Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 (26) - Silnik

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Jedna z największych zalet samochodu. Porządny, wolnossący 4 cylindrowy silnik o normalnej pojemności. Całkiem mocny, można wysoko kręcić, a jednocześnie dzięki małej masie auta jest całkiem elastyczny . W mieście spokojnie do wszystkiego, a i w trasę da się bez obaw pojechać. Da się wyprzedzać. Na ekspresówkach i autostradach też daje radę, nawet przy 5 osobach. Sprawnie przyspiesza i utrzymuje większe prędkości. Jak na tego typu silnik -...
5,0
~yarisman
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Moc 111 KM wystarczająca na ten typ auta segmentu B. Może pracować w trybie automatycznym, półautomatycznym i całkowicie ręcznym, Ta uniwersalność pracy silnika i możliwość wyboru wariantów zużycia paliwa to chyba główna jego zaleta. Ale z nogą na gazie trzeba ostrożnie. Choć potrafi być bardzo oszczędny w trybie ECO, to zrozumiałe - paliwożerny w trybie SPORT. Bardzo cichy do 3000 obrotów/min. Jednak takie obroty są dopiero powyżej 130...
5,0
~Yyy
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Bardzo przyjemny silnik 1,5l 111KM, pracujący w dwóch różnych, automatycznie przełączających się cyklach -Otto i Atkinsona (z grubsza jeden jest oszczędny, drugi bardziej dynamiczny). Można nim sobie kręcić, można też jechać spokojnie, a on czuje się dobrze zarówno przy 2000obr.jak i przy 6000obr. Przyspieszenie przyzwoite (ok.11 sek.do 100km/h), elastyczność również. Co ważne silnik jest niewysilony, bez turbiny i na bezobsługowym łańcuchu...
3,0
~Małgorzata Rutka
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Głośno chodzi powyżej 100 na godzinę. Nie ma szfungu czyli przyspieszenia czyli tego co fajne w jeździe czyli słabizna. I tym samym bez możliwości wyprzedzania na autostradzie. Nawet jak depnę przy 120 to strasznie wolno się rozpędza do 140. Jak na razie boję się więcej bo mam wrażenie, że silnik się rozpadnie. Przy 80 sugeruje zmianę biegu na wyższy czyli 6 a przy 130 sugeruje zmianę biegów na niższy. Gaśnie przy redukcji z dwójki na...
4,0
~Maciej
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Raczej się zawiodłem lub nie spełnił oczekiwań. 111 km ale ich nie czuć. Po dotarciu samochód był próbkowany przeze mnie - trzeba kręcić do 4500 obrotów aby wykrzesać ducha (całkiem zauważalnego) ale wtedy zdecydowanie wzrasta zużycie paliwa. Nikt tak nie jeździ- tak można jeżdzić na wyścigach. Zdecydowanie silnik odstaje od sposobu nabierania prędkości przez silniki TSI VW - który ciągnie od dołu.
5,0
~Polecam!
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Nieudolne 1,5l 111KM -szybki, elastyczny i oszczędny. Pracuje w zmiennych trybach Otta i Atkinsona, co na skutkować tym, że przy spokojnej jeździe pali mniej, a po wdepnięciu gazu zmienia się tryb pracy i zbiera się bardzo ochoczo (mam wrażenie, że inni kierowcy już się przyzwyczaili, że yarisy to małe torpedy, bo grzecznie zjeżdżają z drogi). Kultura pracy bardzo dobra.
3,0
~Tomasz
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Spieszyłem się , żeby kupić jeszcze stary model z wolnossącym 1.5 i 111KM bo wydawało mi się, że taki silnik do małego auta będzie więcej niż wystarczający. Jeżdziłem autami podobnej klasy z mocami ok. 80KM i zdecydowanie silnik yariski subiektywnie nie robi wrażenia mocniejszego.
4,0
~Marcin
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Wolnossąca benzyna jest wystarczająco dynamiczna do 100km/h. Hałasuje na wysokich obrotach, cichnie przy normalnej jeżdzie. Przy dłuższej eksploatacji wybaczy wiele błędów niewprawnym kierowcom, nie wymaga aż tyle uwagi co uturbione benzyniaki niektórych konkurentów.
2,0
~Michal
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
111km - ale gdzie się schowały? Aby coś wykrzesać z silnika trzeba wysoko go kręcić. a to przecież "miejskie" auto. Auto jeździ jakby miało 70km... Zaletą silnika jest to, że przy normalnej jeździe mało pali (wg komputera średnio poniżej 6l)
5,0
~KJN
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Lubię charakterystykę wolnossącego silnika. Można jeździć albo oszczędnie na niskich obrotach albo dynamicznie - co kto lubi. I nie ma się wrażenia, jak w turbodoładowanych malutkich silniczkach, że pod maską jest wiertarka
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017