Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 IV (73) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~alpinus6
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Totalna porażka Toyoty ! Na testach jeździłem dużo dieslem i był on po prostu lepiej wyciszony od benzyny. Silnika nie słychać tylko na postoju, jak ruszymy od razu go słychać, czy to 50 km/h czy 100 km/h. Powyżej 130 km/h dochodzi buczenie spod maski, coś jak w silnikach V-6 lub V-8 (niektórzy pewnie lubią ten odgłos), plusem jest że nie narasta ono ze wzrostem prędkości (ale dochodzą szumy powietrza od bryły samochodu). Ewidentnie za słabe...
2,0
~alpinus6
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Totalna porażka Toyoty ! Na testach jeździłem dużo dieslem i był on po prostu lepiej wyciszony od benzyny. Silnika nie słychać tylko na postoju, jak ruszymy od razu go słychać, czy to 50 km/h czy 100 km/h. Powyżej 130 km/h dochodzi buczenie spod maski, coś jak w silnikach V-6 lub V-8 (niektórzy pewnie lubią ten odgłos), plusem jest że nie narasta ono ze wzrostem prędkości (ale dochodzą szumy powietrza od bryły samochodu). Ewidentnie za słabe...
4,0
~beers
Toyota RAV4 IV
MPV D-CAT 150 150KM 110kW
dwa oblicza wyciszenia, po uruchomieniu zimnego silnika, szczególnie przy niskich temperaturach otoczenia, odgłos jego pracy jest wyraźnie słyszalny na zewnątrz i wewnątrz kabiny, po rozgrzaniu silnika praca jego jest bardzo cicha, wiele tu też zależy od jakości zatankowanego paliwa. Olej napędowy dobrej jakości powoduje, że praca silnika jest wyraźnie cichsza.
5,0
~compucar
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
jest bardzo cicho zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. w czasie jazdy na prądzie trzeba uważać na pieszych. przy mocnym dociśnięciu gazu silnik spalinowy wchodzi na wysokie obroty i z początku jest to dziwne. niemniej po zapoznaniu się z autem taka sytuacja zdarza się sporadycznie i zwykle słychać jedynie cichy gwizd falownika. w takiej sytuacji przydało by się lepsze audio..
4,0
~Paweł
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Bardzo dobre wyciszenie przy niskich prędkościach. Jest naprawdę bardzo cicho. Przy prędkościach autostradowych mogło by być ciszej ale jest naprawdę przyzwoicie. Wydaje mi się, że jedynym mankamentem wyciszenia jest dach. Przy dużych opadach deszczu bardzo słychać przez dach jak w niego "dudni". Wydaje mi się, że mogło by być to ciszej.
3,0
~Qaz
Toyota RAV4 IV
MPV D-4D 125 124KM 91kW
I tu jest pewien problem, bo o ile wyciszenie silnika jest wystarczające, to w czasie przyspieszania i hamowania słychać jakieś dziwne odgłosy, jakby jakieś tarcie plastików, przelewanie się płynów (paliwa w zbiorniku?) Nie wiem, w serwisie powiedzieli, że wszystko jest w porządku. Mnie to trochę irytuje, ale chyba będę musiał się przyzwyczaić
5,0
~adam_harold
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
To jest kosmos. Samochód w ruchu miejskim porusza się bez głośnie. Polecam test przejedzcie się hybrydą a potem przesiadka na diesla. Ja byłem w szoku że mój diesel to jakiś ikarus normalnie, telepie się, klekocze a hybryda cisza totalna. W korku nic nie słychać w jeździe do 60 km/h słychać tylko szum opon.
3,0
~gobik
Toyota RAV4 IV
MPV D-4D 125 124KM 91kW
Tutaj szału nie ma. W samochodzie do 100km/h jest znośnie powyżej głośno i od silnika i z zewnątrz dochodzą niepotrzebne dzwięki kół i szum silny wiatru.Chyba zafunduje sobie dodatkowe wygłuszenie.Tyle ze profesjonalnie zrobione kosztuje 5 tyś i boje się czy nie połamią jakiś plastików podczas tej roboty.
4,0
~Vomer
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Jadąc ze stałą prędkością 140km/h można spokójnie rozmawiać. Przy 170 szum jest wyraźny. Ale to nie jest auto do jazdy z takimi prędkościami. Przy wyprzedzaniu w trybie Sport silnik wyje niemiłosiernie. Poza tą konkretną sytuacją nie mam zarzutów.
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 IV
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,4
l/100km
8,4
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Kamil
Toyota RAV4 IV
MPV D-4D 125 124KM 91kW
Hmm. No właśnie. Toyota słynie z tego ze do najcichszych nie należy. Ten model również to potwierdza. Jak na tę klasę samochodu jest słabo. Do prędkosci 120km/h jest ok, powyzej tej predkosci zdecydowanie za głośno. Konurencja jest w tej kategorii lepsza.
Toyota RAV4 IV