0
~Krzyś
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
moja corollka poza podsufitką i przednimi boczkami drzwi nie posiada tapicerek i wygluszeń w celu zmniejszenia masy samochodu. Przez to samochód przenosi do wnętrza wszystkie zewnętrzne odgłosy, do tego ostatni tłumik jest zastąpiony zwykłym kawałkiem rury - wydech jest glośny ale ten dźwięk cieszy ucho:))
3,0
~Radek
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Za kierownicą jest największy hałas, słychać silnik powyżej 3000 obr/min, powyżej 4500 to już jest ryk. Na trasie da się wytrzymać do 120km/h, później trzeba mocno podkręcać radio. Ciekawe że miejsce pasażera jest dużo lepiej wyciszone, a z tyłu można podróżować nawet 150km/h bez dużego hałasu.
4,0
~Marcin z Białegostoku
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0 D 72KM 53kW
Wyciszenie silnika bardzo dobre. Osoby, które pierwszy raz jadą tym samochodem dziwią się, że jest to diesel. Szkoda, że z tyłu nie są fabrycznie montowane nadkola, które wytłumiły by szum opon na mokrej nawierzchni. Nawiew przy najwiekszej szybkości nie hałasuje zbyt głośno.
3,0
~Ryhu
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Tutaj szału nie ma. Do 3 tys obrotów jest w miarę ok, ale ogólnie silnik jest dość głośny. Powyżej 3 tys obr to już wogóle poza jakimkolwiek standardem. Niestety nie mruczy przyjemnie jak Hondy czy Mazdy, tylko wyje w wyższym zakresie obrotów.
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla VIII Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
5,6
l/100km
8,3
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~snork@wp.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Auto raczej słabo wyciszone. Na trasie dość szybko robi się głośno (już przy 100 km/h). Dość krótkie przełożenie sprawia, że silnik pracuje na wysokich obrotach i mocno go słychać. Często ma się wrażenie, że jedzie się znacznie szybciej niż w rzeczywistości.
Toyota Corolla VIII Hatchback