Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII (180) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 75 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~j28
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
Bardzo szybka i wygodna w użyciu. Jej wadą jest to, że nie jest manualem :) Komputery szybko liczą, ale jak dotąd nie nauczyły się myśleć - i zdaje się, że DSG również tego sie nie nauczy. W trybie D auto jest ospałe. Wciskając pedał do 1/4 zakresu ma ustalony sposób przyspieszania - powiedzmy średnio zrywny. Dalej to redukcja czasem o dwa biegi i jakby zupełnie otwarta przepustnica. Redukcje są tak duże, że nie skorzystamy już z wysokiego...
4,0
~apli2
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Skrzynia jest szybka precyzyjna i "wielomiejscowa". Automat, możliwość używania uchwytu zmiany biegów jak joysticka i łopatek przy kierownicy. Osobiście mam zarzut, który dotyczy gwałtownego zrzucania biegów przy mocniejszym przyspieszaniu. Rozumiem, że przy ekstremalnym dupnięciu w pedał , ale przy takim solidniejszym tylko? - tak jest w tybie normal W trybie eco wrzuca biegi jak pszczółka nie przekraczając 2 tys obr- pyk pyk pyk...
4,0
~KAMIL
Volkswagen Golf VII
R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW
Skrzynia pracuje naprawdę super, podczas redukcji wykonuje bardzo precyzyjne międzygazy, nie pojawia się zjawisko przestrzelenia, lub niedokręcenia odpowiednich obrotów do biegu. W trybie Race podczas ostrego przyspieszania, kierowca dostaje kopa w plecy i... Za to właśnie odjąłem jedną gwiazdkę. Samo kopanie w plecy w sportowym samochodzie jest świetnym wrażeniem, ale - w moim subiektywnym odczuciu - w Golfie kopnięcie to wykreowane jest...
3,0
~bidżej
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Szesciobiegowy automat dwusprzeglowy DSG z jednej strony zmienia biegi plynnie, ale z drugiej nie do konca wtedy, kiedy bym tego chcial. Chodzi mi tu szczegolnie o pierwsza reakcje skrzyni na wcisniecie gazu - redukcja. Nie wazne, ze silnik spokojnie poradzilby sobie z "wyciagnieciem" z aktualnych obrotow - skrzynia zawsze zbije bieg albo dwa, czesto tylko po to, zeby za moment wrocic do wczesniejszego biegu. Wiec zmiany, chociaz...
2,0
~karol
Volkswagen Golf VII
GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW
skrzynia tragedia moze i szybko zmienia biegi ale czesto sie zastania czy ma wrzucic juz wyzej czy nizszy bieg. Bardzo czesro zmienia biegi co owocuje szybkim zuzyciem i cxesta wymiana oleju .Skrzynia powoduje zepsucie kola dwumasowego i koszty w tysiace zl. ze wzgledu na to iz utrzymuje auto ciagle ponizej 1100 obr powodujac wstrzasy na pocxatku delikatne ale z cxasem objawia sie w pozwazna awarie. Skrzynia caly czas dazy do jak najszybszego...
5,0
~An
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Dobrze dobrano przełożenia skrzyni do silnika. Przy dobrze rozgrzanym silniku można jechać 50 km/h na piątym biegu, a szóstkę można realnie wrzucać już powyżej 60 km/h, co pomaga przy próbach ekodrivingu. Zarazem przy wyższych prędkościach auto pracuje na względnie niskich obrotach, więc silnik mało się męczy i nie hałasuje, np. przy 140 km/h na autostradzie. Skrzynia jest precyzyjna a biegi wchodzą łatwo, za co chwali ją moja żona. Nie...
4,0
~mario_stone
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Jeszcze się nie ułożyła ale faktycznie jak ktoś wspominał zdaża się, że 2 czy 4 bieg wskakuje do połowy. Trzeba zmieniać biegi pewnie i zdecydowanie. I jeszcze dziwna rzecz ja wyczuwam drgania sprzęgła przy wolnym wciskaniu i przy dużej prędkości obrotowej. W innym aucie z tym samym silnikiem były wyczuwalne wibracje a nawet bardzo delikatne stuki pod lewą stopą jak się przytrzymało wciśnięte sprzęgło. Pewnie tttm. Jednak w moich poprzednich...
1,0
~Pugilares
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Od nowości haczenie przy wrzucaniu biegów, nienaturalny opór na lewarku przy zmianie z wyższego biegu na niższy podczas delikatnej, ekonomicznej jazdy, okazjonalne zgrzyty przy zmianie biegów. Przy manewrowaniu na parkingu - wsteczny - jedynka - wsteczny - jedynka itd. haczenie i zgrzytanie. Do tego schodkowanie pod stopą przy wciskaniu pedału sprzęgła. Najpierw była wymiana cieknącej pompy sprzęgła, potem wymiana wyprzęglika. Schodkowanie...
4,0
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Moim zdaniem nasłabszy punkt samochodu. Mam manual 6 biegowy, niestety trudno znaleźć fajne egzemplarze z drugiej ręki z DSG. Skrzynia chodzi precyzyjnie, choć czasem zdarza jej się haczyć. Nie ma wielkiej przyjemności ze zmieniania biegów. Jest jednak dobrze zestopniowana, przy 140km/h na 6 mamy niecałe 3000 obr/min. Kia Ceed pod tym względem jest trochę lepsza. Mimo wszystko, jeśli trafi się fajna sztuka z DSG uważam, że nie ma się co...
5,0
~Bogusław
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Szukałem tej skrzyni świadomie, poprzednio użytkując DSG w Superbie z 2009 roku i nie zawiodłem się. Jeżdżąc w mieście nie wyobrażam sobie innej skrzyni jak automatyczna. Łopatki przy kierownicy i tryb sportowy dają możliwość zabawy, ale 99% jazdy i tak odbywa się w trybie "D". 7 biegowa skrzynia jak na razie działa idealnie, nic się nie dzieje i jeśli tylko ktoś kiedyś jeździł z tą skrzynią, tutaj odnajdzie się znakomicie.
Volkswagen Golf VII