Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW 2019-2022 (38) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Artur
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Tu mam problem. Kupowałem ten samochód urzeczony sprawnością zespołu hybrydowego i ekonomią - to jest bez zarzutu, Zgodziłem się na specyficzną skrzynię biegów i pewne niedostatki związane z hałaśliwością napędu. Testowałem ten samochód przez dwa weekendy ( samochody testowe/pokazowe) wybrałem dodatkowe wyposażenie ( Sky View i Zestaw JBL, które mnie najbardziej zawiodły) jednak szara rzeczywistość i codzienne użytkowanie zweryfikowały moje...
2,0
~MBO
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
W mojej ocenie, na tle konkurentów w segmencie którymi miałem okazję jeździć (Skoda Kodiaq 2.0 190KM 3 lata i 55 tys km oraz Seat Ateca 1.5 150KM jako samochód zastępczy przez kilka tygodni) Toyota RAV4 broni się tylko niskim spalaniem. Przy czym jest to zaleta pozorna, bo korzyść z oszczędności paliwa trzeba opłacić z góry w wyższej cenie samochodu. Cała istotna reszta: prowadzenie i przyjemność z jazdy, kultura pracy silnika, ergonomia...
2,0
~Kris
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Na co dzień jeżdżę również samochodem służbowym z automatyczną skrzynią o minimalnie mniejszej mocy (co chyba jest bez znaczenia biorąc pod uwagę że hybryda waży więcej - dodatkowo masz na pokładzie silnik elektryczny i akumulatory). Auto to jest pod pewnymi względami lepiej wyposażone, kosztowało 60% ceny RAV4 i na trasie pali 6,5l/100km. Po mocno reklamowanej RAV4 Hybrid za ponad 150tys. zł. spodziewałbym się więcej. Spodziewałbym się...
2,0
~Paweł
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Auto jest zbyt drogie w porównaniu do jakości wykonania. Nie oczekuję od Toyoty, że będzie choćby udawała auto klasy premium, ale: w środku trzeszczą plastiki, na zewnątrz przy wyższych prędkościach Trzeszczy cała karoseria, brak jakiegokolwiek wyciszenia/wytłumienia nadkoli (jest wygłuszenie maski). BRAK JAKIEGOKOLWIEK zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia. Lakier nadwodzia rysuje się kiedy tylko o nim pomyślimy, a kiedy na niego popatrzymy...
4,0
~gregpaw
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
No tu zawsze może być lepiej:) Toyota chwali się, że nową Rav 4 możemy kupić już za 110 tysięcy. No niby tak, tylko czy kompletny golas bez systemów, oprócz ABS, bez nawigacji, z dupowatym nagłośnieniem, bez napędu na 4 koła i silnikiem benzynowym (z pewnością nie zadowoli się tylko 7 litrami bezołowiowej) to już Rav 4? Czy tylko "popatrz sąsiad jaka mom fura"?:) For your consideration:)
4,0
~Aleksander
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Kupując hybryde w mojej ocenie nie należy liczyć na jakiś zwrot. Dopłata jest na poziomie chyba 20 000 zł więc nie ma szans żeby to się zwróciło. Bardziej chodzi o to, że kupuję się mocniejsze oraz szybsze auto, które jest po prostu lepsze od swojego benzynowego odpowiednika. Niskie spalanie to taka wisieńka na torcie. Zapewne łatwiej będzie odsprzedać hybrydę
3,0
~Przemysław
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Skąpstwo !!! Żeby w takim samochodzie (niezależnie od wersji wyposażenia, gdzie za wszystko najlepiej jakby dopłacał Toyocie) nie było podświetlanych przycisków w drzwiach i schowka ? Żenada !!!. Nie wyobrażałem sobie, że produkują jeszcze takie samochody. To samo dotyczy interfeisu konsoli multimedialnej. Jeżeli nie podłączysz Android Auto, to wizualnie cofnęliśmy się o 10 lat
3,0
~vacu
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Tutaj muszę nieco odjąć punktów głównie ze względu na dziadowskie oszczędności w niektórych miejscach, które nie przystoją w aucie za prawie 200 tysięcy. gdyby auto kosztowało 30-40% mniej można by to zrozumieć ale kosztuje ile kosztuje i w tej cenie - może nie oczekuję klasy wykończenia super-premium, ale pewne podstawy powinny być w komplecie.
3,0
~vacu
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Tutaj muszę nieco odjąć punktów głównie ze względu na dziadowskie oszczędności w niektórych miejscach, które nie przystoją w aucie za prawie 200 tysięcy. gdyby auto kosztowało 30-40% mniej można by to zrozumieć ale kosztuje ile kosztuje i w tej cenie - może nie oczekuję klasy wykończenia super-premium, ale pewne podstawy powinny być w komplecie.
4,0
~michał_polak
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Z tym silnikiem 2,5 litra hybryda 4x4 propozycja Toyoty była zdecydowanie najlepsza cenowo, choć przy cenie 170 tyś brakuje mi w mojej wersji kilku rozwiązań technicznych, które są standardem u innych. Przede wszystkim w wersji Black Edition brak możliwości zakupu systemu BLIS i RCTA, które są dostępne tylko dla modelu Executive.
Toyota RAV4 V SUV