Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV (1450)

Pokaż filtry
4,5
~Janek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Jeżdżę nim 13 lat. Blacha piękna, silnik może i słaby ale jezdze na miejscu więc jest ok. Nie psuje się. W trasy są większe pojemności. 23 lata i wsiadam i jadę. O każdej porze dnia i nocy.
4,7
~Adam
Volkswagen Golf IV
Hatchback 2.8 V6 4Motion 204KM 150kW
Golf jak Golf, na pierwszy rzut oka - zwykłe auto, zwykły kierowca, nuda, brak zainteresowania. Kiedy przekręci się zapłon i rozrusznik rozpoczyna swoją pracę, to wtedy budzi się bestia, która napędza właśnie tą NUDĘ. Każdy cykl w tłoku sprawia, że ludzie znajdujący się w pobliżu patrzą z niedowierzaniem, że to właśnie ten nudny golf ma taki piękny wydźwięk. Jest tylko kilka szczegółów, po których można rozpoznać, że ten golf' nie jest...
4,9
~Konrad1995
Volkswagen Golf IV
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Samochód bardzo przyjemny, zarówno wizualnie jak i technicznie. Model, który posiadam to 3 drzwiowy hatchback z kilkuletnią instalacją gazową. Po przesiadce z BMW do Golfa myślałem, że będą to drastyczne odczucia. Nic bardziej mylnego! Jak narazie nie żałuję, jeździ mi się tym autem bardzo przyjemnie. Wnętrze całkiem obszerne, silnik ma moc i chętnie przyspiesza, sylwetka praktycznie się nie starzeje. Jestem miło zaskoczony. Co do wyposażenia...
4,0
~herbu
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Silnik cichy, dość ekonomiczny, pozwalający na bezstresową jazdę w mieście i na trasie. Oczywiście 105KM nie czyni go demonem osiągów, ale do codziennej jazdy wystarczy. Mój oleju nie bierze, ale często silniki 16V, po większym przebiegu zaczynają konsumować olej. Brzmienie silnika ok, choć na zimnym przez chwilę chodzi trochę za głośno, ale taki ich urok. (Silnik)
4,7
~Ukasz
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 SDI 68KM 50kW
Wspaniały samochód. Kupiłem jak miał 240tys, ( w praktyce ile miał to wie tylko sam golf, a więcej miał na pewno), teraz ma 350tys, także zrobiłem 110tys km, nie młodym już w chwili zakupu autem. Samochód nie był w stanie idealnym, widać, że stał w jakiejś stodole, mimo to golf się nie dał i odwdzięcza się codziennie. W chwili zakupu wymieniłem rozrząd, oleje i filtry. Olej i filtry wymieniam co roku, rozrząd po 80tys wymieniłem 2 raz. Poza...
4,2
~NRoh
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Jeśli byłoby to nowe auto prosto z salonu w 2021 roku, dałbym 3/3.5 gwiazdki. Ale w związku z tym, że oceniam 20-letnie auto, daję 4/4.5 gwiazdki.
4,4
~Bartosz
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Auto mam już okrągły rok. Sprowadziłem je z niemiec z przebiegiem 149000km, to czy był prawdziwy czy nie ciężko powiedzieć. Chociaż fakt iż silnik nie bierze nic(!) oleju jest aż zadziwiający patrząc na opinie, chociaż może ktoś po prostu zrobił remont, albo coś zmodyfikował w silniku. Tak czy siak auto bardzo poprawne, nic nie stuka, jeździ bardzo przyjemnie, pojemność nie najgorsza jak na taki niewielki samochód, prowadzenie jak najbardziej...
4,0
~M3nt4lny
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Jestem trzecim właścicielem tego auta, a drugim w Polsce. Został sprowadzony z Włoch w 2013r. z uszkodzonym przodem. Jest to naprawdę dobre auto dla młodego kierowcy. W trasie nigdy mnie nie zawiódł. Niestety nie jest to samochód bez wad. Przynajmniej mój. Przez pierwsze kilka miesięcy wszystko działało bezproblemowo, lecz w końcu zaczęły się drobne usterki, takie jak termostat. Całe szczęście nie było to drogie w naprawie. Pojeździłem bez...
4,1
~Krzysztof
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Silnik nie jest akurat mocną stroną tego samochodu. Cierpi na tzw. "piston slap" czyli owalizacja tłoków. Fabrycznie stosowano zbyt krótkie tłoki przez co po czasie zaczynają się wycierać po bokach(wytarciu może ulec też gładź cylindra) i słychać jak jednostka stuka(najbardziej na zimnym). Można w sklepach kupić zamienniki, które są dłuższe i rozwiązują problem. Kolejny problem to słynna, zamarzająca odma(modele po 2001 miały podgrzewanie),... (Silnik)
4,5
~Paweł
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 100KM 74kW
Silnik toporny i mocny. Raczej nie do zajechania, ale trzeba dbać o regularne wymiany oleju. Trzeba się liczyć, że popowtryski po przejechaniu 300 - 350 tyś będzie trzeba wymienić lub zregenerować - to duży koszt ale raczej jednorazowy. Sprzęgło razem z dwumasą też wytrzyma ok 300 tyś. To największe wydatki jakie mogą się przytrafić, ale trzeba wiedzieć że to kwestia eksploatacji samochodu - części się zużywają, a auto nie jest nowe. Po za... (Silnik)
Volkswagen Golf IV